Moderator: Moderafo's
*|Scatie schreef:Wij hebben er eentje van 240x200cm dus misschien dat het daar door komt. 1-persoons heb ik idd ook geen problemen mee.
herkenbaar!!gempa schreef:nee ook geen problemen mee, wij hebben zelfs 220bij240, wat ben ik eigenlijk een bofkont![]()
ik stop ze er wel in hun eentje in want anders draait al was in de hoes en dan wordt hij niet droog nee
Wij moeten vandaag nog boodschappen doen, naar een winkel 8 km verderop, dan gelijk even naar mijn opa en oma en mijn ouders, sowieso moet alles nog gedaan worden. Badkamer, toilet, stoffen, zuigen, dweilen, was ophangen en dan ben ik wel klaar. Nu mijn vriend nog uit bed krijgenkwebbel schreef:herkenbaar!!gempa schreef:nee ook geen problemen mee, wij hebben zelfs 220bij240, wat ben ik eigenlijk een bofkont![]()
ik stop ze er wel in hun eentje in want anders draait al was in de hoes en dan wordt hij niet droog nee
ik ga vandaag eens lekker weinig uitvoerenwel even het toilet soppen, badkamervloer dweilen en in de huiskamer dweilen, bed opmaken en daarna lekker niets meer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten