Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 08 sep 2008 13:02

Ons huis in de fik stond :shock:..... ik de fotoboeken nog wou halen en de la met fotomateriaal uit het dressoir om het via het raam eruit wilde gooien, het zonde vond als ze verbrand zou worden, zoveel uren werk in in de foto boeken heb gestoken, en me moeder de negatieve nog niet in de daarvoor bestemde kluis had gedaan. Dus ik moest en zal het halen :P.
Wat de toekomst brengen moge........

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 08 sep 2008 15:21

over alle dingen die ik de volgende dag in huis wilde doen (stofzuigen , opruimen, dweilen enzo) omdat ik visite kreeg. dus heb ik het nu twee keer gedaan, 's nachts en 's ochtends :? en nu ben ik versleten!
Afbeelding

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 08 sep 2008 16:04

jeepeecee schreef:over alle dingen die ik de volgende dag in huis wilde doen (stofzuigen , opruimen, dweilen enzo) omdat ik visite kreeg. dus heb ik het nu twee keer gedaan, 's nachts en 's ochtends :? en nu ben ik versleten!

:mrgreen: Maar het is wel gruwelijk schoon nu zeker? 8)
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 08 sep 2008 16:14

:) haha valt wel mee, kwam er vanochtend achter dat we geen water hadden. in de hele flat niet, dus dan is het lastig schoon maken.
Afbeelding

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 08 sep 2008 17:18

Dat de bulten op m'n benen nog veel roder en dikker werden :shock:

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 11 sep 2008 12:00

Te verdrietig voor me om hier neer te zetten..
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Jess
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Jess » 11 sep 2008 12:39

dat ik vreselijk boos op mijn moeder en tante was omdat ze zo slecht voor iemand zorgden (en die persoon is al jaaaaaaaaaren gestorven!)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 19 sep 2008 11:38

Ik heb vannacht een meisje gekust.
Het is iemand die ik wel eens spreek. Waarom zij het nou weer was...? Maar ach, het was wel een leuke droom. :)
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 19 sep 2008 11:53

Ik heb heel de nacht wakker gelegen...
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 sep 2008 12:32

Dat ik zwanger werd, maar de vader was niet bekend :shock: En daarom mocht ik het kind niet in het dorp krijgen, omdat dat een schande was. Dus moest ik met de trein naar Dordrecht, om daar een paar maanden te wonen. Er ging iemand met me mee, maar die was stom, want in Dordrecht moest ik van haar mijn trouwring afdoen, zodat het niet bekend was dat ik al getrouwd was, zodat we leuk met andere jongens konden stappen.

Heul raar. Ik was blij dat ik, toen ik wakker werd, ons kindje voelde schoppen en gewoon getrouwd ben, en de enige mogelijke vader toch echt mijn man is ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 19 sep 2008 14:18

wat kan een mens raar dromen :shock: ik heb ook al raar gedroomd, wat precies weet ik niet allemaal meer, t was van alles en nog wat :?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 sep 2008 09:10

over de afgelopen bbq (gisteravond) :mrgreen:

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 13 okt 2008 09:29

Dat ik voor mijn werk naar Spanje uitgezonden zou worden. (Dat is iets wat inderdaad wel eens gebeurt. Een maand geleden ben ik op die manier in Spanje geweest.) Het was donderdag, en ik zou op dinsdag weer terug zijn.
Dat kwam mij bijzonder slecht uit. Dan kon ik zaterdag niet naar de club waar ik lid van ben, en ik zou dan zondags ook moeten werken. Dus kerkbezoek, ho maar, als ik er mee in zou stemmen. Daar had ik geen zin. Dus ik besloot dat ik zou aangeven dat ik deze keer niet kon.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 13 okt 2008 09:45

Over een meisje die op de havo bij mij in de klas heeft gezeten en dat zij ging trouwen. Het was een hele rare bruiloft want ze hadden allebei een mantelpak aan met een groen gilet eronder en opeens gingen ze samen naar het gemeentehuis en wij bleven thuis wachten. Het was echt heel gek, vooral omdat ik verder nooit met haar omging!
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 13 okt 2008 09:54

88alries88 schreef:Over een meisje die op de havo bij mij in de klas heeft gezeten en dat zij ging trouwen. Het was een hele rare bruiloft want ze hadden allebei een mantelpak aan met een groen gilet eronder en opeens gingen ze samen naar het gemeentehuis en wij bleven thuis wachten. Het was echt heel gek, vooral omdat ik verder nooit met haar omging!

Dat trouwen stijgt je naar je hoofd :wink:

Terug naar “Slow Chat”