Zelf heb ik ook wel capuchon vestjes aan met een blousje eronder. Het vestje moet dan wel aansluitend zitten, als het oversized is wordt het een lomp geheel.
En roze vind ik niet bij alle mannen mooi, sommigen kunnen het hebben.
Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Een capuchontrui is toch niet kak??
ik vind het ook erg vroeg hoor!! Toen ik zo oud was, dacht ik er niet aan om bij die "oude wijven kleding" te kijkenSmurffie schreef:Lalage schreef:@Dine: bij Didi moet je gewoon wachten tot de kleding die je leuk vindt wat goedkoper wordt, dat gebeurt vanzelf. En er zijn weinig mensen met maat 34 dus wie weet dat dat juist vaak overblijft.
Hm..tegenwoordig hebben de tuttebelletjes van een jaar of 12 ook al dameskleding aan..en dan is ook maatje 34 zo weg![]()
Wat ik ook wel eens doe: Als er geen maatje kleiner is, gewoon een maatje groter kopen en iets warmer wassen (Kan niet altijd uiteraard..bepaalde stoffen vinden dat niet zo leuk)
MissF schreef:Heerlijk Laura!
Nu ben ik dus op zoek naar zo'n capuchontrui. Ik wil voor de winter een nieuwe. Maatje xl, zodat mijn buik erin past. Ik heb er nu 1, die mooi is, maar dat is M, en die past nog maar heel net. Ik had ooit een Xl, maar daar is verf op gekomen.
Dus ipv een jas wil ik zo'n trui. Maar bij scapino en zeeman hebben ze ze niet hier. En die van sportwinkels vind ik te duur. Ik draag hem nog maar maximaal 17 weken. Ik vind van die grote maten voor mijn werk weer niet leuk. Gewoon passende wel. Maar een XL is veel te groot voor als mijn buik weer normaal is. Dus het is echt maar voor kort.
Waar haal ik die dingen dan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 gasten