Gezin en huishouding deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 01 okt 2008 21:40

daar heb ik nooit problemen, mee, ik heb een al 10 jaar oude wasdroger, mijn zoontje plast nog wel eens in bed en dan gooi ikde hele mik mak in de was dus ook zn deken, dan in de droger en klaar is kees, heel fijn, ik ben ook erg blij met mijn wasdroger

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 okt 2008 23:04

Ik herken het idd ook niet. Ik heb 1 keer het dekbedovertrek erin gemikt (al hebben we 1 persoons, dus geen hele grote), en die werden gewoon prima droog. Misschien scheelt het dat ik sowieso nooit een hele trommel vol droog. Want de rest gaat gewoon op het rek. Maar toen had ik even te weinig tijd om die dingen op te hangen ofzo. Maar het was prima droog.
Misschien minder erin doen?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 02 okt 2008 17:00

Wij hebben er eentje van 240x200cm dus misschien dat het daar door komt. 1-persoons heb ik idd ook geen problemen mee.

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 02 okt 2008 19:33

*|Scatie schreef:Wij hebben er eentje van 240x200cm dus misschien dat het daar door komt. 1-persoons heb ik idd ook geen problemen mee.

Die maat hebben wij ook. Ik denk dat dat inderdaad te groot is voor een droger, want als ik een 1 persoons overtrek er in doe komt hij er ook gewoon droog uit!
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 03 okt 2008 07:54

nee ook geen problemen mee, wij hebben zelfs 220bij240, wat ben ik eigenlijk een bofkont :mrgreen:
ik stop ze er wel in hun eentje in want anders draait al was in de hoes en dan wordt hij niet droog nee

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 03 okt 2008 11:01

gempa schreef:nee ook geen problemen mee, wij hebben zelfs 220bij240, wat ben ik eigenlijk een bofkont :mrgreen:
ik stop ze er wel in hun eentje in want anders draait al was in de hoes en dan wordt hij niet droog nee
herkenbaar!!

ik ga vandaag eens lekker weinig uitvoeren :D wel even het toilet soppen, badkamervloer dweilen en in de huiskamer dweilen, bed opmaken en daarna lekker niets meer :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 03 okt 2008 17:45

Oke dan komt het daar waarschijnlijk door want ik heb er regelmatig wel wat bij in zitten.

Ik ga zo 's ff heel snel door m'n huishouden heen. M'n echtgenoot nog niet gezien deze week op het samen slapen na en mocht van hem 't weekend niks doen. Dus moet het nu nog even.

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 04 okt 2008 11:08

kwebbel schreef:
gempa schreef:nee ook geen problemen mee, wij hebben zelfs 220bij240, wat ben ik eigenlijk een bofkont :mrgreen:
herkenbaar!!

ik ga vandaag eens lekker weinig uitvoeren :D wel even het toilet soppen, badkamervloer dweilen en in de huiskamer dweilen, bed opmaken en daarna lekker niets meer :D
Wij moeten vandaag nog boodschappen doen, naar een winkel 8 km verderop, dan gelijk even naar mijn opa en oma en mijn ouders, sowieso moet alles nog gedaan worden. Badkamer, toilet, stoffen, zuigen, dweilen, was ophangen en dan ben ik wel klaar. Nu mijn vriend nog uit bed krijgen :?

Overigens wel apart om te lezen dat heel veel mensen last hebben van niet droge was. Maar ik baal er zo van want ik gebruik hem alleen voor het beddegoed en juist dat is zo'n ding eigenlijk niet geschikt voor!

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 04 okt 2008 11:17

Zo hé, had ik net even een poetsbui, gewoon vrijwillig de hele badkamer gesopt :shock: :D

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 04 okt 2008 11:21

toch wel een lekker gevoel hé, als na zo'n bui alles schoon is :P

Hier is alles al gedaan. Nog even boodschappen doen en dat is alles weer aan kant voor deze ronde.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 05 okt 2008 07:22

poeh... ik heb echt heel weinig gedaan deze week. Had er geen puf voor. Gisteravond nog wel ff de wc geboend.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 05 okt 2008 15:39

ik heb deze week ook weinig uitgevoerd want ik moet 4,5 dag werken en vanavond de nacht in voor 1 nachtje. Nu voer ik zondag zowiso niets uit, met uitzondering van even wat opruimen.
Gelukkig kan ik deze week weer de nacht in dus heb ik overdag nog wat tijd als ik geslapen heb :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 05 okt 2008 15:43

ik haal zo nog wel de stofzuiger door het huis.... heb het nu toch wel lekker rustig.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 05 okt 2008 21:38

kheb hier dus ook een droger die niet werkt en idd ook een condens, dat ding staat echt uren te horren en dan nog komt het er vochtig uit. bah, hier staat die dus ongebruikt in de badkamer, maar heb er echt de balen van, helemaal deze week, want dan zou hij eigenlijk wel heel erg handig zijn met al die regen.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 05 okt 2008 21:47

halen jullie het water dingetje wel leeg? en dan zit er nog een soort rooster dat je ook schoon moet maken.

Terug naar “Archief”