trijntjejohanna schreef:Gefeliciteerd met Margot!!! leuke foto!!
Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:tj.. nog een advies.. leerkrachten hetzelfde laten krijgen als de kids...
k voelde mij altijd behoordelijk ongemakkeljk als ik een megakoek kreeg, en de kinderen een doosje rozijntjes... en nog maar te zwijgen over de juffen die de koek verdelen onder de kids, of weggooien omdat ze aan de lijn zijn...
en ook van harte met alle jarigen!!
paprikameisje2 schreef:tj.. nog een advies.. leerkrachten hetzelfde laten krijgen als de kids...
k voelde mij altijd behoordelijk ongemakkeljk als ik een megakoek kreeg, en de kinderen een doosje rozijntjes... en nog maar te zwijgen over de juffen die de koek verdelen onder de kids, of weggooien omdat ze aan de lijn zijn...
trijntjejohanna schreef:paprikameisje2 schreef:tj.. nog een advies.. leerkrachten hetzelfde laten krijgen als de kids...
ik wilde een bellenblaas ofzo geven... geen snoep.... maar ja om juf nu een bellenblaas te geven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten