Tegenwoordig heb ik een extra grote joggingbroek, dan een oud shirt van mijn man erover, heerlijk! Ik spring gerust na het eten onder de douche en zit om half negen al klaar met pyjama op de bank

Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Ik maakte pas een opmerking tegen mn man dat hij zich als hij vrijwas ook wel eens beter kon kleden. Ook wel eens leuk voor mij! Hij loopt namelijk altijd in pak, maar als hij vrij is, scheert hij zich niet ( ook niet als hij 3 weken vrij is!) en trekt zn oudste kloffie aan die hij heeft.Hij begon gelijk te grinniken en antwoordde dat hij mij voornamelijk in pyjama zag.....en hij heeft inderdaad gelijk. Ik trek s'avonds gelijk mn pyjama aan.
neem mij niet kwalijk, ik ga wel een andere topic vervuilenLeChat schreef:Volgens mij wordt dit topic zo intussen aardig 'vervuild' door huishoudingszaken.
Back on topic dan maar: wat dragen jullie als je 's avonds thuis op de bank zit?
Ik heb een aantal van die heerlijke pyjama's/huispakken, leuk gecombineerd - ben dol op de collecties van Hunkemöller en Livera wat dat betreft!
marierose schreef:Mijn man is door de weeks altijd in een pak vanwege zijn werk maar gaat zodra hij thuis komt meteen naar boven om te verwisselen met spijkerbroek en t-shirt/blouse. Ik vind het wel jammer dat ik hem overdag niet zo zie rondlopen want ik vind het hem zo leuk staan. Maar ja, een leuke zwarte spijkerbroek met een leuk streep-t-shirt met felle kleuren vind ik hem ook leuk staan! Zelf ben ik 's morgens voordat mijn man om 7.00 uur vertrekt naar zijn werk in mijn nachtpon en daarna trek ik een gewone broek met t-shirt aan wegens werk in de thuiszorg en is nette kleding gewoon niet te doen want ik heb al vele t-shirts, broeken e.d. moeten weggooien wegens chlorix-vlekken en nu laat ik (wel gestreken hoor) enkele chlorix-vlekjes voor wat het is. En voordat mijn man 's avonds thuis komt trek ik een nette broek met jasje e.d. aan. 's Avonds loop ik nooit in mijn nachtpon of zoiets. Maar ja, dat is omdat ik het snel koud krijg en trek eerder 's avonds een vest of trui of jasje erbij aan. Het is ook maar net waar je je lekker in voelt toch?!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten