Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 17 jan 2004 16:54

Help Dr.loveeeeeeee hij doet t niet, hoe komt dat..??
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 17 jan 2004 17:30

columbus schreef:
essieee schreef:Ook ik heb een vraag. Ik ben op 5 jongens verliefd, gelukkig hun niet allemaal op mij.
wat moet ik nou? Het is al bijna kerst dus moet ik weer een tafelpartner hebben. Jullie begrijpen wel dat dit een zware strijd voor me is.
Zelf ben ik absouut niet volmaakt, sommige jongens wel. En ja wat heb je ze dan te bieden?

Ik hoop dat jullie me helpen kunnen!

lieve Esssie,

Dit is een vraag waar we niet eenvoudig een oplossing voor konden bedenken, maar na urenlang vergaderen met ons Refoweb Dr.Love team zijn we toch zover gekomen dat we je kunnen helpen.

je bent op 5 jongens verliefd Esssie, bij mannen komt dat heel vaak voor dat ze op meerdere dames verliefd zijn. bij vrouwen is dat zeldzaam en daarom vraagt jou probleem om een andere oplossing.

Het beste om van die verliefdheid af te komen is de confrontatie aangaan door met kerst alle 5 de jongens uit te nodigen om de kerstmaaltijd te nuttigen met als doel om 1 jongen over te houden.
het is gebleken door onderzoekers van dit probleem om de verliefdheid gevoelens om te zetten in humor gevoelens. door alle 5 de jongens uit te nodigen met kerst volgt er tussen die jongens gegarandeerd een conflictsituatie waardoor eeuwenoude natuurwetten in werking treden zodat de sterkste overblijft nadat de spreekwoordelijke stofwolken zijn opgetrokken.
tijdens dit conflict zul je merken dat gebraden kalekoenen en halve stokbroden door de mooi versierde kamer vliegen waardoor de humor gevoelen worden opgewekt en je gierend van de lach het resultaat van dit haantjesgedrag afwacht.
met de sterkste jongen kun je vreedzaam de tweede kerstdag ingaan en je zult merken dat ook het verdere verloop van je , nieuwe, relatie vlekkeloos verloopt.

en wat heb je ze te bieden vroeg je?

dat is een verkeerde insteek, wat heeft hij JOUW te bieden, dat is de vraag.
nu, die overwinnaar is een sterke knul, hij kan mede zorgen voor een sterk nageslacht. onlie de strong survijfd zegt het spreekwoord, en zo is het maar net.

Lieve Esssie, we zijn benieuw naar het resultaat.

vriendelijke grieten,

Dr.Columbus

[/b]

Oh dokter, ik ben zo blij met jullie profesionele raadgevingen en inlevendheid. Wat ik vergeten te melden ben is dat ik die jongens niet eens durf te vragen. Gelukkig schijnen mannen ook een 'vrouwelijke intuitie' te hebben.. Dat stelt mij enigzins gerust. Ik ben blij dat je me durfde- pardon u- te wijzen op het feit dat mannen mij wat moeten te bieden hebben. Ja inderdaad laten wij daar oog voor hebben. Hebben jullie ook nog plantaardige geneeeswijzen of hulpmiddeleln die mij uit deze problemen kunnen helpen?

Sjaan
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Sjaan » 17 jan 2004 18:57

Dames en heren, ik GENIET van dit topic :D :D :D :mrgreen:
Ken uzelf.

Mijn web-log!

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 17 jan 2004 18:59

essieee schreef: Hebben jullie ook nog plantaardige geneeeswijzen of hulpmiddeleln die mij uit deze problemen kunnen helpen?

*loopt naar het geneesmiddelenrek*

Hier hebben we een flesje, moet je bij volle maan schudden, de dag voor je afspraakje in die jongen zn drinken doen.
Als het de goede man is zal hij op dit drankje sterk reageren, en wel met verliefde uitingen als : handkus geven, een roos kopen voor je, diamanten ringen geven, enz.
Werkt het niet, dan is het duidelijk : zeg je afspraak de volgende dag af!
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 17 jan 2004 22:01

Johanne schreef:Help Dr.loveeeeeeee hij doet t niet, hoe komt dat..??

ha Johanne,

Ik kan je met heel veel dingen helpen, behalve met computerproblemen.
misschien Dr.Vin?

vriendelijke grieten,

Dr.Columbus

p.s. Johanne, heb je dat Coral Beach Resort al geboekt op de Antillen?
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 17 jan 2004 22:06

Sjaan schreef:Dames en heren, ik GENIET van dit topic :D :D :D :mrgreen:

hallo Sjaan,

bedankt voor je spontane reactie namens het refoweb Dr.Love team.

het is fijn om te horen dat mensen genieten, ook als het genieten van het leed van een ander is.
een persoonlijk woordje aan Sjaan: blijf vooral deze rubriek volgen zodat je zelf eventuele problemen kunt voorkomen. :D

vriendelijke grieten,

Dr.Columbus
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 17 jan 2004 22:18

bloempie19 schreef:Dr. Columbus, bedankt voor je tips! Maar ik heb nu nog een probleempje:
Toen ik ging oefenen op de lampekap, was ik vergeten de lamp uit te doen. Nu heb ik een verbrande tong! :cry: Wat moet ik doen?
Ik ga vanavond naar mijn vriend en ik kan hem niet zoenen met een zere tong...

ach Bloempie,

Ik trek het me persoonlijk aan dat ik geen waarschuwing gegeven hebt in het antwoord op jouw vorige vraag mbt de lampekap. :(
mijn excuses daarvoor.

verbrande tong...wat moet ik doen...zoenen... etc...
dit is wel het moment om je fantasie erop los te laten, waarom altijd maar zoenen? denk eens na over andere mogelijkheden om intiem te zijn met je vriend.
ik zal enkele voorbeelden noemen:

een zachte kietelbeurt, bv. onder zijn voeten of oksels.

gewoon samen op de bank romantisch zwijmelen onder de klanken van Elly en Rikkert goes romantic.

of gezellig samen genieten van de warmte van een centrale verwarming onder het licht van een romatisch Tl balkje.

Jij komt er wel Bloempie!

vriendelijke grieten,

Dr.Columbus

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 17 jan 2004 22:23

JialiKelly schreef:
essieee schreef: Hebben jullie ook nog plantaardige geneeeswijzen of hulpmiddeleln die mij uit deze problemen kunnen helpen?

*loopt naar het geneesmiddelenrek*

Hier hebben we een flesje, moet je bij volle maan schudden, de dag voor je afspraakje in die jongen zn drinken doen.
Als het de goede man is zal hij op dit drankje sterk reageren, en wel met verliefde uitingen als : handkus geven, een roos kopen voor je, diamanten ringen geven, enz.
Werkt het niet, dan is het duidelijk : zeg je afspraak de volgende dag af!

goed job Jialikelly!

nog een aanvullende tip!
probeer eens Dr.Co's $abbling pepperball$! verkrijgbaar in onze refoweb Dr.Love $hop!
dit is een soort van peperbal waar je op zuigt en die bepaalde geneeskrachtige kruiden bevat en sap van de ***** van een leguaan!
en een potje met 100 st. ko$t nu maar €79,95!!!!

vriendelijke grieten,

Dr.Columbu$$$$$$$

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 17 jan 2004 23:18

waarom is goede raad altijd walgelijk duur?

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 17 jan 2004 23:31

essieee schreef:waarom is goede raad altijd walgelijk duur?

hallo Esssie,

ook op deze vraag weten wij het antwoord, ook al is het niet onze 'core bussines'.

-goede wijn behoeft geen krans
-alle waar naar zijn geld
-kwaliteit wint altijd
-beter duurkoop als goedkoop :?

-weet je wat mijn vakantiehuisje kost?
-weet je ook dat ik gechanteert word?
-weet je ook wat mijn assistente aan kledinggeld krijgt?
-weet je ook wat een Porsche 911 Turbo kost?

enz..

vriendelijke grieten,

Dr.Columbus

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 18 jan 2004 11:50

zelfs bij onze liefde-deskundige overwint het materialisme!

Vin

Berichtdoor Vin » 18 jan 2004 12:08

Ik werk goedkoper (lees: gratis) hoor; mijn strandhuis is al afbetaald. Ik doe het alleen voor de blijdschap die jullie geluk mij geeft.

met liefde,

Dr Vin

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 18 jan 2004 12:18

ben je het wel eens met columbus z'n adviezen naar mij toe? Staan jullie op een lijn?

Vin

Berichtdoor Vin » 18 jan 2004 12:24

In hoofdlijnen komt het wel overeen natuurlijk aangezien we ook de publieke vragen binnen het team aandacht geven. Maar om je persoonlijke situatie beter te kunnen beoordelen en eventuele nuances aan te brengen in ons advies zou ik je willen aanraden om persoonlijk in gesprek te gaan met Dr Columbus of ondergetekende. Je kunt hiervoor een afspraak maken bij één van onze lieftallige assistentes.

met liefde,

Dr Vin

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 18 jan 2004 12:28

hahah okay, ik zal hem bellen!

wat betreft die 5 mannen, ik weet me geen raad meer. Hoewel inmiddels zijn het er 4 geworden

Terug naar “Archief”