kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 30 sep 2008 19:47

grijze of donkerblauwe capuchontrui met overhemd eronder en dan beige broek die geen nauwsluitende pijpen heeft en dan bootschoenen eronder.... superkak :D Maar ook wel weer sportief en leuk.

Zelf heb ik ook wel capuchon vestjes aan met een blousje eronder. Het vestje moet dan wel aansluitend zitten, als het oversized is wordt het een lomp geheel.

En roze vind ik niet bij alle mannen mooi, sommigen kunnen het hebben.
Dus, dat.

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 30 sep 2008 20:03

Ik koop ook gerust kleding voor m'n man hoor! Ik weet gewoon wat hij leuk vind en hij vind het ook leuk als ik iets voor hem meeneem. Andersom gebeurt het eigenlijk nooit...maar dat komt ook omdat ik onwijs moeilijk ben... :oops: 'k Loop zelf altijd al te dralen in winkels, gewoon niet weten wat ik moet kopen, laatstaan dat hij het dan weet :mrgreen:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 01 okt 2008 08:41

Vind roze bij sommige mannen wel leuk staan.
Bij m'n eigen man niet. Hijzelf vindt hij ook niets.
M'n dochtertje daarentegen draagt het heel veel. :puh:

Koop op z'n hoogst onderbroeken en sokken voor m'n man.
Maar 'k ga wel altijd mee als hij kleren gaat klopen,
moet 't wel een beetje in de gaten houden. 8)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 01 okt 2008 08:43

haha hier ook AG :mrgreen: hij koopt nooit kleding alleen, heeft hij toen hij bij z'n ouders woonde ook nooit gedaan.
Hij koopt ook nooit wat voor mij, wel wijst hij leuke dingen aan enzo... 8)

Ik neem wel altijd onderbroeken en sokken mee :P
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 01 okt 2008 10:24

Een capuchontrui is toch niet kak??

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 01 okt 2008 10:41

kwebbel schreef:haha hier ook AG :mrgreen:
AG?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 okt 2008 10:54

Lalage schreef:Een capuchontrui is toch niet kak??

Ik vind het wel kak met een overhemd eronder
Anders vind ik ze stoer.

Ik ga trouwens wel eens mee met kleding kopen met mijn man. Maar ik heb ondertussen wel geleerd om niet meer te zeggen wat ik leuk vind. Dat vind hij gruwelijk irritant. Ik moedig hem dan wel aan om eens iets meer te kopen, omdat hij niet zoveel heeft, maar zelfs dat lukt amper ;) Wel vraagt hij zelf wel eens hoe iets dan staat. Daar mag ik dan op antwoorden, maar continu zeggen dat ik dat wel leuk vind bij hem, dat is not done meer ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 01 okt 2008 10:55

LeChat schreef:
kwebbel schreef:haha hier ook AG :mrgreen:
AG?
AikonGirl :) even een afkorting gebruikt :wink:

Een capuchontrui vind ik wel stoer staan!! Maar idd niet met een overhemd er onder. t kan weer Wel met een t-shirt ofzo..... vind ik dan :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 01 okt 2008 11:10

Ik ga morgen met me broertje de stad in, hopelijk ga ik dan echt slagen. Het moet gewoon, wil de winterkleren aan. Maar heb nog zo goed als niks, alleen wat rokken. En ik mag voor me broer kleding kopen :lol:, hij heeft zelf op dit moment toch geen tijd om kleding te kopen. Ik had voor de grap gezegd dat ik wel kleding voor hem ging kopen, en hij vond het nog goed ook :mrgreen:. Ik weet zo'n beetje wat hij mooi vind, en hij weet wel wat ik voor kledingsmaak heb, en anders kan die het gewoon zelf gaan terug brengen :wink:.

Wie weet waar ze kinderstropdassen hebben? Bij de H&M hebben ze ze wel, maar dat was de kleur niet. Me broertje heeft voor de winter, voor de kerk, een zwarte broek met grijze strepen, grijs/zwart/wit/rood geruitte blouse en een donkergrijs ribjasje, en nu wil die nog een zwart met grijs gestreepte stropdas :schaterlach:. Achja hij wil het graag, hij is al helemaal trots op z'n 'pak', iedereen moet het zien en iedere zondag vraagt hij me moeder of die het al aan mag :P. Kinderen :mrgreen:.....

Hier ook absoluut geen rose voor de mannen/jongens. Was laatst keer bij de H&M, me broertje zag een leuke trui maar er zat een rose blouse onder, zegt die gelijk maar die rose blouse doe ik niet aan hoor :P. Vind het zelf soms best wel leuk staan, ergens iets rose in ofzo, magoed ze willen het absoluut niet.

Ik heb een gruwelijke hekel aan van die capuchontruien :oops:, komt misschien ook wel een beetje doordat ze bij me ex thuis bijna allemaal in zulke truien liepen. Geef mij maar een vest met een kraag :lol:. Meestal zijn het wel stoere truien, met van die capuchons, magoed ik hou meer van het netjes. Al vind ik een vest met capuchon weer niet erg, achja ben gewoon een vaag en apart persoon.....
Wat de toekomst brengen moge........

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 01 okt 2008 11:51

Smurffie schreef:
Lalage schreef:@Dine: bij Didi moet je gewoon wachten tot de kleding die je leuk vindt wat goedkoper wordt, dat gebeurt vanzelf. En er zijn weinig mensen met maat 34 dus wie weet dat dat juist vaak overblijft.

Hm..tegenwoordig hebben de tuttebelletjes van een jaar of 12 ook al dameskleding aan..en dan is ook maatje 34 zo weg :shock:
Wat ik ook wel eens doe: Als er geen maatje kleiner is, gewoon een maatje groter kopen en iets warmer wassen (Kan niet altijd uiteraard..bepaalde stoffen vinden dat niet zo leuk 8) )
ik vind het ook erg vroeg hoor!! Toen ik zo oud was, dacht ik er niet aan om bij die "oude wijven kleding" te kijken :shock: tegenwoordig zien ze er uit alsof ze 20 zijn i.p.v. 14/15/16, en dan nog lopen zeuren dat ze veel te veel bekijks hebben :shock: maar goed dat is off......
Ik vond het nog veel te leuk om zelf bij de kinderrekken te kijken of ze nou weer wat nieuws hadden...
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 01 okt 2008 12:20

Pfff, ik weet echt steeds niet wat ik aan moet trekken met dit weer :roll:
En ik ben op zoek naar een jurkje voor 2 bruiloften dit jaar. Ik kan echt nix vinden. Ik wil nu eens een effen jurkje, maar niet superkort en niet zwart of grijs en niet boven de 50 euro.

Wat trouwens wel grappig was. Ik had creme pumps gekocht en ik dacht eigenlijk: ik heb al zóveel schoenen, (ik denk wel 18 paar) moet dat nou echt? Ik dacht dat GB dat zeker ook zou vinden, dus ik had al half besloten: ik breng ze terug. Maar GB zei: als je ze ergens op kunt bergen moet je ze gewoon houden, ze zijn leuk.
Dus ja, dat werd het 19e paar :mrgreen:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 01 okt 2008 12:59

Mijn man kwam net thuis voor de lunch en zei dat hij vandaag gehoord had dat hij sinds mei is onderbetaald. Hij krijgt dus eind oktober een zeer lekker bedragje om de schade in te halen. Ik zie een dagje shoppen aankomen :mrgreen:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 okt 2008 14:13

Heerlijk Laura!

Nu ben ik dus op zoek naar zo'n capuchontrui. Ik wil voor de winter een nieuwe. Maatje xl, zodat mijn buik erin past. Ik heb er nu 1, die mooi is, maar dat is M, en die past nog maar heel net. Ik had ooit een Xl, maar daar is verf op gekomen.
Dus ipv een jas wil ik zo'n trui. Maar bij scapino en zeeman hebben ze ze niet hier. En die van sportwinkels vind ik te duur. Ik draag hem nog maar maximaal 17 weken. Ik vind van die grote maten voor mijn werk weer niet leuk. Gewoon passende wel. Maar een XL is veel te groot voor als mijn buik weer normaal is. Dus het is echt maar voor kort.
Waar haal ik die dingen dan?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 01 okt 2008 14:16

MissF schreef:Heerlijk Laura!

Nu ben ik dus op zoek naar zo'n capuchontrui. Ik wil voor de winter een nieuwe. Maatje xl, zodat mijn buik erin past. Ik heb er nu 1, die mooi is, maar dat is M, en die past nog maar heel net. Ik had ooit een Xl, maar daar is verf op gekomen.
Dus ipv een jas wil ik zo'n trui. Maar bij scapino en zeeman hebben ze ze niet hier. En die van sportwinkels vind ik te duur. Ik draag hem nog maar maximaal 17 weken. Ik vind van die grote maten voor mijn werk weer niet leuk. Gewoon passende wel. Maar een XL is veel te groot voor als mijn buik weer normaal is. Dus het is echt maar voor kort.
Waar haal ik die dingen dan?

Mijn zusje heeft een leuke trui van de H&M misschien daar eens kijken? Kun je ook online bestellen als hij niet in de buurt zit bij jullie.
Bristol en schoenenreus zou ook nog kunnen?

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 01 okt 2008 15:53

Mmm, zo'n trui is heerlijk!! Ik heb er inderdaad eentje bij de H&M gekocht en die zit vreselijk lekker. Al vind ik het nu nog te warm om hem aan te doen (zit zo'n laagje in van binnen). Wel me laarzen opgezocht vanmorgen. Omdat ik dit jaar niet elke dag op hakken kan lopen (heb knieschijf uit de kom gehad, heftig) heb ik maandag platte laarzen gekocht. Witte met zilver. Vond het even wennen, maar moest wat. Met mijn smalle kuit pas ik nergens in, nu lekker een veterlaars. Al was ik gister niet slim om ze gelijk aan te doen met de regen :oops: .

Vorige week twee shirts gekocht bij de WE en in de gauwigheid een xs en een l meegenomen. Die L is veeeel te groot, had de verkeerde. Maar zag het toen ik het kaartje eraf haalde. De bon heb ik nog wel. Zou het lukken om deze terug te brengen/ruilen? Ga het morgen even proberen.

Terug naar “Archief”