Wat gebruiken jullie allemaal aan cosmetica, welke merken??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 19 aug 2008 20:14

Onze douche is 1m x 1.70m ofzo. Alleen douche met schuifdeurtje en wastafel met kastje eronder.
In de toekomst gaan we 'm een beetje groter maken in de breedte en zoals ik ff bij de buren heb gezien past er dan een wastafel met ombouw kast, toilet, douche en ligbad in. Moet alleen de inbouwkast van een slaapkamer weg.
Dus... het relaxen in de badkamer komt in de toekomst wel... 'k denk dat ik dan maar voor een whirpool ga :wink:
Welk merk maskertjes gebruiken jullie?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 aug 2008 06:23

een ligbad? ik denk dat ik die onze hele douche in beslag neemt.

Er staat bij ons een douche (dus gewoon een douchekop met kraan) en een wastafel in en dat is alles en nog een kleine verwarming.

Deze foto is gemaakt vanuit de douche
http://img122.imageshack.us/img122/3456 ... 008jx7.jpg

Deze foto is gemaakt vanaf de deur.
http://img122.imageshack.us/img122/1631 ... 007pq6.jpg

Welk merk maskertjes? is heel verschillend. Kijk soms ook naar een aanbieding ofzo. Ik heb nog nooit een huismerk geprobeerd (kruidvat zelf ofzo). Meestal van dr.de Hoog. Pas had ik een pakketje.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 26 aug 2008 10:18

ik dacht dat mijn badkamer klein was! :shock: wij hebben precies een vierkant hok waar de wasmachine + doger op elkaar passen, daarnaast de douche waar we net met z'n tweeen kunnen staan, daarvoor de wastafel met kastje er onder, en naast de wasmachine+droger het toilet.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 26 aug 2008 10:24

Evelien, hebben jullie een huis van voor de oorlog? Mijn zus heeft dat namelijk ook, en heeft net zo'n klein badkamertje!

Ik gebruik voor mn gezicht alles van Collistar! (te koop bij DA) Kheb daar ook zo'n maskertube van...dus 1x per week neem ik een maskertje.
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 26 aug 2008 10:33

Het is dat wij een grote aanbouw aan het huis hebben anders hadden wij geen wc en geen douche! (1910) :lol:
Wij hebben gelukkig een grote badkamer dus ik kan er lekker mijn gang gaan met maskertjes enz. Aankomende dinsdag een mylene party weer even wat maskertjes enz bestellen

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 19 sep 2008 15:29

88alries88 schreef:Evelien, hebben jullie een huis van voor de oorlog? Mijn zus heeft dat namelijk ook, en heeft net zo'n klein badkamertje!

Ik gebruik voor mn gezicht alles van Collistar! (te koop bij DA) Kheb daar ook zo'n maskertube van...dus 1x per week neem ik een maskertje.

dit lees ik nu pas. Nee net na de oorlog zijn deze huisjes. (echt kabouter huisjes wel gezellig hoor)

Maar dan nog even een intieme vraag.... :oops: Wat gebruiken jullie voor het intiemste plekje? Gewoon alleen lauw water of ook ander spul?

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 19 sep 2008 15:35

Evelien schreef:
88alries88 schreef:Evelien, hebben jullie een huis van voor de oorlog? Mijn zus heeft dat namelijk ook, en heeft net zo'n klein badkamertje!

dit lees ik nu pas. Nee net na de oorlog zijn deze huisjes. (echt kabouter huisjes wel gezellig hoor)

Maar dan nog even een intieme vraag.... :oops: Wat gebruiken jullie voor het intiemste plekje? Gewoon alleen lauw water of ook ander spul?
Ik heb geleerd dat je alleen maar water mag gebruiken. Zeep tast de zuurgraad van de vagina aan. Dus ik was het plekje alleen met water en een schoon washandje.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 19 sep 2008 17:18

Ik douche elke dag en gebruik gewoon water. 'k Ben best wel gevoelig voor schimmelinfectie dus ik gebruik uit voorzorg al niets.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 19 sep 2008 17:23

maar wat ik dan niet snap he... waarom verkopen ze dan al die zeepvrije waspul etc.?

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 19 sep 2008 20:05

Evelien schreef:maar wat ik dan niet snap he... waarom verkopen ze dan al die zeepvrije waspul etc.?

Ik heb een tijdje gehad dat ik steeds behoorlijk jeuk ed 'er' had. Heb toen een keer zo'n flesje van dat spul gekocht, van eigen merk van de kruidvat. Dacht is toch net ff wat meer als alleen water. Het flesje was leeg, heb geen nieuwe meer gekocht. Maar de jeuk was over :lol:.
Wat de toekomst brengen moge........

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 20 sep 2008 08:20

Evelien schreef:

Water is goed, niet te heet natuurlijk. Bij de kruitvat heb je wel doekjes en zeepjes te koop, maar volgens mij maakt het niet uit of je dat gebruikt of gewoon water.
Dus, dat.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 20 sep 2008 08:47

Ik gebruik ook geen zeep ofzo, alleen water is voldoende.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 20 sep 2008 16:29

jep, ik heb ook altijd geleerd dat alleen water helemaal prima is. Dat zeepvrije spul geeft alleen een (subtiel) geurtje af, aangezien veel vrouwen het gevoel hebben dat ze daar ... nou ja ... ruiken.
Voor de rest schrub ik om de week mijn hele lijf, vooral als ik net naar de sauna geweest ben, gebruik ik ongeveer elke week/elke twee weken een reinigend maskertje en gebruik ik heel veel soorten crèmes... (gezichtscrème voor overdag, gezichtscrème voor 's avonds, die fijne Vitamine E-oogcrème van the Body Shop, vitamine E-bodylotion/bodybutter en handcrème voor overdag, als mijn handen droog aanvoelen... :oops:)
tja, zo hoop ik er gezond en stralend uit te zien zonder meteen plamuurlagen make-up te moeten gebruiken... :D

liefs, elvira

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 sep 2008 16:32

gebruik je make up?

Ik gebruik echter niet altijd van dat spul.... Ik neem er dan ook niet echt de tijd voor ofzo.

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 20 sep 2008 18:37

@Evelien: soms, ik probeer er altijd zo naturel mogelijk uit te zien...
Voordat ik overdag naar werk ga, doe ik labello (pearlshine: geeft een heel lichte zachte tint roze, die nauwelijks opvalt) en soms wel eens een beetje cover-up-foundation op (als ik bijv. een rood plekje/puistje heb oid), maar voor de rest niets. In een vrouwelijke bui wel eens heel dun laagje mascara over de bovenste wimper.. that's it.
Voor een speciale gelegenheid iets meer: subtiele parelmoer-witte oogschaduw, beetje foundation (tegen een oververhit rood hoofd) en iets meer mascara.
En jij?
elvira

Terug naar “Archief”