Moderator: Moderafo's
Tijn schreef:Ja ik moest ook altijd alles op de fiets doen, het gebeurde echt nooit dat ik met de auto werd gebracht. Alleen als mn vader bij uitwedstrijden moest rijden.
Maar bij het ploegje dat ik trainen geef, worden bijna alle kinderen/tieners (11-13 jaar) met de auto gebracht, terwijl ze in een straal van 3 km wonen...
GaafMissF schreef:Joepie, de naailesmevrouw belde gister, dat ze toch heeft geregeld dat er plek is voor mijn vriendin en mij. Dus per maandag zit ik op naailes. Heb er super zin in!
Nu kan ik lekker zelf (met die mevrouw dan) de gordijntjes en het hemeltje naaien. Dat wilde ik zo graag, maar omdat ik het nog niet kan, zou mijn schoonzus het doen. Maar nu gaat het toch lukken!
*Annet* schreef:even naar wat anders:
ik heb paar eenvoudige kralendozen bij blokker gehaald en nu vind ik het leuk om zelf wat kettingen in elkaar te flanzen. Wie heeft er wat makkelijk te maken ideeën? Het is met visdraad en er zijn ook sluitingen bij. Ik heb ook wel eens gezien dat er met lint een ketting was gemaakt. Ik denk 2 stuks lint, hier en daar een kraal en dat wat om elkaar heen gedraaid ofzo. Ik kan wel gaan zitten googlen maar dan zie je op gegeven moment door de bomen het bos niet meer.
O ja, en ik wil een korte ketting, die lange vind ik helemaal niet handig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten