Refoweb kids deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 08 okt 2008 10:54

he wat zielig voor danique!! hopelijk heeft ze er snel geen last meer van!

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 08 okt 2008 17:00

Je beleeft ekle keer weer wat he met die kinderen?

Merel gefeliciteerd en vlinder en res fam ook natuurlijk:) Leuke dag gehad samen??

Oei liefje dat was schrikken. Arnicaforce voor kinderen is echt een aanrader om in huis te hebben. Als je gelijk smeert is het echt een heel eind weg. Voor iedereen een tip. Op school hebben we het ook en thuis is ook het eerste wat we er op doen. Als er iets gebeurt gillen we gelijk: Annica 8)

Waterpokken: JEUKEN! Sterkte ermee...
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 08 okt 2008 20:08

Zijn er al weer foto's?? :wink:

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 09 okt 2008 05:52

Rianne is in de vakantie zindelijk geworden! 's nachts redde ze het vaak ook nog. Alles deed ze op de wc. Knap he, maar nu..... 3 weken later.....
alles weer in de luier. En ze geeft er zelf geen lor om.
Wie o wie herkent dit en wat moeten we doen?

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 09 okt 2008 06:04

Marco (met toestemming!!):
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Danny:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Caroline:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Robert wat er niet bij dus hij staat er niet op. Deze foto's kreeg ik via mail, ze zijn (zoals je vast wel ziet) van afgelopen zomer. Wij zijn nog steeds zo ouderwets om geen digitale camera te hebben dus doen het met wat een ieder ons toestuurd.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 09 okt 2008 06:08

Danny bij mij boeit het ook helemaal niets. Ben met hem ook al maanden bezig. Nu mag hij een sticker plakken als hij gepoept heeft en dat werkt best goed. Helaas wacht hij vaak tot het laatste moment en zit er nog wat in zijn onderbroek.

Pas was hij boven naar de wc geweest en had zelf zijn billen afgeveegd. Ik toch maar ff controleren en vroeg hoe hij het gedaan had. 's Morgens had ik de wasbak schoongemaakt en het schuursponsje lag er nog. Hiermee schoongemaakt, zei hij.

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 09 okt 2008 07:13

O lachen Annet.
Hup gewoon even afvegen met een schuurspons :D

M'n neefje is er weer.
Deze week is hij naar het cb geweest, wat blijkt hij weegt te weinig, krijgt dus idd te weinig voeding.
Nu mag ik hem 180cc geven, dat moet i.p genoeg zijn zeiden ze.
Dus een hele opluchting voor mij, dat ik hem niet teveel had gegeven en dat hij dus duidelijk meer voeding wil.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 09 okt 2008 10:37

Lekker Annet...hoop dat hij de zachte kant van het schuursponsje gebruikt heeft :mrgreen:
Gelukkig dat je intuitie juist was Tuinfluiter. En hopen dat hij nu goed mag groeien!
Hier even geen lol vandaag. Michael is erg moe (van nachtbrakerijen) maar heeft niet bepaald zin in slapen. Hij doet nu al zijn tweede slaapje deze ochtend. In plaats van dat hij nu gewoon lekker een uur pakt, houdt hij het bij 25-30 minuten...

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 09 okt 2008 10:44

Leuke foto's Annet! Je krijgt weer zin in de zomer als je dat ziet.....

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 09 okt 2008 11:11

Wat een mooie kinders heb jij Annet...

Hier is het ook feest met Timon. Hij doet de hele dag niets anders als huilen :roll: Tand nr. 2 zit eraan te komen dus dat zal het wel zijn. Nu ligt hij gelukkig lekker effe te slapen.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 09 okt 2008 11:25

mooie kinders, das gaaf om te horen, dank je wel. Ze lijken ook allemaal op hun vader, daar zal het van komen.

Hier ook veel gejank en gezanik, walgelijk. En dan hebben hun al de tanden al.

1 verkeert vreselijk in de peuterpuberteit. Moet hij in de gang en gaat hij niet. Laat zich op de grond vallen en ja, wat moet je dan? Ze wegen dan als een zak cement dus om dan naar de gang te slepen is ook zo wat. Muts (zo noemen we Caroline) was gister hard aan het janken in de winkel moet er zonodig weer een oud mens mee bemoeien: "het gaat vanzelf weer over". Ik vroeg haar toch niets? Heb haar zeer boos aangekeken en stug doorgelopen.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 09 okt 2008 12:32

O Annet, wat kunnen oude mensen vervelend zijn he! Tijdje terug was Michael aan het huilen in de kinderwagen want moe. Dus ik doe zijn speen in, dekentje over zijn hoofd (want zo slaapt hij) en toen zei zo'n oud wijffie: O wat vreselijk, ZE zou stikken... Dus ik meteen ertegen in: Zo slaapt HIJ nou eenmaal!!
Aaaaargh!!! Wie zou het nou beter weten?!?

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 09 okt 2008 12:39

Mijn kleintjes kijken altijd heel goed uit met oversteken en blijven echt op de stoep staan als ze maar in de verte een auto aan horen komen. Laatst was ik op de markt en ook beetje druk maar Danny stond goed bij me. Ineens een mens heel paniekerig: kijk uit, kijk uit. Schrok me rot, kijk ik om, nix aan de hand maar goed, je schrikt wel en krijgt meteen zo'n gevoel: ik doe iets niet goed.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 09 okt 2008 12:47

idd die mensen die altijd zo bijdehand zijn om met mijn kind te bemoeien, en te moederen, kan ik ook wel wegkijken.
Danique zet altijd de spullen uit de winkelwagen op de loopband, zegt er pas een vrouw; kleine kinderen horen in het zitje te zitten 8)

Idd hebben ze leuke kopjes Annet lijken ze niks op jou?, geen van alle?
je oudste zoon heeft nu al bekijks, zit een meissie op de rand van het zwembad :P

Geduld toegewenst met doorkomende tanden, toch beter dan dat die kleintjes een kunsgebit moeten :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 09 okt 2008 13:36

pol schreef:Rianne is in de vakantie zindelijk geworden! 's nachts redde ze het vaak ook nog. Alles deed ze op de wc. Knap he, maar nu..... 3 weken later.....
alles weer in de luier. En ze geeft er zelf geen lor om.
Wie o wie herkent dit en wat moeten we doen?

herkenbaar, helaas...

geen idee wat ik eraan doen moet. heb er op het cb overgehad en die zeggen over een tijdje twee dagen in zijn onderbroek laten lopen :roll:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Terug naar “Archief”