Moderator: Moderafo's
Ri@nne schreef:Ik ben vroeger regelmatig geslagen. Vaak nadat ik een standje had gehad, kreeg ik nog een klap of schop achterna als ik naar boven werd gestuurd. Het was zeker meestal wel onmacht.
Bij mij is de invloed al jaren en nu nog merkbaar helaas. Ik merk nog dat ik vaak bang ben. In de buurt van mn vader maar ook in de buurt van anderen die mij feedback of kritiek geven. Volkomen ongegrond, maar ik ben altijd heel erg op mn hoede.
Evelien schreef:ik heb vroeger ook klappen op m'n bips gekregen... en die waren ook zeer terrecht want ik was geen makkelijk kind (vooral op latere leeftijd 9/10 jaar). Ik was iemand die echt heel erg uitdaagde en vooral m'n ouders. Maar ik heb hier geen trauma aan over gehouden en kan hier open met mijn ouders over praten en mijn ouders zeggen dan ook wel dat ze niet altijd goed gehandeld hebben.
Ri@nne schreef:Ik ben vroeger regelmatig geslagen. Vaak nadat ik een standje had gehad, kreeg ik nog een klap of schop achterna als ik naar boven werd gestuurd. Het was zeker meestal wel onmacht.
Bij mij is de invloed al jaren en nu nog merkbaar helaas. Ik merk nog dat ik vaak bang ben. In de buurt van mn vader maar ook in de buurt van anderen die mij feedback of kritiek geven. Volkomen ongegrond, maar ik ben altijd heel erg op mn hoede.
Riska schreef:Je lijf slaat herinneringen op. Een film of docu, waarin geslagen wordt, geeft reacties in dat lijf. Zoals ik begon: alleen al het lezen hierover kan iets in je lijf teweeg brengen.
Lalage schreef:Wat vinden jullie er dan van dat in de bijbel ook kinderen geslagen worden?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten