Lijkt me echt vreselijk als ik dit zo allemaal lees.
Wat mijn ouders en mn schoonouders betreft, die bemoeien zich echt nergens mee. Heerlijk!
Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:hoe reageren je eigen ouders hierop?
petra85 schreef:alries: pfft lijkt zo mijn verhaal wel.......
mijn schoonouders woonden in een dubbel woonhuis en ze had dus alles dubbel ingericht (ze is 63) beetje andere stijl...
ik mocht die vloerbedekking niet wegdoen wij wilde laminaat
behang met oudroze rozen was nog zo mooi![]()
gordijnen en vitrage konden ook goed blijven hangen was niks aan te zien![]()
meubels en servies konden we ook overnemen ongeveer 40 jaar oud..
je snapt dus al dat ik daar geen trek in had.
toen de uitnodigingen voor de bruiloft sommige mensen had ik nooit gezien dan nodig ze ook niet uit..
de kerk was ook niet goed "te zwaar"![]()
nu woon ik er dus naast wel in een zelf ingericht huis, maar vraag nie hoe
ik heb ook zat zitte denken zal ik het uitmaken, maar dat kon ik echt niet.
maar makkelijk is het nog steeds niet
Ansje schreef:Daar zou ik mee oppassen, met alles vertellen. Als je het een keer niet doet heb je weer de poppen aan het dansen![]()
Het is jullie leven en jullie moeten doen wat jullie leuk vinden, zeker als jullie straks je eigen leventje hebben... Daar moet geen schoon(moeder) tussen zitten.
88alries88 schreef:Evelien schreef:hoe reageren je eigen ouders hierop?
Mijn ouders weten niet goed hoe ze hier mee om moeten gaan. Met mijn moeder vooral, kan ik heel goed erover praten. Zij vind het heel jammer dat het steeds zo gaat, maar zij kan er ook niet veel aan veranderen, vooral omdat mn schoonmoeder mijn ouders niet accepteert. En dat terwijl ze elkaar 3x gezien hebben! Mn ouders hebben wel het gevoel dat het vooral komt omdat ze van kerk veranderd zijn en omdat mijn vriend nu ook naar 'mijn' kerk overkomt. Dat accepteert mn schoonmoeder ook niet. Mn moeder vind het in ieder geval heel erg en zei zegt dat we m'n schoonmoeder misschien alles maar elke keer moeten vertellen wat we gedaan hebben. Dat wil alleen mn vriend niet omdat z'n moeder ALTIJD commentaar heeft op wat we doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten