zomervakantie 2008

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 01 aug 2008 20:53

Kamperen is fijn, maar ik hoop toch dat het niet zo hard gaat regenen en onweren tijdens het Flevofestival... want dan is kamperen niet meer zo fijn!

goshen
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor goshen » 01 aug 2008 21:00

Kamperen is fijn, maar na vorig jaar heb ik me voorgenomen nooit meer op de camping te staan tussen Nederlanders. We gingen met een tent en waren zo'n beetje de enige. 's Nacht in het donker zitten bibberen. De rest zat, terwijl het hard regende, lekker televisie te kijken in hun caravan van 12 meter lang met standkachel. :|

Renee
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Renee » 06 aug 2008 22:17

Renee schreef:Afbeelding

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding

:mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 10 aug 2008 19:02

Ik heb net even gekeken of de tijden van onze vlucht al op internet staan. En we hebben echt heerlijke tijden. Heen vliegen we om 05.00 s'ochtends en terug vliegen wij om 20.00 s'avonds.
Kan bijna niet wachten meer nog 3 weekjes werken en dan heerlijk genieten.

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 10 aug 2008 20:37

Hierbij een foto van mijn vakantiebestemming.

Afbeelding

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 11 aug 2008 08:42

Mijn vakantie was heeeerlijk :D eerst 3 dagen naar Schoolzicht geweest...dat was wat minder, maar goed ;-) donderdagsavonds terug gekomen, volgende morgen naar Duitsland gegaan, Zell am Mosel... met vrriendinnen, ddaar een weekje geweest, op vrijdagmiddag terug gekomen, en die avond nog weer naar Limburg gegaan met m'n vriend..
Het was ge-wel-dig!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 11 aug 2008 08:57

Daar komen wij volgende week ook nog langs. Want wij gaan de Moezel langs van Echternach tot Löf. Daar blijven wij dan ook een week.
Zaterdag vertrekken we!! Nog 3 dagen werken :lol:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 11 aug 2008 14:26

Sabra schreef:Hierbij een foto van mijn vakantiebestemming.

Afbeelding

Daar heb ik dus ook rondgelopen. Ik heb daar ook heel mooie foto's kunnen maken. Ik heb op dat plein nog plat op de grond gelegen, om de stenen van het plein goed duidelijk op de voorgrond te zetten, met deze kerk erbij. En dan met een diafragma van 4, zodat de voorgrond mooi onscherp wordt. Het zag er uit als een echte topper, al zeg ik het zelf!
Helaas heb ik daar nu niks meer aan, want mijn fotocamera is gejat in Sint Petersburg door een zakkenrollersbende in de metro. :cry: :( :x

Die lui die dat gedaan hebben mogen van mij de gehaktmolen in!
Laatst gewijzigd door Boekenlezer op 11 aug 2008 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 11 aug 2008 14:39

Afbeelding als wij het bospad afliepen van ons huisje kregen we dit te zien! En dat in Overijssel :wink:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 17 aug 2008 21:35

Heb er een week 'vakantie' opzitten. Heerlijk week strandwacht gelopen op Texel. Genoeg meegemaakt dingen waarvan je kunt leren en je weer even nuchter met je beide benen op de grond wordt gezet. Maar was ook enorm gezellig.
Leef je droom.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 17 aug 2008 21:48

Weer terug van het Flevofestival... het was weer mooi, ook al beleef ik elke editie weer anders. God heeft ons heerlijk zonnige dagen gegeven, midden in deze zomer vol regen, heel bijzonder! De weersvoorspellingen werden steeds beter en uiteindelijk hebben we 1 buitje gehad in vier dagen.

Ik kan jullie allemaal aanraden om ook eens te komen, je kunt ook een dag komen als je niet meteen het hele festival wilt gaan. Er is voor ieder wat wils: muziek in allerlei stijlen, lezingen en discussies, workshops, theater, maar ook relaxen met vrienden en goede gesprekken met mensen die je nog nooit eerder had ontmoet. Wat wil een mens nog meer?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 18 aug 2008 07:46

heeft iemand ervaring met parkeren op schiphol voor meerdere dagen?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 18 aug 2008 08:07

liefie schreef:heeft iemand ervaring met parkeren op schiphol voor meerdere dagen?

Wij gaan meestal (net of we het elke dag doen ;) ) met de auto naar Nieuw Vennep (is een klein treinstation) en daar de auto neerzetten, met de trein naar Schiphol. Dat kost niks (of het moet tegenwoordig veranderd zijn in wel betalen bij Nieuw Vennep).
Of helemaal met de trein, dat deden we de laatste keer. Dat vind ik zelf fijner als lang parkeren op Schiphol waar je je blauw betaald.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 18 aug 2008 08:28

MissF schreef:
liefie schreef:heeft iemand ervaring met parkeren op schiphol voor meerdere dagen?

Wij gaan meestal (net of we het elke dag doen ;) ) met de auto naar Nieuw Vennep (is een klein treinstation) en daar de auto neerzetten, met de trein naar Schiphol. Dat kost niks (of het moet tegenwoordig veranderd zijn in wel betalen bij Nieuw Vennep).
Of helemaal met de trein, dat deden we de laatste keer. Dat vind ik zelf fijner als lang parkeren op Schiphol waar je je blauw betaald.

ALs wij met de auto gaan rijden we voor niks en voor 15 dagen parkeren betaal je 87,50 en wij gaan 11 dagen dus dat vind ik niet veel met de trein zijn wij al ruim 90 euro kwijt en wij komen zaterdag op zondag nacht weer op schiphol aan en dan kunnen we niet naar huis want dan rijden er geen treinen en ik heb ook geen zin om een hele nacht te wachten op een trein :D

Fluitje
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Fluitje » 18 aug 2008 08:30

Gewoon weg laten brengen en op laten halen.
Dat is nog het goedkoopst.

Maar ja, dan moet je niet in Friesland wonen.

Terug naar “Archief”