Gezin en huishouding deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 01 sep 2008 10:39

Zo wij zijn al een heel eind alleen de badkamer en huiskamer moeten nog en dan is echt alles gedaan!
Heerlijk gevoel :D De was is bijna droog die kan dan gelijk gevouwen/gestreken worden en dan zijn wij klaar om 11 dagen niks van huishouden te doen

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 01 sep 2008 10:43

rosekapje schreef:Nou Ansje succes straks met de was... Maar heeft hij genoeg kleding voor drie weken? Dat zouden ze hier niet redden hoor.

Kheb vandaag nog niet zoveel gedaan, twee wassen gedraaid en opgehangen, derde zit erin. wat wasgoed opgevouwen. Huis opgeruimd en stofgezogen. wc schoongemaakt en de vaat gedaan en daar blijft het wel bij voor vandaag. Maandag is onze vrije dag, vanmiddag gaan we op visite en vanavond eten we patat :mrgreen:

Ik heb zo'n 14 stelletjes voor hem, dus echt iedere dag schoon aan gaat niet lukken denk ik.... :wink: Maar z'n kast is nu zo goed als leeg, dus wassen móet ik vandaag! :D

Geniet van je vrije dag...en dan zeker niet te veel doen nee :mrgreen:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 sep 2008 10:45

Tjonge, wat een berg zal dat zijn, Ansje! Succes ;)

Ik heb net het bed verschoont, en mijn nachtkastje opgeruimd. Toen heb ik een lik muurverf op de muur gesmeerd om te kijekn welke kleur het precies is, zodat ik zo even verf voor de balken kan halen. ik kom ook altijd onder dat huishouden uit met allerlei smoesjes, meer mensen die dat hebben? :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 sep 2008 10:47

wat bedoel je?:mrgreen: :wink:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 01 sep 2008 12:33

Ik ben vanochtend vrijwilligster geweest op de peuterspeelzaal dus heb enkel nog maar een was opgehangen en n nieuwe erin gedaan. Ook nog eerst naar de dokter geweest, weer een spuit in mn achterste gehad..
Vanmiddag rustig aan doen want ik mag niet stofzuigen, ghehe :mrgreen:
Morgen móet ik werken want mn baas heeft een belangrijke afspraak. Maar ga alleen verkopen, want ik til echt geen kratje op. Hij mag blij zijn dat ik überhaupt kom werken. Woensdagochtend ook weer vrijwilligster zijn. (handig die juffies die op vakantie gaan buiten het seizoen 8) , wel leuk voor mij, want ik kom weer een beetje bij in mn vakgebied)

Conclusie, weinig huishouden doen!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 sep 2008 12:37

wat heb je gedaan? (iets met je stuit?)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 sep 2008 12:56

en ik heb gewoon de bovenverdieping gehad! joepie! De slaapkamer is netjes, de badkamer netter dan ie afgelopen jaar is geweest (de voegen zijn schoon enzo). En zelfs de toekomstige babykamer heb ik maar even gestofzuigd voor ik aan het schilderen ga (slaat nergens op, er moet nog flink geschuurd worden, dan kan ik weer beginnen met zuigen).
De zolderkamer moet ook nog ffies, daar komen mijn zwager en zus slapen zaterdag, maar dat komt dan nog wel een keer.

En nu ga ik naar mijn werk :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 01 sep 2008 13:09

Evelien schreef:wat heb je gedaan? (iets met je stuit?)

Iets in mn rug, al een week of wat. In juni ook gehad, toen had ik spit. Nu leek het volgens de dokter meer op een hernia dus moet ik nog naar therapie. Het gekke is dat je na zo'n spuit niets meer voelt dus ik zal wel weer teveel doen dan goed voor me is. Vanmorgen op de psz enkel rondjes gelopen, niet gebukt of getild en zitten is helemaal onmogelijk haast. Ik zei dat ze niet zoveel aan me had op deze manier maar het was niet erg, al lopende had ik wel het overzicht :mrgreen:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 01 sep 2008 13:32

Balen Jamillah, zeker met twee kleintjes thuis die nog wel eens opgetild moeten worden! Enig idee hoe het gekomen is?

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 01 sep 2008 13:36

Nou, mn zoontje is terug met zn tas vol kleding...maar............alles is al gewassen!! Scheelt dat ff! :yahoooo:
Ik vanmorgen alles al ijverig gedaan zodat ik me boven op die was kon storten, is het helemaal niet nodig!
Alleen alles een beetje goed vouwen en af en toe een haal van een strijkijzer er over heen, ook zo gepiept!
Dus weer vroeger klaar dan ik dacht.... :mrgreen:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 01 sep 2008 13:37

Ik denk dat het gekomen is van de verbouwing van de badkamer, niet dat ik nu zoveel gedaan heb daaraan maar het leverde nogal wat stress en spanning op. Verder heb ik aardig wat gewerkt en druk gehad enzo. Maar het zit vooral in de familie. Gewoon een zwakke rug en er nooit op letten. Combinatie van dat alles maakt dat ik mn rug eigenlijk altijd wel voel maar nu dus even erg.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 01 sep 2008 18:22

Vervelend, jamillah! Sterkte ermee!

Ansje, had jij ff mazzel :lol:.

Ik moet m'n vakantiewas nog uitzoeken, maar na een dag werken heb ik daar heel geen zin in...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 01 sep 2008 18:26

IJverige mensen weer hier! =D> Ik heb me voorgenomen om morgen de garage op te ruimen, zodat ik m'n auto daar kan zetten ipv in de straat te laten staan. Maar ik ben ook een ster in het bedenken van smoezen, dus ik moet zien hoeveel ervan terecht komt...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 sep 2008 08:53

ik heb nu al gestoft, ik ben nu ff aan het bellen want m'n schoolboeken zijn nog niet binnen en ik ga volgende week al!
grrr gewoon al een uur zijn alle medewerkers bezet. Dan maar via een e-mail.

Ik heb net gestofzuigd, ik ga nu nog dweilen, badkamer doen, er zit een was in de wasmachine, nog even kastjes uitsoppen en dan zie ik wel weer verder. Moet ook nog even boodschapjes doen bij de groenteboer.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 02 sep 2008 11:14

jamillah schreef:Ik denk dat het gekomen is van de verbouwing van de badkamer, niet dat ik nu zoveel gedaan heb daaraan maar het leverde nogal wat stress en spanning op. Verder heb ik aardig wat gewerkt en druk gehad enzo. Maar het zit vooral in de familie. Gewoon een zwakke rug en er nooit op letten. Combinatie van dat alles maakt dat ik mn rug eigenlijk altijd wel voel maar nu dus even erg.

pppfff sterkte... een rug daar doe je eigenlijk alles mee.

Ik moet het doen met 2 x4 paracetemol per dag. :|

Terug naar “Archief”