Refoweb kids deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 04 sep 2008 20:08

hier geen roller hoor laura.. madam ligt lekker op de rug zichzelf te vermaken! :) en zitten wil ze ook graag, maar dat doe ik leiver nog niet zo los in de box, want als ze dan met dr bolletje botst, vind ik nog wel beetje zielig...

tj... en als d ejongens slapen zelf ook ff een uurtje meepakken? helpt vaak ook....

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 04 sep 2008 20:38

nee dat helpt hier helaas niet ... normaal wel... maar nu ik meerdere klachten heb juist niet... als ik dan ga slapen.. dan moet ik ook net zolang slapen tot ik uit mezelf weer wakker wordt... als ik wakker wordt door Milan of Matteo dan gaat het nog slechter met mij...

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 05 sep 2008 04:36

trijntjejohanna schreef:nee dat helpt hier helaas niet ... normaal wel... maar nu ik meerdere klachten heb juist niet... als ik dan ga slapen.. dan moet ik ook net zolang slapen tot ik uit mezelf weer wakker wordt... als ik wakker wordt door Milan of Matteo dan gaat het nog slechter met mij...

Ia nu al eens je schildklier functie bepaald?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 sep 2008 17:29

vanmiddag heb ik milan huilend naar de peuterschool gebracht.. hij hield zich vast aan het fietszitje zodat ik hem er niet uit kreeg.. daarna was het jas uittrekken een drama.... echt keihard aan het huilen (heeft juf ook een keer gezien dat ik niet overdrijf) het was zoooo zielig... hij wilde echt niet..

normaal als we dan bij de peuterschool zijn dan is het prima.. en dan is het ineens goed... maar nu dus niet :cry: :cry: :cry: Heb em daar toch achtergelaten.. wetende dat het vaak na een tijdje wel beter is.. hij bij juf huilend op de arm , staan zwaaien voor het raam... :|

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 06 sep 2008 18:13

Oooooh zielig is dat hè :(
En dat je dan toch weg moet lopen op een gegeven moment...dan ga je zelf ook bijna een potje doen, lijkt me :?
Zelf was ik vroeger ook zo, heeft wel maanden geduurd geloof ik :lol:

En hoe is het nu met je TJ?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 sep 2008 18:47

Mijn schoonmoeder deed daarom mijn man toen hij klein was halve dagen naar de kleuterschool. Omdat hij het helemaal niet wilde.
Mijn zusje brulde ook altijd bij de peuterspeelzaal. Mijn moeder heeft haar toen meegenomen en gezegd dat ze niet meer zou komen. De leidster was helemaal boos, en mevrouw u voedt uw kind totaal verkeerd op.
Nou, ik snap het prima, arm huilend kind, en een peuterspeelzaal is helemaal niet verplicht! Als het op je 5e nog gebeurd, tja, dan ben je leerplichtig, maar eerder niet. Ik zou het idd niet al te streng nemen dan hoor met zo'n peuterspeelzaal.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 sep 2008 18:51

wij kiezen er momenteel wel voor.. omdat hij maar weinig in aanraking komt met andere kinderen.. en hij het ws wel nodig heeft om te leren voor zichzelf op te komen... hij laat zich alles gewoon afpakken enzo.. en ik denk dat het handig is dat hij dat nu al wat leert....

mocht het echt een enorm probleem blijven.. dan stoppen we er mee.... want het moet wel leuk blijven...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 sep 2008 18:55

Ja idd, en ik geloof ook vast dat ze iets kunnen leren, maar als zoiets nou echt niet gaat...

Wel apart, ik ben zelf in een zeer kinderrijke buurt opgegroeid. Er waren altijd kinderen, en het was totaal niet gevaarlijk daar.
Maar waar we nu wonen, zou ik mijn kindje niet zo snel alleen buiten laten spelen met 3 of 4 jaar. Met 6 jaar denk ik nog niet eens zo makkelijk. Dan is een puterspeelzaal superhandig (als ze het willen)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 06 sep 2008 19:42

de moeder is altijd de baas.. als een kind eenmaal weet dat, wanneer het gaat huilen, zijn of haar zin krijgt.. is het hek van de dam!

ze zijn gewoon bang dat je niet terug komt, en aangezien je dat wel doet, teminste mag ik aannemen kan je gewoon weg gaan! vaak is het nog ff tien minuten en dan zijn ze de vrolijkst ekinderen!

ik had er eentje in de instroomgroep die ging gewoon naar huis, dus als moeders was geweest, kwam expres tien minuten te laat, ik begon gewoon later, deed ik de deur op slot, zodat hij niet weg kon, na tien minuten was hij de vrolijkste uit de klas!
dit was elke keer weer na een vakantie... en als hij moe was... en nu hij in groep twee zit, is het helemaal over!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 07 sep 2008 07:50

het heeft echt niet altijd te maken met het de baas zijn..

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 07 sep 2008 09:36

ff weer wat foto's..

als ik aan het wiien ben, dan vindt Matteo het leuk om op de bank mee te kijken
Afbeelding

samen kijken

Afbeelding

Afbeelding

Matteo vindt de stofzuiger geweldig

Afbeelding

Maar soms maakt het iets te veel lawaai :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 07 sep 2008 12:40

wat is wiien?

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 07 sep 2008 12:58

*Annet* schreef:wat is wiien?

Spelen met de Nintendo Wii (een spelcomputer).
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 07 sep 2008 12:59

:D
Laatst gewijzigd door liefje op 13 sep 2008 19:55, 4 keer totaal gewijzigd.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 07 sep 2008 13:49

Een moeder die achter een spelcomputer zit? :shock: Ben je daar dan niet wat te oud voor? :oops:

Terug naar “Archief”