Zwanger deel 4

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 17 sep 2008 10:49

Tapijt is een stuk mooier idd, vind ik ook.
Alleen met kots, spugen, etc. is tapijt niet handig.

Door de kamer met autootjes crossen,
gaat ook niet zo lekker bij hoogpolig tapijt. ;)

Precies een jaar geleden was ik net zo ver als jou nu.
Geniet er van, want het gaat zo hard..
(Maar dat hoor je vast vaak zat. ;))

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 17 sep 2008 11:21

Haha, ik vind het soms zo lang duren. Maar idd zeggen veel mensen: het gaat zo snel! Geniet er gewoon van!

En idd, met die autootjes is zo! Wij hadden juist gedacht: Als onze kindje wat groter is, kan het lekker op de vloerbedekking spelen. Beneden hebben we een houten vloer, dus is ook niet zo warm. Maargoed, als het idd een jongetje wordt (of een meisje die met autootjes speelt) dan is het lastiger.
Zo heeft alles zijn voordeel en nadeel :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 17 sep 2008 11:47

Ik vind het juist super hard gaan missF je bent toch al iets van 23 weken zeker! Maar komt ook omdat jijzelf het elke dag mee maakt enz denk ik.
Kamertje wordt volgens mij echt super gaaf!
Ben erg benieuwd naar het eind resultaat. Ik zou ook voor vloerbedekking gaan staat warm en is lekker warm en je kan het altijd schoonmaken.
Je kan ook altijd een speelkleed op de grond leggen waar je met auto's overheen kunt rijden.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 17 sep 2008 11:50

Ja, 23 weken idd. Maar nu zijn het echt van die tussenweken. Eerst leef je naar de eerste echo, wij toen ook naar een tweede, toen naar de 20 weken echo. En nu is er een tijdje niks ofzo. Alleen allemaal mensen die vragen of er echt geen twee inzitten. En dan ga ik twijfelen, want stel je voor...Nouja, ik zal wel gewoon aanleg hebben om dik te worden ;)
Maar als ik terugkijk, gaat het eigenlijk best wel snel. Als ik me bedenk dat ik nog maar 2,5 maandjes hoef te werken! Dan al verlof. Ik moet er nog even niet aan denken. En mijn moeder kreeg bijna alle kids te vroeg. De ‚‚n zelfs 4 weken. Dus je weet maar nooit...Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nu vooral uitzie naar het kindje. Dat zwanger zijn is mijn ding niet helemaal ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 17 sep 2008 14:16

@missF....aan mij vroegen ze ook steeds of het er echt geen 2 waren. Gelukkig stagneerde bij mij de groei rond de 30 weken. De laatste 10 weken ben ik niet heel veel gegroeid.... ook in kilo's niet zoveel. ( gelukkig niet, want ik kan nog mn eigen kleding niet aan).

Dat van die tussenweken klopt wel hoor! Maar ik keek altijd naar week 27 uit...dan zijn ze levensvatbaar. Na week 34 slaakte ik een zucht van verlichting .. dan zijn ook de longen rijp.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 17 sep 2008 14:59

zwarte vloerbedekking klinkt ook echt zoals het moet worden bij de rest van de kamer! Logisch dat je daar toch voor kiest en ik vind het wel mee vallen. Maar Sarah spuugt nooit meer (heeft nog nooit over gegeven) en heb het de eerste maanden altijd op kunnen vangen. Vind het eerder vervelend als ze spuitluiers hebben, want dat zit soms nog wel in de gordijnen of opt behang zoals je soms hoort, maar bij ons ist gelukkig nog nooit verder gekomen dan de commode :)

Ben heel benieuwd naar het eindresultaat!

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 17 sep 2008 19:03

@MissF,
Super joh dat het zo goed gaat.
Vloerbedeking is wel lekker warm maar wel lastiger schoon te maken, maar zoals je al zei: alles heeft z'n voor en nadelen.
Zoals ik het nu zo een beetje lees word het idd een moderne kamer, stoer hoor.
Zou zelf niet voor zwart kiezen, maar het kan heel mooi zijn en dat zal het wel worden zo te horen aan je ideeen.
Enne komt er binnekort nog een buikfoto?

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 17 sep 2008 19:05

Ik zou vanwege het stof voor een 'harde' vloer kiezen. Tuurlijk is vloerbedekking lekker warm en knus, maar ik vind het niet opwegen tegen het gemak van een gladde vloer en het voorkomen van stof en huismijten.
Je kunt ook altijd een kleedje neerleggen. Die kun je lekker uitkloppen of wassen.

Maar kan me voorstellen dat je een babykamer helemaal in stijl wilt inrichten.
AfbeeldingAfbeelding

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 17 sep 2008 19:09

Wat zou er dan allemaal over de vloer heen kunnen vallen? Misschien een beetje water als je je kindje in de slaapkamer in bad doet.
Droogt vanzelf toch? En als je je kindje drinken/eten geeft doe je dat meestal beneden lijkt mij en je hebt je kindje toch vast als je ze eten/drinken geeft? Ik heb nog nooit een babykamertje gezien met spuugvlekken op de grond hoor :wink:
Ik zou ook voor vloerbedekking kiezen ziet er veel warmer uit.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 17 sep 2008 19:15

Misschien een tip: Ik las een tijd geleden een wetenschappelijk artikel dat het goed is om zo vroeg mogelijk in de zwangerschap met de babykamer te beginnen en het ook ver van te voren te luchten. Er is gebleken dat de nieuwe producten slecht zijn voor de baby.

Verder ben ik gewoon gek op zwangere mensen. :D

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 17 sep 2008 19:17

Jij durft Missf, met zwarte vloerbedekking :wink: Zelf heb ik een aantal jaar donkerblauwe vloerbedekking gehad. Schitterend, maar een werk... :? Ik bleef stofzuigen. In het eerste huis zei ik, nooit donkerblauwe vloerbedekking meer, maar goed...in het volgende huis toch weer gedaan omdat ik het zo mooi vond... En toen werd ik er weer gek van, alles zag je er op. Dus ik zei weer hetzelfde... :roll: In het derde huis wéér gedaan (ja, een mens is soms hardleers :lol: ) en dat was echt de laatste keer... Gek werd ik ervan! Maar.....het is onwijs mooi, donkere vloerbedekking, dus doe lekker wat je zelf wilt :D
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 17 sep 2008 19:23

Wij hebben in ons huis zwarte vloerbedekking, maar ik vind het onwijs meevallen met wat je er opziet. Maar dat is een beetje offtopic.

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 17 sep 2008 19:25

Vooral pluisjes van witte sportsokken zag je goed... De rest zie je natuurlijk niet op donkere vloerbedekking. Wat dat betreft is het weer ideaal! :mrgreen:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 17 sep 2008 19:38

Ansje schreef:Vooral pluisjes van witte sportsokken zag je goed... De rest zie je natuurlijk niet op donkere vloerbedekking. Wat dat betreft is het weer ideaal! :mrgreen:

Wij hebben lichtere vloerbedekking, daar zien we zwarte pluisjes op van de sportsokken :P

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 17 sep 2008 19:38

Ben benieuwd naar je babykamer MissF

@Ansje koop je zwarte sportsokken voor je boys 8)
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Terug naar “Archief”