Zwanger deel 4

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 17 sep 2008 19:41

Funlover schreef:Ben benieuwd naar je babykamer MissF

@Ansje koop je zwarte sportsokken voor je boys 8)

Haha, dat is nu niet meer nodig, heel het huis is voorzien van laminaat :mrgreen:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 17 sep 2008 19:56

Heidebloem schreef:Ik zou vanwege het stof voor een 'harde' vloer kiezen. Tuurlijk is vloerbedekking lekker warm en knus, maar ik vind het niet opwegen tegen het gemak van een gladde vloer en het voorkomen van stof en huismijten.
Je kunt ook altijd een kleedje neerleggen. Die kun je lekker uitkloppen of wassen.

Maar kan me voorstellen dat je een babykamer helemaal in stijl wilt inrichten.

Stof en huismijten zal je toch houden, ook zonder vloerbedekking. En kinderen worden ook niet met een allergie geboren.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 17 sep 2008 19:59

Wij zijn pas even wezen kijken voor vloerbedekking voor boven. Beneden willen we laminaat en plavuizen.
Ik wilde eerst donkerbruin maar 'k denk dat het nu een beetje een middenkleur bruin wordt. Onze overloop enzo is nu al aan de donkere kant en op hele lichte en hele donkere vloerbedekking zie je ook weer zoveel.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 17 sep 2008 20:41

We hebben nu op de overloop heel donkerbruin, en ik kan idd bijna elke dag zuigen. Nouja, dat is jammer dan. Mijn man heeft beloofd een stofzuiger voor boven voor me te kopen ;) Dan is het zo gedaan.
Maar eigenlijk moet ik voor we vloerbedekking kopen langs de dokter. Want ik ben ergens enorm allergisch voor, en het is waarschijnlijk toch geen hooikoorts. Dat dacht ik, maar mijn neus blijft totaal verstopt zitten. En nu vertelde mijn moeder dat er wel allergieen in de familie zitten, ook voor huisstof spul enzo. Dus als dat echt zo is, dan zal de vloerbedekking sowieso geen goed idee zijn. Of ik steek gewoon mijn kop in het zand, en ga niet naar de dokter ;)

De eerste muur is grijs geworden :) Wat een klus! Maar ik wil het het liefst niet al te laat afhebben, idd om het luchten, en omdat de laatste 3 maandjes het zwaarst schijnen te zijn. En ik wil het erg graag allemaal zelf doen (al komt vrijdag mijn vriendin wel helpen schilderen, en mijn moeder zal gaan behangen). Maar dan is het klaar voor de laatste 3 maandjes ingaan. Lijkt me wel fijn :)
En geweldig: mijn man is helemaal enthousiast, nu al :D

Ik zal van de week weer een buikfotootje neerzetten, het ding groeit echt snel!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 17 sep 2008 20:49

wij hebben ook donkerbruin vloerbedekking boven op de trap en in de hal maar daar stofzuig ik 1 keer in de week of zelfs nog minder en er liggen eigenlijk nooit zichtbare pluizen enz op.
En als het er wel ligt heb je een goede reden om stof te zuigen :wink:
Ik laat mijn man altijd de stofzuiger boven zetten :lol:
Ben benieuwd missF!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 17 sep 2008 20:53

wij hebben twee stofzuigers.... :wink:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 17 sep 2008 20:55

Evelien schreef:wij hebben twee stofzuigers.... :wink:

wij ook maar de ene is een stuk prettiger dus ik sleep hem gewoon de trap op en af :)

off topique-smile

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 17 sep 2008 20:56

Lammetje alles goed, komen er al updates???? :P

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 17 sep 2008 20:58

Lammetje zwanger????? :P

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 17 sep 2008 21:46

lammetje volgens mij bezig met ontzwangeren 8)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 18 sep 2008 05:46

*|Scatie schreef:Stof en huismijten zal je toch houden, ook zonder vloerbedekking. En kinderen worden ook niet met een allergie geboren.

?????

hoe zit dat dan met die baby's die altijd huilen nadat ze geboren zijn en een koemelk allergie blijken te hebben?

Volgens mij zit die aanleg gewoon in de genen dus worden ze ermee geboren.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 18 sep 2008 07:04

koemelkallergie weet ik niet precies. Je kunt idd wel de aanleg ervoor hebben om het te krijgen via je ouders/erfelijkheid... maar ik kraamde pas bij een dochter van een arts ('k weet niet wat voor één maar die in elk geval over allergiën gaat) en die zei dat.
Vroeger waren er ook veel minder allergiën omdat men tegenwoordig steeds schoner wordt en voorzorgsmaatregelen neemt.
Maar een allergie wordt ontwikkeld dus ze worden er niet mee geboren. Kindje waar ik op pas heeft een koemelkallergie en haar zus van bijna 3 ook. In de kraamtijd ging het prima... het huilen en spugen begon ook pas later.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 18 sep 2008 07:37

Borkdude zat als baby helemaal onder het eczeem, dus blijkbaar heeft hij er wel echt aanleg voor om allergisch te zijn voor dingen. Hij heeft een combinatie van dingen die vaak voorkomt: hooikoorts, allergie voor huisstofmijt en pinda's, astma, eczeem, dat hoort allemaal bij elkaar.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 18 sep 2008 07:46

Lalage schreef:Borkdude zat als baby helemaal onder het eczeem, dus blijkbaar heeft hij er wel echt aanleg voor om allergisch te zijn voor dingen. Hij heeft een combinatie van dingen die vaak voorkomt: hooikoorts, allergie voor huisstofmijt en pinda's, astma, eczeem, dat hoort allemaal bij elkaar.
ja hier ook zo een, heb er nu nog steeds last van o.a. met vochtig weer. Geen pinda allergie maar wel astma, huisstofmijt, eczeem enz..... ook allergie voor honden en katten horen bij mij :? en ik ben er idd mee geboren!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 18 sep 2008 07:53

mijn ma gaf mijn zusje borstvoeding en een maand na haar geboorte aten wij een keer mosselen en bij de volgende voeding stond mijn zusje helemaal onder de uitslag.
Daar is ze echt mee geboren hoor :(

Terug naar “Archief”