Sabra schreef:Je dramt nogal door. Hetgeen ik gebruik werkt, al het overige werkt niet. Als je voor 700 euro je partner een goede nachtrust kunt bezorgen dan doe je dat. Wat is nu 700 euro in ruil voor minimaal 10 jaar goede nachtrust? Dat is niets.
Bovendien verkeer ik wel in de omstandigheid om dit zelf te bekostigen, dus daarom heb ik dat ook gedaan.
Heb je dan al eens een onderzoek gehad naar slaapapneu?
Verder zei ik dat je het ook gratis kunt krijgen via de verzekering. Dat jij er € 700,00 voor wil betalen moet jij weten. Het was meer voor degene die zeggen dat niet te kunnen betalen.
Gisteren was hier trouwens nog de consulent en begeleider van mijn man voor zijn apneu behandeling. Ik heb toen nog eens gevraagd of het nu echt zo gevaarlijk is.
Hij vroeg toen aan mijn man hoe oud hij is, en die is dus bijna 56, toen zei hij: dan heeft u wel russiche roulette gespeeld.
Maar dat was dan niet een gekozen roulette spelen want hij wist dus niet dat al zijn lichamelijke klachten te maken hadden met slaapapneu.
Dit nog maar even om aan te geven dat het dus wel degelijk iets is om mee naar de arts te gaan.
Ook als je denkt dat je alleen maar snurkt dan is het verstandig om je te laten onderzoeken op apneu.
Mijn man slaapt trouwens met een masker zoals op deze site:
http://www.eu-pap.nl/maskers-c-1.html