PCM kindersnoepje.. maar daar zijn meningen over verdeeld. Ik vind het een kindersnoepje, anderen weer niet.
Kan je niet wat stevigers krijgen Evelien ?? Arthrotec (= ontstekingsremmer) o.i.d. ?
Moderator: Moderafo's
Ansje schreef:Nou, mn zoontje is terug met zn tas vol kleding...maar............alles is al gewassen!! Scheelt dat ff!![]()
Ik vanmorgen alles al ijverig gedaan zodat ik me boven op die was kon storten, is het helemaal niet nodig!
Alleen alles een beetje goed vouwen en af en toe een haal van een strijkijzer er over heen, ook zo gepiept!
Dus weer vroeger klaar dan ik dacht....
Evelien schreef:jamillah schreef:Ik denk dat het gekomen is van de verbouwing van de badkamer, niet dat ik nu zoveel gedaan heb daaraan maar het leverde nogal wat stress en spanning op. Verder heb ik aardig wat gewerkt en druk gehad enzo. Maar het zit vooral in de familie. Gewoon een zwakke rug en er nooit op letten. Combinatie van dat alles maakt dat ik mn rug eigenlijk altijd wel voel maar nu dus even erg.
pppfff sterkte... een rug daar doe je eigenlijk alles mee.
Ik moet het doen met 2 x4 paracetemol per dag.
dekbedovertreksets, ik zal t ff aanpassenTuinfluiter schreef:Hebben jullie het nu over een dekbed of een dekbedovertrek?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten