martien schreef:Eeehhhhh, ga je nu ontkennen dat de desoxyribonucleine zuren, ofwel DNA geen erfelijk informatie bevatten?
Dit wordt langzamerhand komisch. De aminozuursequentie IS de genetische informatie.
Bewijs graag, ik lees alleen dat het eiwitten zijn en geen genen en dna, dna ligt er wel op maar als er aminozuren bijkomen wil dat absoluut niet zeggen dat er genen en dna bijkomt.
martien schreef:
1. Stelling volgens Kindreh: "kan er geen informatie, geen genetisch materiaal BIJkomen".
Fout er komen geen genetische informatie bij (erfelijkheid)
martien schreef:2. Ik voer twee websites aan waaronder de wiki definitie van een mutatie. Daaruit blijkt dat DNA materiaal TOEGEVOEGD kan worden
Dat heb je niet je hebt alleen aangetoont iets over aminozuren, dna is wat anders als aminozuren.
martien schreef:3. Het aantal genen in dit individu is dus TOEGENOMEN.
Sinds wanneer zijn genen aminozuren, leg mij dat eens uit.
martien schreef:Nou, lef heb je wel. Nu ga je de aminozuur definitie van de aminozuren in het algemeen gebruiken.
Wat wil je daar nou in vredesnaam mee? De DNA strengen ZIJN opgebouwd uit aminozuren, en wel vier verschillende. De sequentie van deze aminozuren IS de genetisch informatie aangezien dit celkernmateriaal (korte) duplicaten van deze strengen kan maken, genaamd ribonucleinezuur, ofwel messenger RNA. Die op zijn beurt de eiwitten voor de cel synthetiseert.
Ja eiwitten ja geen genen toch?
martien schreef:Maar als je dit niet begrepen hebt, wat doe je dan in een discussie over erfelijkheid? Dan heb je gewoon niet begrepen hoe het hele mechanisme in elkaar zit.
Dat doe je zelf alles door elkaar heen gooien en dan zeggen dat ik er geen bal van snap, leg jij als kenner nou eens uit wat aminozuren en genen zijn los van elkaar, dan zullen we eens zien wie wat weet.
martien schreef:Wel, aangezien je opmerking over de algemene definitie van een aminozuur niet juist is, blijft mijn stelling dus nog staan.
Ik heb niets met definities jij wel, ik weet wel hoe iets werkt jij blijkbaar niet want je haalt alles door elkaar.
martien schreef:
Ohhhh, op die fiets. Alleen dat hussselen is een zorgvuldig proces tijdens celdeling, waarbij de dubbele helix ontwikkeld wordt en er uit vrij aminozuur materiaal weer twee complete dubbele helixen worden gevormd. DAT is het over erven van genetische eigenschappen. Maar de stelling ging niet over husselen, de stelling bing over ERBIJ komen. En dat gebeurt dus.
Dat gebeurt dus niet, variatie is een celdeling wat niet goed is gebeurt eens?
martien schreef:OK, ik begrijp dat dit een nieuwe stelling van je is. In de wiki over mutaties werd gezegd dat mutaties SOMS een gunstig effect hebben. Zal ik een paar voorbeelden opzoeken? Ook die witte raven kan ik vinden, wed ik.
Ik weet allang waar je mee aankomt en die zijn allang weerlegd.Oh vergeet niet dat er ook back mutation is.(als je weet wat dat is)
martien schreef:Dat jouw stelling onjuist is, Kerdneh. Ik heb TWEE witte raven voor je opgezocht. Wat heeft met wat te maken dat ik nog wat rondkijk? Je wil drie witte raven? Kan...
Je raven zijn zo dood als een pier want je hebt niets, alleen een paar voorbeelden van wat het niet is.
martien schreef:
SSSSSOOOOORRRRRRYYYYY????
Het verlengen van DNA moleculen, de dragers van de erfelijke eigenschappen in een cel heeft niets met de uitspraak "Er kan geen DNA BIJKOMEN" te maken?
Sorry?
Nu ga je zeggen dat dna verlengt worden en zo juist aminozuren, weet je eigenlijk wel wat je nou eigenlijk hier allemaal door elkaar haalt of niet?
'Diegene die in evolutie geloven doen dat alleen om hun geweten te sussen'.