Gezin en huishouding deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 29 aug 2008 14:01

wij zijn spullen aan het inpakken voor de vakantie. Vanmorgen eerst autosleutels kwijt, daarna moer fietsstoeltje.
Mennn ik moet gewoon effe computeren om bij te komen anders zie ik sterretjes :ddd

Maar voor 4 personen hebben we alles in de achterbak, zelfs de bbq gaat mee =D>

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 29 aug 2008 15:34

pol schreef:wij zijn spullen aan het inpakken voor de vakantie. Vanmorgen eerst autosleutels kwijt, daarna moer fietsstoeltje.
Mennn ik moet gewoon effe computeren om bij te komen anders zie ik sterretjes :ddd

Maar voor 4 personen hebben we alles in de achterbak, zelfs de bbq gaat mee =D>

Waar de computer al niet goed voor is hé? [:]| :yahoooo:

Fijne vakantie! :wink:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 29 aug 2008 15:47

Pol: Hele fijne vakantie!!!!

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 29 aug 2008 15:53

Geniet ervan Pol! :)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 31 aug 2008 19:48

morgen werken dus dinsdag ga ik weer ijverig aan de slag :P
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 31 aug 2008 21:27

ik doe deze week niks (vannacht draait er 1 was, die ga ik ophangen en dat is het dan). Vrijdag is het voor mijn dan poetsdag. k moet heel de week werken (di. t/m vrijdagmiddag 1 uur).

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 31 aug 2008 21:28

Ja, ik moet maandag, woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag werken dus zoveel mogelijk op vrije dagen afmaken, af en toe stofzuigen en dan vind ik het ook wel weer best.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 01 sep 2008 06:20

Wij hebben nu vakantie en gaan nu heel de boven verdieping schoonmaken en gelijk de koffers inpakken.
Mijn man gaat de ramen buiten (boven) zemen enz en de beneden verdieping wordt ook helemaal gedaan. En de tuin :D
Wij zijn vandaag dus heel de dag samen bezig heerlijk!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 sep 2008 06:43

nou ik ben vanaf 7 uur al bezig om de was op te hangen... :cry: met veel pijn en moeite.. elke keer een klein beetje. :|

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 01 sep 2008 08:58

Evelien schreef:nou ik ben vanaf 7 uur al bezig om de was op te hangen... :cry: met veel pijn en moeite.. elke keer een klein beetje. :|

Hoezo pijn en moeite? Heb jij je bezeerd? :? Doe maar voorzichtig dan.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 sep 2008 09:02

tante-tortel schreef:
Evelien schreef:nou ik ben vanaf 7 uur al bezig om de was op te hangen... :cry: met veel pijn en moeite.. elke keer een klein beetje. :|

Hoezo pijn en moeite? Heb jij je bezeerd? :? Doe maar voorzichtig dan.

vanaf zaterdag al last van een verharde spier in m'n rug.... Nu gaat het wel weer, doe vandaag weinig. Heb m'n werk ook al gebeld dat ik halve dagen ga werken deze dag.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 01 sep 2008 09:32

liefie schreef:Wij hebben nu vakantie en gaan nu heel de boven verdieping schoonmaken en gelijk de koffers inpakken.
Mijn man gaat de ramen buiten (boven) zemen enz en de beneden verdieping wordt ook helemaal gedaan. En de tuin :D
Wij zijn vandaag dus heel de dag samen bezig heerlijk!

Ramen zemen voor ik op vakantie ga? Nee, dat zal er nooit van komen denk ik :P
Maar geniet ervan!
pobody's nerfect

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 sep 2008 10:00

En ik moet ook nodig aan het werk. Boven dacht ik steeds: ach, we gaan toch de boel verbouwen. Maar nu is de studeerkamer leeg (die doe ik dus niet meer tot het helemaal geschilderd enzo is, dat vind ik onzin), maar de slaapkamer en badkamer mogen toch echt wel. En beneden ook. Mijn man heeft vorige week in pure wanhoop de stofzuiger maar gepakt, met een mopper:' Je werkt teveel, je wordt er chagrijnig van.' Haha. Maar hij vond dat hij daarom ook best iets mocht doen. Eigenlijk was ik er wel ffies blij om.
Maar nu moet het huis toch echt gebeuren, net als eigenlijk de balkontegels, die zijn zo vies.
De was hangt nu wel op (eindelijk een goede methode om het sneller te laten drogen. Ik zet nu de deur van de garage open, en zet het rek er net voor, dan is het veel sneller droog dan wanneer het gewoon in de garage droogt).
Maar morgen ben ik vrij, misschien dat ik het dan allemaal wel doe.
Vandaag moet ik vanmiddag en vanavond werken, dan woensdag t/m zaterdag. Dan schiet het echte poetsen er maar even bij in.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 01 sep 2008 10:03

Ik moet ook nog een hoop doen :roll:

De tweede was zit er nu in, eentje in de droger. Er ligt nog een was om gestreken te worden en eentje om gevouwen te worden.
Verder heb ik de vaat al gedaan, het huis opgeruimd en gestofzuigd.
Straks m'n zoontje halen uit school en die neemt dan weer een hele tas kleding mee van 3 weken vakantie met zn vader :shock: Dus dat mag ik ook allemaal gaan wassen vandaag, anders heeft hij niet genoeg kleding meer :wink:
Lekker druk daagje dus... Ik ga weer snel aan de slag :D
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 01 sep 2008 10:37

Nou Ansje succes straks met de was... Maar heeft hij genoeg kleding voor drie weken? Dat zouden ze hier niet redden hoor.

Kheb vandaag nog niet zoveel gedaan, twee wassen gedraaid en opgehangen, derde zit erin. wat wasgoed opgevouwen. Huis opgeruimd en stofgezogen. wc schoongemaakt en de vaat gedaan en daar blijft het wel bij voor vandaag. Maandag is onze vrije dag, vanmiddag gaan we op visite en vanavond eten we patat :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Terug naar “Archief”