Lorijntje schreef:Rienuku schreef:Ik herken me wel in jullie reacties... Aan de ene kant behoefte aan die arm om je heen en je verhaal ff eruit beppen, maar aan de andere kant... heerlijk je eigen gang kunnen gaan!
T kan me thuis wel gek maken, als er bijna alleen over trouwen, huisjes, uitzet etc gepraat word!!grmbls...
Maar voor de rest.. je weet nooit wat de toekomst voor je in petto heeft, he?
Rienuku: zat jij niet in Roemenie voor een tijdje? Daar was je vast niet naar toe gegaan als je getrouwd was. Moet je nagaan wat een voordelen het oplevert haha. Ik vind het alleen maar prima dat ik vrijgezel ben. Ik doe letterlijk alles wat ik leuk vind en hoef met niemand rekening te houden. Voor mij geen discos oid, ik val helemaaaaaaaaaal niet op oppervlakkige mannen in discos. En al helemaal niet van die refo-ik-ben-op-zoek-jij-ook-date-avonden, afschuwelijk zeg
Ja inderdaad ik zit in Roemenië, en waarschijnlijk was ik ook gegaan als ik verkering had, tenzij mijn vriend ernstige problemen zou maken.
Maar als je verkering hebt, dan wil dat toch niet zeggen dat je alles, maar dan ook alles samen moet doen, en anders was ik miss wel voor een paar maanden weggegaan als we getrouwd waren... maar ja... ik heb makkelijk praten, want heb geen verkering

Enne.. sparen.. Waarom moet je enkel voor je eentje, of voor je tweetjes sparen? Als ik zie dat de mensen hier 300 a 400 euro per maand verdienen, waarvan 150-200 per maand aan de huur opgaat, zonder gas etc er bij gerekend...
En dat alles er net zoveel, of nog meer kost als hier??
Dan hoef ik wat mij betreft niet lang te sparen.. en waaom niet wat tijd voor een ander besteden?
(DIt is geen aanval hoor