Refoweb kids deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 26 sep 2008 19:20

@ Mirjan: hier nog een Duplo en houten speelgoed fan!

Mijn nichtjes hadden gisteren hun eerste bruiloft. Allebei in jurk, echt schattig! En vannacht bij ons gelogeerd, vanmorgen werd de jongste bij mij in bed bezorgd door mijn zus die wilde uitslapen, gelukkig bleef m'n nichtje tot 8:00 rustig liggen :D
AfbeeldingAfbeelding

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 26 sep 2008 20:31

Bedankt allemaal voor de tips.

Ga het maandag even halen dus kan er nog over nadenken.
Hier hebben ze ook een winkel met mega veel houten speelgoed. Het is vooral houten speelgoed, en daarnaast ook nog gewone dingen. Maar zitten wel erg leuke dingen tussen idd.
Maar duplo is ook altijd leuk, dus ik kijk nog wel even.

Die stapelbekers zag ik ook staan en dat vinden ze ook altijd leuk, dus die moeten mn broertje en zusje ofzo maar geven, had ik bedacht :P
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 sep 2008 21:23

kwebbel schreef:Hoe gaat het met jou TJ ? Voel je je weer wat beter ?

Lichamelijk gaat het beter.. ben eergister weer met sporten begonnen! bevalt me wel moet ik zeggen! even weer lekker bezig zijn!

Tobias verzorgt nu 's ochtends de kinderen! zo kan ik heel langzaam opstarten.. blijf nog een half uurtje rustig in mn bed liggen en kom er dan uit... als ik niet langzaam opstart en heel rustig aan doe ' s ochtends, dan heb ik die dag dus lichamelijke klachten! voor nu is dit dus de beste oplossing!

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 27 sep 2008 09:29

Fijn dat het beter gaat TJ! En dat jullie het zo kunnen opvangen.
Hoe gaat het nu met Milan op de creche? Nog steeds drama of was het eenmalig?
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 27 sep 2008 16:51

Manlief thuis. Michael janken!!! Hij werd om een uur of zes wakker dus papa kon niet snel genoeg naast z'n bedje staan. En hij zette me toch een keel op. Helemaal niet de ontvangst waarop paps gehoopt had. Maar goed, in de loop van de ochtend trok Michael helemaal bij en ze zijn nu weer twee handen op 1 buik.
Donderdag trouwens even wezen shoppen voor hem en een schattig groen/bruin gestreepte wollen trui bij de H&M gekocht. Met elleboogstukken :mrgreen: Zo lief! Ik denk dat hij die morgen aan mag met een mooie bruine ribbroek.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 27 sep 2008 20:55

Oooo, wat is die Laura toch een lekker blijde mama! Prachtig :lol:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 28 sep 2008 10:37

Gerlinde is woensdag jarig dus ik ben gister even cadeautjes wezen shoppen. Valt niet mee voor een meisje die twee word. Van mn schoonouders krijgt ze een kinderwagen dus ik heb maar een buggy gekocht want ws is ze nog veel te klein voor een kinderwagen. En een speeldingtelefoon (roze) en nog wat maar ik weet niet meer precies wat :mrgreen: Toen heb ik bij de hema nog een stelletje kleertjes gekocht. Ik heb het hier al eens voorbij zien komen volgens mij voor Danique? Groen rokje, blousje en grijs truitje erop. Verder nog een zooi elastiekjes en speldjes.

Heb vorige week kleding voor de kids gekocht, zo leuk! Zal binnenkort een paar foto's plaatsen.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 28 sep 2008 13:02

Fijn TJ dat het weer wat beter met je gaat! Lijkt me heerlijk dat manlief dan ook wat voor je kan doen :) Sterkte!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 28 sep 2008 15:40

Ik laat ook weer ff wat van mij horen. De afgelopen weken heeft hugo gehuild, gehuild en nog eens gehuild. Hij had heel veel darmkrampjes. Ik werd dus ook op rantsoen gezet...geen koffie, chocola, noten, kruiden, kolen, uien etc.
Daarnaast wilde hij ook niet op arm liggen of iets dergelijks. Hij wilde hetleifst met rust gelaten worden......k voelde mij wel iets verstoten! Vorige week zijn we ook met hem bij een chiropractor geweest. Hij is namelijk met een vacuümpomp geboren en er is nu een onderzoek waarin de mogelijke gevolgen van een vavuümpomp en kinderen worden onderzocht.
Nu moeten wij Hugo elke avond op zn kop houden ( ongeveer 20 seconden) en zijn nek is gemanipuleerd en langzamerhand krijgen we gewoon een ander ventje. Hij begint te lachten en te brabbelen....zo leuk. En hij begint gewoon te knuffelen. Ik ben helemaal een bije moeder :D

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 sep 2008 15:42

was dat een eenmalig bezoek aan de chiropractor? Hopen dat hij zich wat beter gaat voelen.

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 28 sep 2008 17:40

Aan de wandel...
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 28 sep 2008 21:08

ajl schreef:Ik laat ook weer ff wat van mij horen. De afgelopen weken heeft hugo gehuild, gehuild en nog eens gehuild. Hij had heel veel darmkrampjes. Ik werd dus ook op rantsoen gezet...geen koffie, chocola, noten, kruiden, kolen, uien etc.
Daarnaast wilde hij ook niet op arm liggen of iets dergelijks. Hij wilde hetleifst met rust gelaten worden......k voelde mij wel iets verstoten! Vorige week zijn we ook met hem bij een chiropractor geweest. Hij is namelijk met een vacuümpomp geboren en er is nu een onderzoek waarin de mogelijke gevolgen van een vavuümpomp en kinderen worden onderzocht.
Nu moeten wij Hugo elke avond op zn kop houden ( ongeveer 20 seconden) en zijn nek is gemanipuleerd en langzamerhand krijgen we gewoon een ander ventje. Hij begint te lachten en te brabbelen....zo leuk. En hij begint gewoon te knuffelen. Ik ben helemaal een bije moeder :D

Als ik zoiets hoor, dan denk ik altijd meteen: vast het KISS syndroom. Is dat het soms? Onze oudste dochter had dat ook, ook alleen maar huilen, huilen, huilen. Gelukkig waren we er al met zeven weken achter waardoor ze al snel geholpen is. Je hoort soms van die verhalen van kinderen waar ze er pas na járen achter komen..hele problemen kunnen die kinderen hebben :| Overigens was het huilen bij onze dochter na die behandelingen niet gelijk helemaal over, dat heeft nog wel een jaartje geduurd, zucht... :?

Jess
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Jess » 28 sep 2008 21:37

ik dacht ook meteen aan Kiss syndroom.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 29 sep 2008 06:45

Zo vaak komt KISS toch niet voor? Ik bedoel: een baby die wat vaker huilt heeft niet automatisch KISS en ajl noemt al dingen die helpen. Maar als het dat wel is zal die chiropractor dat misschien wel zien.

TJ: weet je al wat je hebt of blijft dat vaag?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 29 sep 2008 06:49

Mijn zus heeft twee kinderen met het KISS syndroom, bij de 1e heeft het 6 maanden geduurd voor ze er achter kwamen door dat ze naar een manueel therapeut gingen. Bij de 2e kwamen ze er al na een paar weken achter. En die behandelingen hebben heel goed geholpen.

Terug naar “Archief”