Refoweb kids deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 18 sep 2008 13:25

Geweldig geboortekaartje!
En schattige meisjes. Wat kijkt Eva Lynn al wijs!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 18 sep 2008 13:31

haha de reacties op het geboortekaartje zijn hier toch wat positiever dan van sommige mensen :mrgreen: (het is niet netjes om zo met je blote buik op een geboortekaartje te gaan staan :roll: Vraag me toch af met wat voor gevoelens die mensen naar het kaartje kijken, ik zie toch echt alleen maar een blote BUIK en verder ben ik netjes aangekleed 8) maargoed)

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 18 sep 2008 13:49

Apart geboortekaartje! :)

Had je twee versies gemaakt of wisten jullie al dat jullie een meisje kregen... :wink:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 18 sep 2008 13:55

we hebben er ook een met blauwe opdruk, of eerlijk gezegd, hádden :wink:

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 18 sep 2008 13:59

Mooie foto's van je dochtertje Lammetje! Gaat alles goed?
Leuk 2 meisjes. Sarah vind het ook geweldig hè.

Het geboortekaartje is zeker eens wat anders. Inderdaad eens niet zo zoetsappig. Persoonlijk vind ik het wel heftig, zo'n buik voor een kaartje wat iedereen dus ontvangt. Niet iedereen vindt een dikke, zwangere buik bovendien prachtig om te zien, dus kan het wel een beetje begrijpen die reactie. Ik vind het wel mooi, maar dan meer iets om voor jezelf te hebben. Maar... stoor je er niet aan; jullie mogen het lekker zelf weten op deze leeftijd :mrgreen:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 18 sep 2008 14:19

Superfoto's!

Het is ook mijn ding niet helemaal, het geboortekaartje, maar dat geeft toch niet? :D
Ik vind persoonlijk zwangere buiken ook niet mooi. Soms zitten vrouwelijke collega's (en een enkele mannelijke trouwens ook) verheerlijkend naar mijn buik te staren en zeggen dan:' Oh, wat is zo''n zwangere buik toch mooi.'
Tja, dat gevoel ken ik dus niet ;)
Wij hebben het kaartje ook al uitgezocht, omdat we het toevallig tegenkwamen en allebei erg leuk vonden. Niet al te druk, en een beetje grappig. Nu de tekst nog die erin moet, dat vind ik een ramp. Dus als er mensen zijn die mooie gedichtjes hebben, of een mooi opschrift (dus liever niet: door Gods goedheid zijn wij verblijd met...), roep maar :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 18 sep 2008 14:28

Ik vind het geboortekaartje een leuk idee. Ik had alleen geen knalrode verf gebruikt :mrgreen:

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 18 sep 2008 15:16

Leuke foto's Lammetje.
En echt een hele mooie naam (maar dat had ik geloof al gezegd)
Kaartje wel origineel, maar ik zou het zelf nooit doen.
Maar goed dat iedereen een andere smaak heeft, anders wordt het zo saai :mrgreen:

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 18 sep 2008 15:54

Leuke foto's en geboortekaartje Lammetje!! Leuk idee zo met foto, zou het alleen zelf nooit doen als geboortekaartje. Gelukkig denkt niet iedereen er hetzelfde over, zou maar een saaie wereld zijn als iedereen hetzelfde dacht. Meer voor je 'eigen', zelf zou ik gewoon een fotoboek maken van de zwangerschap en dan zo'n soort foto als laatste. Magoed ik zou overal een fotoboek van maken :P.

Ik vind zwangere buiken echt geweldig :lol:. Vorige week was ik bij m'n nicht, was toen nog hoogzwanger. Ze had zo'n geweldig mooie wieg, we hebben ongeveer dezelfde smaak qua inrichting ed. dusja ik had die dag genoeg in mijn smaak gezien. Maandag is ze bevallen van een dochter, 9 pond :shock:. Onder het eten hadden wij het over zwangere buiken enzo, ik zei dat ik het juist geweldig vind zo'n zwangere buik. Zegt me broertje, ja over een paar jaar loop jij ook met zo'n dikke buik rond :mrgreen:. Hij vraagt me wel eens, wanneer krijg je een baby? Wanneer word ik oom :mrgreen:..... :oops: :oops:

Vind het soms alleen zo zonde, zijn mensen zwanger trekken ze kleding aan waarvan ik zoiets heb van, nou toe nu laat je mooie buik eens zien :lol:. Magoed als je niet van zwangere buiken houd, ja.....
Wat de toekomst brengen moge........

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 18 sep 2008 15:57

wat lief lammetje, en zo'n gaaf kaartje!!!! :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 18 sep 2008 16:16

Die strakke kleding bij zwangere vrouwen is ook van deze tijd hoor.
Vroeger droeg je juist alles wijd.

Mijn zusje had ook al verschillende keren gevraagd wanneer wij een kindje kregen. Mijn man stuurde haar steeds naar mijn oudere zus 'Ga daar maar vragen, die moeten eerst'. Maar die willen (voorlopig althans) helemaal geen kinderen, dus kwam ze maar weer bij ons ;) Haha. En trots dat ze is!
En heel handig, want we willen per volgend jaar september op salsadansen (we hebben een jaar stijldansen gedaan), en dan hebben we lekker een vaste oppas, die avond. Dat vind ik sowieso erg belangrijk: 1 avondje in de week samen iets hebben, zonder kindje. En met een zusje als oppas komt het vast goed :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 18 sep 2008 16:52

Ik ben mijn eigen Kinderbijbel kwijt waar die gebleven is geen idee...

Maar welke zou ik kopen??

Zijn er zoveel!!

http://www.arkmedia.nl/catalogus/subCat ... 1Qod-0tweA
Laatst gewijzigd door liefje op 18 sep 2008 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 18 sep 2008 16:54

Hele leuke foto`s alleen dat kaartje nee dat is echt niet mijn smaak :P
niet omdat het een blote buik is maar wat dan wel weet ik ook niet!!
Maar Sarah en Eva Lynn zijn mooie meiden. :mrgreen:

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 18 sep 2008 17:01

M'n schoonouders hebben hele mooie en duidelijke kinderbijbels voor de kleintjes (2 van 5 en 1 van 7), ik weet zo niet meer welke, zal 's kijken als ik er weer 's ben!

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 18 sep 2008 17:03

Voor hele kleintjes vind ik Kijk en Luister erg mooi. Weinig tekst, veel plaatjes. Goed om mee te beginnen.

Terug naar “Archief”