Zwanger deel 4

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 28 aug 2008 14:06

Tuinfluiter schreef:Dat vind ik een hele goeie die van de vogels haha.
Ze zeggen vaak ook wel dat in de zomer veel bevruchtingen plaats vinden omdat het dan vaak warm is zodat je allebei weinig aan hebt in bed, dus heel verleidelijk voor de man en ja, gebruik je geen voorbehoedsmiddelen of iets kan het zomaar zijn dat je na een paar weken erachter komt dat je zwanger bent.

Grappig, niet voor de vrouw dan?? :shock:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 28 aug 2008 14:32

Tuinfluiter schreef:@liefje,
Ik vind het echt zo erg voor jullie dat jullie je kindje hebben verloren, ik denk dat je daar steeds aan denk, nu was ik zover en nu zover en dan was ik uitgerekend.
Bij deze een 8>)

Lief hoor ben er inderdaad nog heel veel mee bezig, en ook hoever ik anders was ja klopt! Bedankt voor je bosje bloemen ik zet ze gelijk op vaas :-)

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 28 aug 2008 15:08

Bij ons in de kerk is er dit jaar ook een vruchtbaar baby jaar :mrgreen:
Als ik bedenk hoeveel baby's er geboren zijn en wie er allemaal nog uitgerekend zijn tot en met december. Is het jaar van 2008 bij ons rijk aan 26 nieuwe dooplidjes :wink:
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 28 aug 2008 15:53

@Liefje o ja, je hebt 5 dagen vaasgarantie :mrgreen:

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 28 aug 2008 16:34

Sterretje was toch ook nog zwanger? Hoe is het daar eigenlijk mee?
Leef je droom.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 aug 2008 19:25

sterretje ja.... die is ook zwanger. (die moet volgens mij nog iets van 9 weken)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 28 aug 2008 20:10

Bij mijn ouders in de gemeente is sinds een jaar een dominee en er zijn bij mijn weten nooit zoveel kinderen in een jaar tijd daar geboren. Het is een kleine gemeente, er werd meestal maar 1 kind gelijk gedoopt, laatst waren en 3 stellen tegelijk. Maximale uitbreiding daar.

'k Weet niet of het met de komst van de dominee te maken heeft maar wij moesten er eigenlijk wel om lachen.

en mijn schoonzus is nog steeds niet bevallen, ze is al een week over de uitgerekende datum heen. Heb gister nog een sms gestuurd en niets op gehoord. Nu denk ik steeds: o, ze is toch niet al 24 uur aan het martelen ofzoow :?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 aug 2008 12:51

Vanmiddag de 20 weken echo gehad, ik vond het prachtig, mijn man zag er niks in en vond het niet echt geweldig ofzo.
Alles was goed voor zover ze konden zien. Kindje is iets onder het gemiddelde, maar dat is nogal logisch met een mama van 1.63 en een papa van 1.69.
Bewoog lekker goed. Hebben niet gezien wat het wordt. Dat wilden we ook niet weten, maar ze zei: tja, soms kan ik het niet omzeilen. 1 x dacht ik: ja, het is een jongetje! Maar toen bleek ze bij het hartje te zitten dus dat was onzin ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 29 aug 2008 17:25

@Daatje 123,
Dat zeggen vrouwen dan he, die geven meestal de mannen de schuld dat die zo snel te verleiden zijn :wink:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 sep 2008 10:38

wat gaaf MissF nu een 20weken echo, moest heel bijzonder zijn !! En ach neutrale kamers bestaan ook, en kleren zijn ook soms niet echt meer speciaal voor een jongetje of meisje dus... laat je maar lekker verassen :D

wie is er nog meer zwanger dan alleen sterretje ??
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 02 sep 2008 12:29

gisteravond is mijn schoonzus bevallen van een dochtertje. Ze noemen haar Marilène. Geweldig ben zo blij! Het is hun eerste kindje. Helaas kan ik er zaterdag pas heen (ivm de afstand).

Ze belden vannacht, bevallen vond ze een rotklus!

Wel grappig, mijn nuchtere schoonzus die zo lyrisch deed over haar dochtertje.

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 02 sep 2008 12:32

Gefeliciteerd Annet!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 02 sep 2008 12:37

Gefeliciteerd Annet!!

En idd, bevallen doe ik ook niet voor de lol :mrgreen:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 02 sep 2008 12:51

Ik heb vannacht in mijn droom een keizersnee gehad, omdat het kindje niet om wilde draaien en dus met de voetjes naar beneden bleef. Het was heel fijn in mijn droom ;) Maar het laatste wat ik zei voor ik wakker werd was wel dat een volgende bevalling zonder keizersnee zal zijn, omdat ik dat gewone bevallen toch ook mee wil maken.

Whaha, ben benieuwd ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 02 sep 2008 13:40

gefeliciteerd Annet, met je nieuwe nichtje.
ga je zelf een kraamcadeautje naaien?

ik ga vanavond ook met een aantal vrouwen bij een mede commissielid op kraamvisite, ik mocht het cadeautje kopen, maar vind het altijd wel moeilijk om wat voor anderen te kopen, helemaal als het een meisje is, want dan is er zoveel keus. Voor een jongen vind ik het veel minder moeilijk, want meestal maakt deze of gene weleens een opmerking over de kleertjes van mijn jongens en in de trant probeer ik dan wat te kopen.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Terug naar “Archief”