Mijn nichtjes hadden gisteren hun eerste bruiloft. Allebei in jurk, echt schattig! En vannacht bij ons gelogeerd, vanmorgen werd de jongste bij mij in bed bezorgd door mijn zus die wilde uitslapen, gelukkig bleef m'n nichtje tot 8:00 rustig liggen

Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:Hoe gaat het met jou TJ ? Voel je je weer wat beter ?
ajl schreef:Ik laat ook weer ff wat van mij horen. De afgelopen weken heeft hugo gehuild, gehuild en nog eens gehuild. Hij had heel veel darmkrampjes. Ik werd dus ook op rantsoen gezet...geen koffie, chocola, noten, kruiden, kolen, uien etc.
Daarnaast wilde hij ook niet op arm liggen of iets dergelijks. Hij wilde hetleifst met rust gelaten worden......k voelde mij wel iets verstoten! Vorige week zijn we ook met hem bij een chiropractor geweest. Hij is namelijk met een vacuümpomp geboren en er is nu een onderzoek waarin de mogelijke gevolgen van een vavuümpomp en kinderen worden onderzocht.
Nu moeten wij Hugo elke avond op zn kop houden ( ongeveer 20 seconden) en zijn nek is gemanipuleerd en langzamerhand krijgen we gewoon een ander ventje. Hij begint te lachten en te brabbelen....zo leuk. En hij begint gewoon te knuffelen. Ik ben helemaal een bije moeder
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten