Lalage schreef:Dus ik ben van mening veranderd over het elke zondag naar de kerk gaan: als je een tijd niet gaat, dan ga je het vanzelf missen en dan heb je wel weer zin om erheen te gaan.
Nou... dubieus hoor!

Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Dus ik ben van mening veranderd over het elke zondag naar de kerk gaan: als je een tijd niet gaat, dan ga je het vanzelf missen en dan heb je wel weer zin om erheen te gaan.
Riska schreef:Lalage schreef:Dus ik ben van mening veranderd over het elke zondag naar de kerk gaan: als je een tijd niet gaat, dan ga je het vanzelf missen en dan heb je wel weer zin om erheen te gaan.
Nou... dubieus hoor!Want het kan er natuurlijk ook op uitlopen dat iemand nooit meer gaat, omdat hij/zij het totaal niet mist...
Chris7 schreef:Lalage,
Mag ik je vragen naar wat voor kerk je gaat?
Lalage schreef:Ik denk wel dat het heel belangrijk is om te zorgen dat je altijd contact met medechristenen houdt. Maar met tegenzin naar de kerk gaan kan soms je beeld van God juist verstoren, wanneer je bijvoorbeeld gaat denken: ik vind de kerk saai, dus dan zal God ook wel saai zijn.
Chris7 schreef:Even off topic: Hoe kom je aan de naam Lalage? Ik vroeg het mij al heel lang af, dus vandaar mijn vraag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten