kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 aug 2008 13:11

ik ga weleens naar twee hands zaakjes of naar de kringloop... :oops: heb er pas 3 polo shirt gekocht voor m'n werk... ideaal was nog geen 9 euro kwijt.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 22 aug 2008 13:21

Voor m'n werk koop ik ook nog wel eens shirtjes bij de Zeeman. Meestal ben ik dan rond de 5 euro kwijt. Ze zijn alleen na een jaar echt totaal verschoten, maar goed, dat mag ook wel voor dat geld... 8)
Afbeelding

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 22 aug 2008 13:37

Tsja, ik heb ook geen hele goedkope smaak. Maar dat komt meer door mijn stijl denk ik. Ben een beetje kieskeurig soms. Met spijkerbroeken enzo niet hoor, maar wel met shirtjes enzo. Vind het niet leuk als ik daar zo nog 6 mensen mee zie lopen :oops:
€60 voor een goede broek geef ik best uit. Maar niet al m'n broeken, de uitverkoop blijft ook leuk natuurlijk! Schoenen liever ook geen rommel.
Achja... de één geeft het uit aan kleding, de ander aan rare hobby's. Ik wil er wel een beetje rekening mee gaan houden. Maar ik doe wel écht lang met kleding, dat is dan weer het voordeel. Wat ik echt leuk vind, ook al is het duur, gaat ook echt jaaaaaaren mee :)
pobody's nerfect

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 22 aug 2008 14:21

vlg week vakantie, koffers pakken... ook een drama.. .wat voor kleding nemen we mee :shock:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 22 aug 2008 14:32

Ik ga vanavond 2 grote koffers in de kleedkamer leggen en eens kijken wat er al in kan. Zomerse jurkjes enz hebben we hier nu even niet nodig dus die kunnen er al in.
En ik denk dat ik ook nog wel even wat ga shoppen.

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 22 aug 2008 15:10

Dat is natuurlijk wel zo wat Jo'tje hier opmerkt.
De 1 geeft aardig wat geld uit aan kledind, de volgende weer aan een hobby, boeken enz enz enz.
Ik heb niet echt een hobby en aan andere dingen geef ik weinig geld uit, dus dan vind ik het nog wel te doen.
Goeie kleren ( goeie kwaliteit, mooi), vindt ik echt belangrijk, heb best wel een deftige style en ja dat betaal je dus ook.
Maar doe er wel lang mee en koop ook wel eens een lekker goedkoop flodder stel voor beetje rond huis lopen is ook leuk.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 22 aug 2008 15:50

Ik heb eigenlijk geen problemen met de kwaliteit van de C&A.
Ik geef nergens veel geld aan uit, simpelweg omdat ik dat ook niet te besteden heb. Maar als ik 't wel had, weet ik niet of ik 't wel zou doen.
Ik moet voor komend winter wel even flink kleren inslaan want 'k heb vrijwel niks meer.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 aug 2008 17:11

ach ik geef echt niet veel uit...want ik heb ook niet veel om uit te geven (want van 500 euro in de maand rond komen is geen vet pot, laat staat dat ik daarvan kleren ga kopen). Ik heb voor mezelf gewoon het volgende: de vrijdagochtend dat ik werk bij een particulier adresje dat hou ik gewoon als soort zakgeld. En wat ik via m'n werkgeven krijg blijft op m'n rekening staan voor rekeningen/ziektefonds/huis.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 22 aug 2008 17:26

Bij ons gaan we de volgende maand even regelen dat alle rekeningen van de rekening van mijn man afgaan. Als goed is krijgt hij vanaf eind september maandloon ipv weekloon. Waarschijnlijk gaat hij dan ook iets meer verdienen en als goed is moet er dan maandelijks ook wat van overblijven.
Mijn loon gebruiken we dan voor de boodschappen en benzine en we gaan proberen 200 euro per maand te sparen.
Veel zal er dan niet overblijven. Maar misschien dat ik nog iets op zij kan zetten voor even de nodige dingen naast de boodschappen enzo, zoals kleding. En ik pas af en toe op en ik wil dat geld ook even apart gaan houden.
Hebben jullie ook af en toe de behoefte om gewoon even iets te moeten kopen? O.a. kleding enzo? Ik heb dat in elk geval wel en dat zit op 't moment ook even erg te kriebelen. Naja volgend weekend mag ik even ;)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 aug 2008 17:39

bij mij kriebelt het meer om voor het huis leuke dingen te kopen (voor onze slaapkamer/tuin/woonkamer).. maar er staat nog heel veel spullen in de garage die ik wel kan gebruiken in huis.... niet zo zeer met kleren. Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik t/m januari geen kleren mag kopen (dan alleen voor m'n trouwdag). Ik ben benieuwd of ik dat ga redden.

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 22 aug 2008 17:42

@Scatie, ja hoor, dat heb ik ook wel eens dat ik even zin heb om iets te kopen.
Meestal is dat een bosje bloemen, kleren eigenlijk nooit want vind kleren kopen ook niet leuk.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 aug 2008 18:06

Haha, dat gevoel herken ik wel hoor ;) Meestal wordt het dan een bosje bloemen van de AH ofzo, dan ben ik weer helemaal tevreden.
En het is zeker zo, de één geeft zijn geld uit aan kleren, de ander aan reizen, weer een ander aan eten. Ieder zijn ding!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 aug 2008 19:08

ik heb redelijk wat van de missetam, die is hier met nog veel meer bekendere winkels in ons naaste dorp gekomen en daar ga ik nog wel eens kijken. In de opruiming heb ik het er nog goed getroffen. ook ik vind het niet erg duur. In ieder geval is de prijs kwaliteit verhouding goed. het blijft mooi en het blijft lekker dragen.

Van de C&A heb ik vaak broeken. Daar zijn ze tenminste niet zo duur. Blijven ook prima. De kinderkleertjes daar vind ik wel van iets mindere kwaliteit. Die koop ik over het algemeen bij de H&M en de prenatal.

Voor de rest shop ik graag bij street-one. vind ik ook fijne kleding, zit lekker en blijft ook mooi.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 22 aug 2008 19:56

verbazing alom hier... vandaag kon ik laarzen maat 42 aan :shock:

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 22 aug 2008 20:05

d:)b

Terug naar “Archief”