VRE-SE-LIJK de hele dag shoppen!!! Een avondje of een ochtendje oke, maar de hele dag slenteren, echt NIET!!
Ik pas broeken en rokken wel, truien, t-shirts, vestjes niet, die pas ik meestal toch wel. En anders ben ik zo terug naar de winkel.
Moderator: Moderafo's
LeChat schreef:Dan wordt 't wel tijd voor nieuwe hè
rosekapje schreef:We weten alleen nog niet waar we gaan winkelen, we zouden naar papendrecht gaan, vorige keer waren we daar allemaal goed geslaagd. Maar nu was ik vanochtend naar ridderkerk gereden en ik zag dat dat ook een leuk winkelcentrum is, maar ja daar weet ik niet echt de weg dus das ook weer lastig. Of we gaan misschien naar Dordt, maar de leuke straatjes weet ik ook nog niet echt daar, ik hoor tenminste over bepaalde winkels daar, maar die heb ik dan nog nooit zien zitten daar.
meissie88 schreef:Ligt het trouwens aan mij, of is het makkelijker om voor je vriend/man kleren te vinden, dan voor je zelf?Laatst heb ik met m'n vriend geshopt, hij moest nodig nieuwe kleren hebben, en hij liet 't aan mij over wat..En ik vond het ene na het andere leuke kledingstuk, en voor mezelf kan ik echt níks vinden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten