Refoweb kids deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 16 sep 2008 16:57

Nou ja, hij kreeg twee minuten in de gang en moest daarna sorry zeggen. Dat deed hij dus niet en dat vond ze wel best. Terwijl ik juist zoiets had van: sorry zeggen of knuffel geven of gewoon niet spelen! Zeker als je tot twee keer toe iemand bijt! Maakt mij niets uit, dat bijten, ik ben volwassen maar ik denk wel vijf keer na voordat ik mijn rug toekeer als hij met Michael aan het spelen is :?

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 16 sep 2008 19:11

Leuke foto's van Michael met zijn pet, ik hou ook van zulke petten, Christiaan wou in het begin wel een pet op en toen een hele tijd niet. En nu als die maar ergens petten ziet hangen wil hij ze al hebben :mrgreen: , maar het is niet elke keer feest.

Wat een verhaal trouwens van dat ventje. Ben blij dat die van mij niet zo geweldadig zijn. Lijkt me niet normaal idd dat gedrag, maar 2 1/2 is wel een vervelende leeftijd.

Bloempie, was je niet onwijs geschrokken toen Thomas nergens te bekennen was? Wij zijn Christiaan vorige week kwijt geweest, ik was echt radeloos, helemaal als het een tijdje duurt. We waren op redelijk onbekend gebied (vakantie) met vlakbij een vijver, waar we natuurlijk regelmatig eendjes hadden gevoerd. Dus ik zag hem echt al drijven in die vijver, maar nee gelukkig niet. Meneer was naar de vijfde etage van het appartementencomplex gegaan via de trappen.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 17 sep 2008 07:39

Da's idd schrikken Rosekapje.

Vannacht was Juliëtte aan het 'spoken'. Ik voel me nu echt heel moe.
Ze huilde en was niet echt te troosten. Ze is wel verkouden of het daar nu van was....Gisteren heeft ze ook veel op de fiets gezeten, want ik heb Imke op de fiets naar school gebracht/ gehaald. Dus denk zo'n 30 km gefietst.

Margot was gister naar Prinsjesdag met oma. Echt een belevenis voor zo'n meisje! Ze had echt een hoop te vertellen.

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 17 sep 2008 10:46

@Bloempie, leuke foto's van je stoere zoon!!

@Juultje,
Wat vervelend joh van Juliette dat ze zo heeft gespookt.
Je doet er weinig aan maar het kost wel je nachtrust.
Leuk van Morgat dat ze naar prinsjesdag is geweest!
Kan ik me wel voorstellen dat ze genoten heeft en lekker met oma op stap, is natuurlijk ook leuk.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 17 sep 2008 13:26

@Juultje: kun je straks even een dutje doen als Juliette slaapt en voordat de meiden thuis komen?
@Rosekapje: je hart zal wel stil gestaan hebben...wat een schrik! Gelukkig hebben jullie hem weer gezond en wel gevonden.
@Bloempie: Thomas ziet er wel heel ondeugend uit zeg! Zijn kleertjes zijn ook helemaal mijn stijl ;)
Nou, het is zover, ik sta er volgende week toch echt alleen voor! Mijn man moet op cursus 8 uur bij ons vandaan. Hij vliegt er op zondag heen en komt vrijdag pas terug. Dat wordt wel even wennen denk ik. Hij is vanaf juli al vrij dus ik heb eigenlijk nooit echt in mijn eentje een hele dag met Michael doorgebracht.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 17 sep 2008 13:43

Leuke foto's heb ik weer gezien, geweldig!

Juultje, maar hopen dat het vanacht beter gaat!

Laura, spannend zeg, een week alleen. Gaat je man dan ook gelijk weer werken of is hij na volgende week weer thuis? Dat zou wel wennen zijn, sterkte alvast!

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 17 sep 2008 14:24

@Laura, Dat zal even wennen zijn voor je, dan moet je echt alles alleen doen.
En dan is het ook nog zo dat je man echt heel de week weg is, dus niet 's avonds en 'snachts jou bij kan staan.
Je zult dan toch wel een heel ander soort ritme krijgen waarschijnlijk.
Nou succes ermee alvast en het gaat je zeker lukken!!!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 17 sep 2008 21:19

Laura, spannend maar het gaat je vast lukken.

Bloempie, wat zijn ze eigenwijs dan hé, zelf op stap gaan.
Rosekapje, wat schrikken als je hem zo kwijt bent.
Wij hebben dat met Alexander nu heel erg. Laatst trouwde mijn zusje en had receptie in een zaal dicht bij de snelweg en enkele sloten. Daar zijn wij hem dus kwijt geweest, zag de hele bruiloft al overgaan, zat meneer in de keuken te spelen met de dochter van de eigenaars. Hij was heel boos en verontwaardigd dat ik hem kwam ophalen en meenam.
Kreeg later tijdens het eten de enige kinderstoel met riempje van de eigenaar. :)
Nu heeft hij sinds vandaag ontdekt dat hij ook door de bosjes kan kruipen en zo weg kan lopen.

Juultje, wat leuk dat Margot mee mocht naar prinsjesdag, heeft ze de koningin nog gezien?

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 18 sep 2008 08:27

Memmem: ze heeft de koningin langs zien rijden in de gouden koets.
Ze zegt dat de koningin speciaal naar haar zwaaide :wink:

Bij Juliëtte vannacht een ui bij haar bed gezet en het hielp nog ook!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 18 sep 2008 11:32

Timon is vannacht ook weer in de weer geweest, was echt ontroostbaar en dat is hij nooit... Hij zit sinds gisteren ook helemaal onder de uitslag, dus ik denk dat hij de een of andere kinderziekte heeft.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 18 sep 2008 11:35

Michael heeft ook uitslag en is vervelend!!! Gisteravond uit eten geweest en zeer ervaren oppas heeft opgepast. Grappig: zij: wat moet ik doen als hij wakker wordt? wij: o, rond deze tijd wordt hij nooit wakker, maar als dan...(adviezen geven). Komen wij thuis om een uur of tien blijkt hij bijna direct nadat we de deur uitgingen is begonnen met spoken. :mrgreen: Alsof hij het aanvoelt ;)

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 18 sep 2008 13:08

gelukkig heb ik 'rustige' meiden vandaag! Vannacht heeft Eva Lynn weer doorgeslapen!!!!!!!! En Sarah ligt nu ook alweer ruim een uur op bed (te spelen) en Eva Lynn te slapen! heerlijk zo'n gezinnetje :lol:

Hier wat foto's:

Kusje van mama

Afbeelding

Aan de borst
Afbeelding

1 maand oud
Afbeelding

in de wieg
Afbeelding

Sarah verschoond de pop
Afbeelding

ohja ons geboortekaartje, had ik hier ook nog niet gezet geloofk :D
Afbeelding

(is een foto met tekst, gewoon enkel, simpel maar toch weer anders dan anders :mrgreen: )

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 18 sep 2008 13:13

Wow, wat een mooie foto's Lammetje!! :D
Wat een schatje zeg is Eva Lynn.
En zoveel haartjes.
Het ziet er allemaal gezellig en tevreden uit.
Heerlijk dat het zo genieten is, doe dat dan ook zeker maar.

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 18 sep 2008 13:15

Wow, wat een supergaaf geboortekaartje!!!! Echt heel cool! niet zo zoetsappig en echt lekker anders!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 18 sep 2008 13:18

Mooie foto's en erg leuk geboortekaartje..!!
Wij hadden ook een foto met tekst. Maar vind je buik met verf wel erg origineel! :D

Terug naar “Archief”