kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 28 sep 2008 17:23

en is dat overal zo bij alle winkels? Ik let daar niet zo op moet ik eerlijk zeggen. Wel valt het mij op dat bij ons in de buurt kinderen van een jaar of 4, 5 gewoon in topjes, korte rokjes en hoge hakken schoenen lopen :shock: toch geen gezicht :shock: :shock:

Zijn er geen speciale Christelijke winkels waar je "degelijke" kleding voor kinderen kan kopen ??
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 28 sep 2008 17:28

Ja die zijn er, maar ping ping ping... Daar kom ik uit principe niet :?

En broeken voor meisjes is dan ook wat lastig.
AfbeeldingAfbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 sep 2008 17:35

Nou mijn zus komt ook niet in dure kleding zaken (bij de H&M, dump/2e handszaakjes of outlet) en als ik zie hoe mijn nichtje en neefje er bij lopen. Geweldig. Af en toe laagjes, spijkerbroek met een leuke blouse er op.

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 28 sep 2008 17:43

Misschien is het ook wel mijn smaak hoor, ik ben nog van het type luiertruitje, sokbroek en wit bij kleine baby's. En met een spijkerbroek in de wieg vind ik ook vreselijk.
AfbeeldingAfbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 sep 2008 17:53

ik heb het over kinderen van 4/5 jaar. :wink: (die liggen niet meer in de wieg) :D

Baby's zijn er wel heel snel uit qua kleren. En dan vindt ik de hema, zeemand, wibra, h&m en hiermode erg leuke baby kleren hebben (en niet duur).

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 28 sep 2008 18:08

Ter Stal en Jola kan je ook soms leuke dingen kopen!

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 28 sep 2008 18:36

Evelien schreef:ik heb het over kinderen van 4/5 jaar. :wink: (die liggen niet meer in de wieg) :D

Weet ik :P
Maar ik gaf ff een voorbeeldje :wink:
AfbeeldingAfbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 sep 2008 18:39

Dan ben ik misschien anders, maar ik vind het geweldig, van die baby's met spijkerbroekjes, vooral die echte meidenspijkerbroekjes. Geweldig!
Ik heb nu al 2 van die boxpakjes, ik vind het best heel lief hoor, maar ik hoop echt dat we als het kindje geboren is veel stoere kleding krijgen, ipv dat babyspul ;)
En ik hou ook van hello kitty op mijn shirt (bij wijze van dan), ik ben dol op shirts met teksten. Ik vind het lollig.
Maar van die meiden van 10,11 met hakjes aan nee, dat begrijp ik niet. Dat is superslecht voor je voeten, en veel te ouwelijk. Mijn zusje van 14, toen kon mijn moeder het niet meer tegenhouden, maar ik blijf het niet mooi vinden. Dat kind moet gewoon nog in een skinny spijkerbroek lopen, met een strak shirt in een felle kleur en stoere laarzen eroverheen.
Maar nee, ze wil een ruitjas, met een ruitpet, met hakjes. whaaaaaa

Al vind ik dan van die jottum jurken bij meiden van 9 of 10 ook weer niet leuk.
Ik denk dat ik meer van de spijkerbroeken blijf houden :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 28 sep 2008 18:57

Jottum :D Maar dan wel voor een outlet-prijsje...
En idd voor iets jongere meisjes dan 8-9 jaar.

Ik vind zo'n spijkerbroek voor een baby zielig, ligt daar in zo'n ruw ding...
AfbeeldingAfbeelding

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 29 sep 2008 08:27

Maatje 34 is een ramp inderdaad! Ik slaag meestal bij Esprit (maat 32/34), Sting, Vero Moda en soms bij de H&M. Bij Didi/SPS en dat soort winkels, gewoon wachten op de uitverkoop. Dan is 36 en 38 weg en 34/xs hangt er meestal nog volop tussen!

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 29 sep 2008 09:24

Ik vind voor heel in het begin het echte baby-achtige wel leuk. Maar 'k vind bijv. luierpakjes in maat 68 vreselijk! Spijkerbroekjes vind ik erg leuk maar dan moet het wel een zachte stof zijn als ze nog zo klein zijn.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 29 sep 2008 17:36

Ik heb vaak maat 34 en soms 36, en xs bij the sting. Mijn maat is vaak als eerste weg, dus als er nieuwe dingen zijn probeer ik wel gelijk te passen etc.

Mijn winterjas heb ik ook zo snel mogelijk gekocht, al had ik van mijn model weinig keuze in kleur! Maar ik heb nu een witte jas en daar ben ik heel blij mee.
Dus, dat.

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 29 sep 2008 18:47

Ik ga binnenkort weer eens lekker ALLEEN naar den Haag...Heerlijke stad om te winkelen vind ik dat en met name als ik alleen ben :) Ik ga lekker naar Didi, Mango, Zarah en Steps, mijn favo winkels!! En nu maar niet teveel geld uitgeven :)

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 29 sep 2008 19:16

*|Scatie schreef:Ik vind voor heel in het begin het echte baby-achtige wel leuk. Maar 'k vind bijv. luierpakjes in maat 68 vreselijk! Spijkerbroekjes vind ik erg leuk maar dan moet het wel een zachte stof zijn als ze nog zo klein zijn.

Van die pakjes van velours met een beertje erop ofzo vind ik ook afschuwelijk.

Maar dit vind ik wel leuk, zelf de letter erop gemaakt, voor mijn achternichtje.
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 29 sep 2008 19:30

Leuk Heidebloem. Eerlijk gezegd hou ik meer van 'echte' kleding voor kleintjes. Michael heeft mega veel spencertjes, overhemdjes, shirts etc etc. Leuke broek eronder (niet perse spijker) en hij ziet er superlief uit.

Terug naar “Archief”