Gisteren avond mijn ford ka opgehaald hij rijdt echt super! En het is ook wel leuk omdat het een speciale uitgave is en er maar 250 van dit type gemaakt zijn.
Hebben jullie je auto wa of allrisk verzekerd?
Moderator: Moderafo's
Te lang hierover discuseren is niet goed. Dit nog als toevoeging.Tuinfluiter schreef:@Rolf,
Het gaat hier eigenlijk over leuke auto's, dus ik reageer nu en verder niet meer hierop.
Hypotheek sneller aflossen, zou kunnen, maar is niet echt nodig
Investeren in het bedrijf, dat gebeurd elk jaar, maar we hebben niet zo heel veel dingen om in te investeren in het bedrijf.
Werknemers of klanten laten profiteren, werknemers hebben we niet en klanten krijgen aan het einde van het jaat altijd iets van meerder waarde.
Andere helpen iets opbouwen, dat is in onze nabije omgeving niet direct nodig, we hebben wel voor bepaalde goede doelen een geldpot.
Ben het er wel mee eens zoals hier al gezegd is dat een auto niet echt een winstdrukker is, maar omdat de auto die we nu hebben toch weg moet en de auto voor zakelijk aangeschaft word, is het soms ook wel een optie om dit keer een auto te doen.
Volgens de gegevens gebruikt de Toyota AygoLiefje schreef:Nu gemiddeld 1 op 24 gereden. Wordt nog wel wat zuiniger denk ik.
Voor zover ik weet moet hetTijn schreef:1 op 24... pfff... mijn opel corsa 1.6 uit 94 loopt met een beetje geluk 1 op
14... maar meestal 1 op 12 of 13...
Rolf schreef:Voor zover ik weet moet het
dan een GSI zijn. Dat zijn ook niet de meest economische uitvoeringen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten