Refoweb kids deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 18 sep 2008 17:24

Mooie foto's lammetje en geweldig kaartje! Ik snap die reacties niet.. ik vind zwangere buiken erg mooi en ik vind ook dat 't gezien mag worden en zou ook niet weten waarom je dat voor jezelf moet houden. Als 't hier zover is zou ik ze ook gewoon op m'n hyves enzo plaatsen... tenminste als ik 'n mooie buik krijg (ben ik nu niet bepaald trots op)

Liefje, ik heb via die site de 3e peuterbijbel gekocht voor m'n schoonzusje en zwager die in nov. een kleintje verwachten en zelf eigenlijk vrijwel niks met 't geloof doen.
Ik vind 'm erg leuk! Heel simpel, leuke plaatjes echt gericht op 't niveau van kleine kids.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 18 sep 2008 17:29

De Ark Bijbels. Die zijn vooral erg kleurig, heel veel plaatjes en weinig tekst. Maar dan moet je geen moeite hebben met afbeeldingen van Jezus, want die staat er ook gewoon in.
En vroeger lazen we ook altijd uit de Kleuterbijbel. Die was zo mooi!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 18 sep 2008 17:34

Op deze site kun je een altijd pagina's bekijken van de bijbels:
http://www.kinderbijbels.nl/Peuterbijbe ... --t-1.html

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 18 sep 2008 17:45

Van mij mag die positiekleding trouwens wel weer wat ruimer vallen hoor. Soms staat het wel heel erg mega-strak allemaal, dat je denkt: krijgt die baby nog wel lucht? bij wijze van :P
Logisch dat je zelf trots bent, maar het hoeft toch niet helemaal centraal te staan. Als het buikje een paar maanden is vind ik het altijd wel mooi, maar de laatste maand dan vind ik het eigenlijk best eng om te zien. En mijn man vindt zwangere buiken dus ook heel eng :mrgreen: Weet ie ook niet waarom, maar sommige mensen (vooral mannen geloof ik) die hebben dat gewoon.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 18 sep 2008 18:03

De kijkbijbel is ook echt gaaf.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 18 sep 2008 18:15

Juultje77 schreef:Voor hele kleintjes vind ik Kijk en Luister erg mooi. Weinig tekst, veel plaatjes. Goed om mee te beginnen.

Idd ben ik over kijk en luister ook erg positief. Goede bijbel!

Mooie foto's lammetje.
Kaartje ook niet mijn type. Wel leuk idee, maar zou het net als velen niet voor een geboortekaartje doen...
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 18 sep 2008 19:30

Veel platen is misschien wel leuk, maar weinig tekst ik weet er dan ook weinig over te vertellen :oops:

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 18 sep 2008 21:11

Ik heb Kijk en Luister ook, en we gebruiken hem ook op het werk, ik vind hem erg goed. Echt geschikt voor hele kleintjes, ze hoeven niet zolang stil te zitten en te luisteren omdat er maar weinig tekst bij staat.
Verder wil ik graag de Kleuterbijbel van Kuijt en de kinderbijbel van Van Dam nog hebben, maar daar is Timon toch nog even te klein voor :wink:

Lammetje: leuke foto's! Geboortekaartje is erg origineel, ik vind zoiets leuker als zo'n standaardkaartje uit een boek waarvan je dan het risico loopt dat mensen drie dezelfde hebben staan...

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 18 sep 2008 21:16

@ lammetje:

erg leuke foto's. wel een schatje hoor. En wat is Sarah ook alweer ontzettend groot!!! :) echt al een grote zus dan.

Ik zou idd zoiets ook niet al geboortekaartje kiezen, maar vind het wel erg origineel :!:
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 sep 2008 21:17

@lammetje... we kwamen er pas achter dat tie aan de koelkast blijft hangen :oops:

wel mega handig dus.. de anderen vallen altijd nl...

ehm.. wat wilde ik ookalweer zegggen hier? :oops:

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 18 sep 2008 21:19

Ja, daar verbaasde ik me ook over, zo groot als Sarah is! Geweldig die foto dat ze poppenbillen staat te poetsen :mrgreen:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 19 sep 2008 06:07

esli schreef:Wow, wat een supergaaf geboortekaartje!!!! Echt heel cool! niet zo zoetsappig en echt lekker anders!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 19 sep 2008 06:11

LauraC schreef:Nou ja, hij kreeg twee minuten in de gang en moest daarna sorry zeggen. Dat deed hij dus niet en dat vond ze wel best. Terwijl ik juist zoiets had van: sorry zeggen of knuffel geven of gewoon niet spelen! Zeker als je tot twee keer toe iemand bijt! Maakt mij niets uit, dat bijten, ik ben volwassen maar ik denk wel vijf keer na voordat ik mijn rug toekeer als hij met Michael aan het spelen is :?

Dat gedrag is zeker niet normaal hoor! Maar ook niet van de moeder. Kijk, een kind van 2,5 kan niet snappen wat wel en niet mag en zeer doet. Die moeder had in moeten grijpen. Ik weet wel, als mijn kind zo had gedaan bij die van een ander dat ze dus echt wel in de gang of zelfs in de bed werden gezet. Je gaat bij een baby toch geen stok in de mond duwen???!!! :shock:

Sorry zeggen zie ik eigenlijk het nut niet zo van in want ze weten toch niet wat ze zeggen en menen er geen drol van. Ze zeggen het omdat het moet van hun moeder.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 19 sep 2008 09:09

lief lammetje!!!, jij hebt schattige dochters.
gaaf geboortekaartje, leuk, stoer en apart, en wat een mooie buik,de mijne zit vol straie dat zet ik echt niet op de foto

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 19 sep 2008 09:13

Haha, ik dacht ook: Dat wil ik ook!
Maar de laatste weekjes is mijn buik ook helemaal gebarsten...
Staat niet zo leuk op een geboortekaartje. :clown:

Heb gelukkig nog wel van iedere week een foto.
Erg leuk om weer terug te zien.

Terug naar “Archief”