Het gaat mij eigenlijk niet pers‚ om goedkoop, maar het gaat mij om nutteloos geld eraan uit te geven.
Mensen kopen ook een auto omdat die met de crashtest het beste eruit kwam, tja, dat doe ik niet. Ik geef niet zoveel uit aan een auto, omdat het ding voor mij gewoon moet rijden.
Het leven moet toch niet zonder enig risico worden?
Tuurlijk wil je het beste voor je kindje, dat wil ik ook, maar ik geloof niet in al die trucjes van de winkels en verkopers, dat alles beter moet, meer regeltjes eraan moeten zijn etc. En bij sommige dingen, zoals spijlen, dat zal vast wel waar zijn, maar wordt er niet gewoon veel te veel beschermd in Nederland? Ik denk het soms echt wel.
En ach, zo blijft de discussie ook over wat voor soort luiers beter zijn, borstvoeding of flesvoeding, thuis bevallen of in het ziekenhuis bevallen. Volgens sommige mensen ben ik nu al een ontaarde moeder, omdat ik pers‚ thuis wil bevallen, in eerste instantie ook geen 20 weken echo wilde, omdat ik niet wilde weten of ons kindje afwijkingen heeft, en ik denk dat ik geen borstvoeding ga geven.
De hele wereld heeft zijn woordje klaar als het om een baby gaat. Maar ik ben soms wat nuchter denk ik (al betekent dat niet dat ik niet het goede voor ons kindje wil, maar voor mij hoeft het idd niet het beste te zijn)