kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 27 sep 2008 09:13

jeepeecee schreef:ik ben helemaal blij met m'n nieuwe laarzen. ik had ze eigenlijk niet nodig, maar een extra paar bruine laarzen laten staan als ze maar 29 euro kosten.... !!?
die neem ik dus lekker mee!

....zal ik ze ook in het zwart nemen??? :puh: ......

Ga er eerst maar eens een paar uur op lopen.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 27 sep 2008 16:51

Zo... wij waren in 3 uurtjes weer klaar. M'n man heeft weer 3 nieuwe broeken, trui, vest en schoenen.
Volgende maand maar achter een winterjas aan.

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 27 sep 2008 17:29

Vanmiddag een tijdje in Rotterdam gelopen..
Maar helaas gewoon niets leuks voor mezelf kunnen vinden!
Twas of te duur (vestjes bij de DiDi van 70 euro :? ) of ze hadden mn maat niet..dat gebeurde iets te vaak..toen wask et zo spuugzat dat ik besloten heb op internet te gaan zoeken.. :P
Wie heeft er leuke sites waarop kleding in maat 34 te koop is?
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 27 sep 2008 17:54

As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 27 sep 2008 21:56

Lalage schreef:Ga er eerst maar eens een paar uur op lopen.

ja, hebt gelijk, maar met passen zaten ze al lekker, dus dat zal wel goed komen.
Afbeelding

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 27 sep 2008 22:01

Dine schreef:Wie heeft er leuke sites waarop kleding in maat 34 te koop is?

hier staan wel een paar leuk merken bij met ook wel 34 of xxs
o.a vero moda en esprit
Afbeelding

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 27 sep 2008 22:04

Volgens mij heeft H&M ook maatje 34.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 28 sep 2008 09:41

@Dine: bij Didi moet je gewoon wachten tot de kleding die je leuk vindt wat goedkoper wordt, dat gebeurt vanzelf. En er zijn weinig mensen met maat 34 dus wie weet dat dat juist vaak overblijft.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 28 sep 2008 09:52

Lalage schreef:@Dine: bij Didi moet je gewoon wachten tot de kleding die je leuk vindt wat goedkoper wordt, dat gebeurt vanzelf. En er zijn weinig mensen met maat 34 dus wie weet dat dat juist vaak overblijft.

Hm..tegenwoordig hebben de tuttebelletjes van een jaar of 12 ook al dameskleding aan..en dan is ook maatje 34 zo weg :shock:
Wat ik ook wel eens doe: Als er geen maatje kleiner is, gewoon een maatje groter kopen en iets warmer wassen (Kan niet altijd uiteraard..bepaalde stoffen vinden dat niet zo leuk 8) )

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 sep 2008 09:57

Mijn zusje heeft ook zo'n klein maatje (soms zelfs 32), en droeg idd op haar twaalfde/dertiende geen kinderkleding meer hoor. Dat was stom. Dat is het trouwens nog steeds. Ik was helemaal trots toen ik een rokje maatje 176 paste op mijn 16e, maar zij kijkt niet eens bij kinderkleding. Ik kan het wel een beetje begrijpen. Maar daardoor is idd maatje 34 er ook niet altijd meer.
Bij mexx en esprit hebben ze wel eens kleine maatjes, en bij de sting ook. Moet je daar misschien eens kijken.
Soms baal ik van mijn superstandaard maat, maar als ik mijn zusje moeite zie doen voor een leuk rokje of een goeie broek, pfff, dan liever vroeg shoppen zodat mijn maat er nog is dan dat :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 28 sep 2008 13:22

jaaa toch lekker wezen winkelen!! En dit keer niet bij MS of Vogele maar bij V&D zoals iemand al zei (Lalage??)
Ik heb een supertof shirtje gekocht met zwart en witte mouwen, en een witte blouse met een blauw shirtje er overheen. Echt gaaf :D Nu nog een mooie broek kopen....
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 28 sep 2008 15:21

Goedzo kwebbel :)
Als ik bij de Hema of H&M langs de kinderkleren loop zie ik altijd allemaal leuke dingen, terwijl ik bij de dameskleding allemaal rare dingen zie waarvan ik niet snap dat iemand dat wil dragen... op mijn leeftijd ga je niet meer met een shirt met Hello Kitty ofzo lopen, maar soms hangen er ook we meidenkleren die ik best zou willen hebben als ik erin zou passen :oops:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 28 sep 2008 15:25

ik dacht dat het aan mij lag. Ik wil ook geen hello kitty op mn shirt. Terwijl bij de kinderkleding allemaal leuke vesten etc. hangen. Alhoewel...ik was pas voor hugo bij de H&M, maar daar hebben ze zelfs babykleding met doodshoofden erop.Dat vond ik ook niet zo geslaagd voor een ventje van 8 weken oud.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 28 sep 2008 16:14

Lalage schreef:Goedzo kwebbel :)
Als ik bij de Hema of H&M langs de kinderkleren loop zie ik altijd allemaal leuke dingen, terwijl ik bij de dameskleding allemaal rare dingen zie waarvan ik niet snap dat iemand dat wil dragen... op mijn leeftijd ga je niet meer met een shirt met Hello Kitty ofzo lopen, maar soms hangen er ook we meidenkleren die ik best zou willen hebben als ik erin zou passen :oops:
Ja haha mijn man ziet dat ook wel ns maar ik ga er echt niet in lopen :wink: Ik zie ook af en toe dameskleding dat ik denk: "Meeen daar ga je toch niet in lopen :shock: "
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 28 sep 2008 17:19

Al vind ik ook dat de kinderkleding voor kinderen wel erg volwassen is. 'Gewone' kinderkleding zie je niet zo veel meer. Ja, tot maat 86 gaat het nog wel, maar mijn nichtje heeft nu 92 ofzo en dan 'moet' ze zowat in van die tienerdingen gaan lopen. Toch geen gezicht!
AfbeeldingAfbeelding

Terug naar “Archief”