Ik word er niet goed van

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 24 sep 2008 18:51

Lorijntje schreef:
Rienuku schreef:Ik herken me wel in jullie reacties... Aan de ene kant behoefte aan die arm om je heen en je verhaal ff eruit beppen, maar aan de andere kant... heerlijk je eigen gang kunnen gaan!

T kan me thuis wel gek maken, als er bijna alleen over trouwen, huisjes, uitzet etc gepraat word!! :( grmbls...

Maar voor de rest.. je weet nooit wat de toekomst voor je in petto heeft, he?

Rienuku: zat jij niet in Roemenie voor een tijdje? Daar was je vast niet naar toe gegaan als je getrouwd was. Moet je nagaan wat een voordelen het oplevert haha. Ik vind het alleen maar prima dat ik vrijgezel ben. Ik doe letterlijk alles wat ik leuk vind en hoef met niemand rekening te houden. Voor mij geen discos oid, ik val helemaaaaaaaaaal niet op oppervlakkige mannen in discos. En al helemaal niet van die refo-ik-ben-op-zoek-jij-ook-date-avonden, afschuwelijk zeg :)

Ja inderdaad ik zit in Roemenië, en waarschijnlijk was ik ook gegaan als ik verkering had, tenzij mijn vriend ernstige problemen zou maken.
Maar als je verkering hebt, dan wil dat toch niet zeggen dat je alles, maar dan ook alles samen moet doen, en anders was ik miss wel voor een paar maanden weggegaan als we getrouwd waren... maar ja... ik heb makkelijk praten, want heb geen verkering :)
Enne.. sparen.. Waarom moet je enkel voor je eentje, of voor je tweetjes sparen? Als ik zie dat de mensen hier 300 a 400 euro per maand verdienen, waarvan 150-200 per maand aan de huur opgaat, zonder gas etc er bij gerekend...
En dat alles er net zoveel, of nog meer kost als hier??

Dan hoef ik wat mij betreft niet lang te sparen.. en waaom niet wat tijd voor een ander besteden?

(DIt is geen aanval hoor ;) )

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Re: Ik word er niet goed van

Berichtdoor Boekenlezer » 24 sep 2008 20:39

denon schreef:waarvan ? altijd dat gezeik van mensen dat je nog vrijgezel bent , vooral op verjaardagen met familie enzo . Net alsof ik dat zelf allemaal zo leuk vind....
Ben bijna in staat om gewoon maar niet meer heen te gaan :?
herkenbaar ??

Ik ben 35 en vrijgezel, maar mij vallen ze daar niet mee lastig moet ik zeggen. Dus nee, ik herken dit niet.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

pol
Majoor
Majoor

Re: Ik word er niet goed van

Berichtdoor pol » 24 sep 2008 21:06

Boekenlezer schreef:
denon schreef:waarvan ? altijd dat gezeik van mensen dat je nog vrijgezel bent , vooral op verjaardagen met familie enzo . Net alsof ik dat zelf allemaal zo leuk vind....
Ben bijna in staat om gewoon maar niet meer heen te gaan :?
herkenbaar ??

Ik ben 35 en vrijgezel, maar mij vallen ze daar niet mee lastig moet ik zeggen. Dus nee, ik herken dit niet.

Wees blij dat ze je met rust laten

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 24 sep 2008 22:55

Ach, ik denk dat je eerder in NL blijft als je een vriend hebt hoor ;) Niet dat ik niet mocht van mijn man, maar ik wilde opeens echt niet meer een half jaar zonder hem ver weg zitten. Ik kan zo lang niet zonder hem. En dat is helemaal niet claimerig ofzo bedoeld, maar ik geef gewoon teveel om hem :D Ik ben dus doordat ik verkering had niet in het buitenland afgestudeerd. Ik had al wel 3 plaatsen waar ik heen zou kunnen. Maar ik heb de keuze toch echt bewust gemaakt hoor, en vind het helemaal niet erg.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 25 sep 2008 09:20

Lorijntje schreef:En al helemaal niet van die refo-ik-ben-op-zoek-jij-ook-date-avonden, afschuwelijk zeg :)

Maar als je 17 bent en nog geen trouwplannen hebt dan schiet je wel over! :mrgreen: Dan heb je niet met je 25e 7 kinderen ofzo, en dan hoor je er niet helemaal bij.... :?
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 25 sep 2008 17:58

Race406 schreef:Maar als je 17 bent en nog geen trouwplannen hebt dan schiet je wel over! :mrgreen: Dan heb je niet met je 25e 7 kinderen ofzo, en dan hoor je er niet helemaal bij.... :?
Overdrijven is ook een vak :roll:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 25 sep 2008 18:07

LeChat schreef:
Race406 schreef:Maar als je 17 bent en nog geen trouwplannen hebt dan schiet je wel over! :mrgreen: Dan heb je niet met je 25e 7 kinderen ofzo, en dan hoor je er niet helemaal bij.... :?

idd

->@missF... Deze plannen had ik al toen ik verkering had ruim een jaar geleden.. :D

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 25 sep 2008 22:38

Rienuku schreef:
LeChat schreef:

idd

->@missF... Deze plannen had ik al toen ik verkering had ruim een jaar geleden.. :D

Lees mijn reactie met een :wink:
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 26 sep 2008 19:54

:lol:

Terug naar “Archief”