Refoweb kids deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 13 sep 2008 09:39

Met 3 meiden kan ik me genoeg uitleven met meisjesdingen enzo, dus af en toe stoer moet kunnen.

Vlinder: ik hoop dat er wat uitkomt en sterkte iig!
Mirjan: Leuke foto's!

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 13 sep 2008 17:11

*Annet* schreef:
Wil je die pups nog verkopen, Mirjan? Geinig dat je broertje zijn gulp open heeft staan!
.

Haha, jah ik zag het ook toen ik ze er op had staan, maar jah daar is het een kind voor jah :P

Deze puppy is gister net verkocht, daarom wilde hij ook zo graag nog ff met die op de foto. Maar we hebben nog 2 zwarte te koop.
Dit waren ze alle 3. De bruine is nu dus alleen verkocht.

Afbeelding
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 13 sep 2008 17:15

Wat een schatjes!
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 13 sep 2008 17:54

Ansje schreef:Wat een schatjes!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 13 sep 2008 19:04

Zo, wij zijn weer terug van vakantie. Foto's volgen na het weekend wel. Michael heeft het fantastisch gedaan! In de auto op de heenreis (terug was ellende door drie files dus veeeel janken :mrgreen: ), in de cottage in zijn kampeerbedje (hij vond het tentje helemaal het einde) en twee hele dagen op stap. Ik ben apetrots op het mannetje.
O ja, hebben jullie je kinderen ooit ingebakerd? En zoja, tot hoe oud en wat gebruikten jullie daarvoor? Wij merken namelijk dat als we een dekentje om Michael wikkelen hij sneller in slaapt valt en beter doorslaapt overdag en 's nachts. Hij is het niet gewend ingebakerd te worden, maar hij lijkt het erg op prijs te stellen.
We hebben vandaag ook een heerlijke wandeling gemaakt. Het was voor het merendeel aan het miezeren maar dat maakte niet uit. Op bepaalde momenten mocht Michael uit de wandelwagen en droeg z'n papa hem. Hij had een lief truitje aan en zo'n ouwe mannen pet (je ziet hem tzt wel op een foto) en mensen die langsreden of waar wij langs liepen blijven echt staan om te kijken en lachen. Michael vond al die aandacht heerlijk. Op de terugweg gingen we met de bus (het was nl 10 km en we hadden geen zin om ook nog 10 terug te lopen ;) ) en hij vond het prachtig. Wat een pretletter is het toch!

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 13 sep 2008 19:26

lekker dat je weer terug bent, en dat alles goed ging, het is toch altijd spannend zon eerste keer.

ik heb ze nooit ingebakerd, en dat mag volgens mij ook niet meer als ze gaan draaien, maar ik heb wel een safetsleep gehad, dat heeft idd ook wel een rustgevend functie, en dan sliepen ze ook beter.

groetjes femke

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 13 sep 2008 19:45

ik ben ook terug en heb de eerste 2 weken school er weer opzitten, maar ik moet altijd erg wennen aan de overgang, de kinderen ook trouwens :D

maar nu ben ik er weer

we hebben helaas niet veel mooi weer gehadt, maar goed we zijn met de familie bijgekletst :mrgreen: ook fijn(we zijn in de stacarvan van mn ouders geweest, dus dan zien we met enige regelmaat fam)

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 13 sep 2008 19:51

Super LauraC dat het zo goed is gegaan op vakantie, is lekker genieten dan he.
Leuk joh zo'n flinke wandeling en dat je zoveel bekijks heb met je zoon.
Had ik denk ik ook gedaan met lekker met de bus terug laten rijden.

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 13 sep 2008 20:03

mooi man dat je een leuke vakantie hebt gehad Laura. en dat het zo goed ging met Michael. Want zoiets is altijd weer afwachten.

Ben benieuwd naar de foto's :P

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 13 sep 2008 20:50

Fijn dat je zo''n leuke vakantie hebt gehad Laura. Ik kan me voorstellen dat je met zo'n ventje als Michael apentrots gaat wandelen :wink:

Maandag weer op mijn nichtjes passen, de oudste (21 maanden) heeft nu zo'n fase dat ze alleen maar op schoot wil zitten. Ik kan niet gaan zitten of ze klopt op mijn knie dat ze er op wil. Maar ja, tantetje vindt het wel gezellig, maar wil ook wel eens eventjes wat voor zichzelf doen. En als ik te lang door de kamer loop is het: 'tie' (dat ben ik) en 'toel' (stoel) en 'boek'. Ze dirigeert alles wel hoor. :mrgreen:

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 13 sep 2008 20:52

O ja, haar speelgoed is nu ook helemaal niet meer interessant. Saai toch, al die gekleurde rommel. En de pop ligt al weken zielig in haar wagentje. Eerst kreeg ze 20x per dag de fles, nu is ze zo onderhand weggeteerd :mrgreen:
Ze wil alleen maar 'echte' dingen, keukengerei, garenklosjes, theedoeken enz.

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 13 sep 2008 20:55

haha, leuk is dat het dat kleine spul! zo gaaf he :P en ook om die ontwikkeling te zien en hun eigen willetje.

ik was pas bij mn achternichtje van 12 maanden en toen gingen we blij,blij zingen. Moest zij ook mee doen. Maar ze schudde echt nee met dr hoofd en nog ff een afkeurend geluid erbij maken. Ze deed het toen dus ook echt niet. :!:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 13 sep 2008 21:01

Man is te saai voor woorden, leest al een uur de krant :? Dus heel snel een fotootje van Michael en mij voor Alnwick Castle. Meer volgen b.l.e.w. maandag :mrgreen:
p.s. let op het stoere petje ;)
Afbeelding

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 13 sep 2008 21:11

Leuk, Laura!

Onze Isis slaapt ook nog steeds ingebakerd en ze is nu al tien maanden. Toen ze nog heel klein was had ik een echt inbakerdoek, maar daar ben ik mee gestopt toen ze zo'n half jaar was. Ze ligt nu in een Puckababy doek; is een slaap zaak waar de mouwen bovenaan van dichtgenaaid zijn. Ze kan dus wel met haar armpjes bewegen, maar niet boven haar hoofd ofzo, omdat ze met haar armen die zak niet uit komt. Ik weet niet hoe het zit met dat draaien, Isis rolt ingebakerd en wel het hele bed door en het gaat altijd goed. Ze is gewoon véél rustiger. Als we haar niet inbakeren kan je per avond honderd keer naar boven, omdat ze telkens in d'r bedje gaat staan en dan gaat ze telkens heel hard huilen, hoe moe ze ook is. Ze valt dan dus ook totaal niet in slaap. Met die Puckababy doek kan niet staan dus valt ze veel sneller in slaap. Ik ben er echt super enthousiast over; echt een aanrader!

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 13 sep 2008 22:04

Fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad, LauraC en Gempa!

Super gaaf die foto LauraC, en die pet geweldig!! Mooie mannetje hebben jullie :8>.
Wat de toekomst brengen moge........

Terug naar “Archief”