geeft een man een cadeau aan zijn vrouw ( net oftie haar iets super geweldigs geeft)
en zij helemaal blij met haar inpandige gangkast/ naaihok

Moderator: Moderafo's
haha ja helemaal precies weet ik m niet meer maar was wel grappigjeepeecee schreef:doet me denken aan een reklame van aantal jaar geleden.
geeft een man een cadeau aan zijn vrouw ( net oftie haar iets super geweldigs geeft)
en zij helemaal blij met haar inpandige gangkast/ naaihok
Ansje schreef:Ik lees hier nu allemaal naaiverhalen en zit zomaar eens na te denken.... Volgens mij heb ik geeneens een naald en draad in huisOf misschien toch eentje, want een knoopje aanzetten doe ik weleens, maar daar houd het echt bij op
![]()
Ik heb echt het geduld niet om te breien, naaien, borduren of wat dan ook... Ik koop wel wat, dan is het tenminste gelijk klaar en kan ik het meteen aan
Daatje123 schreef:Ansje schreef:Ik lees hier nu allemaal naaiverhalen en zit zomaar eens na te denken.... Volgens mij heb ik geeneens een naald en draad in huisOf misschien toch eentje, want een knoopje aanzetten doe ik weleens, maar daar houd het echt bij op
![]()
Ik heb echt het geduld niet om te breien, naaien, borduren of wat dan ook... Ik koop wel wat, dan is het tenminste gelijk klaar en kan ik het meteen aan
Hier nog een hoor! Ik heb er echt het geduld niet voor. Kheb gister, voor het eerst sinds ons huwelijk, twee knopen vaster gezet. Was van een nieuw (!) jasje, maar de knopen hingen los. Khad al wel es een keer zo'n eerste hulpsetje/vakantie/reissetje gekocht. Daar zitten paar kleuren garen in, naalden, spelden, centimeter, vingerhoedje en dat soort dingen. Je bent dus niet de enige!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 375 gasten