Haha, ja, dat gaan we dus ook niet zelf doen hoor

Er is al 1 bedrijf langsgeweest voor een offerte te maken. Die zei dus al dat er aan beide kanten van de kamer 1 moet, omdat dat veel beter werkt dan 1 hele grote. Nouja, prima. Maar die kerel vroeg zoveel geld voor het verplaatsen van de cv ketel (die moet van de zolderkamer naar de garage verhuisd worden), dat we hem het dus echt niet laten doen.
Nadeel is dat mijn man in pincipe alles zelf doet hier, maar dit durft hij gewoon niet. Nu gaan we maar op zoek naar een ander bedrijf, of naar iemand die er bij beunt.
Maar wij hebben in de keuken en badkamer ook een designradiator, dingen geven zat warmte hoor. De verwarming die we nu hebben zit zo raar, dat de stoelen er wel voor móeten staan, en het ding nog amper warmte geeft. Dus het zal allicht beter zijn dan dit ding. En volgens de man van het dure bedrijf is het niet echt waar, dat een platte minder warmte geeft dan die grote brede die we nu hebben.
Ik vind het allemaal prima, van mij mag het best wat kosten, die verwarmingen dan, ik ben dolblij dat dat veranderd is
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...