Verliefd - Verloofd - Getrouwd - Termijnen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 11 aug 2008 20:27

Ik zeg niet dat het altijd zo is, maar dat dat ook kan ;)

@ Lalage, ruzie is nooit leuk, maar soms denk ik ook: even knallen hoort toch een beetje bij ons.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 11 aug 2008 20:33

wij zijn helemaal geen ruzie makers we hebben wel eens een meningsverschil maar dat duurt nooit lang hooguit paar minuten. Mijn man heb ik nog nooit boos gezien dan moet je echt zo giga ver gaan. Ik kan wel eens een klein beetje sjago zijn maar dat kom dan door maandelijkse ongemakken en dat weet mijn man en daar reageert hij gewoon niet echt op haha.
Ieder mens is anders dus elke relatie is anders.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 11 aug 2008 21:06

LeChat schreef:Je hebt nu eenmaal ook mensen die nogal fel uit de hoek kunnen komen en als je dan twee van dat soort exemplaren bij elkaar zet spettert het nog wel eens, maar dat wil niet zeggen dat ze dan niet heel veel van elkaar kunnen houden... dan is dat gewoon de aard van het beestje.

Heb je het over ons? 8) Haha, mijn man en ik zijn dus allebei van dat soort exemplaren. Wij kunnen van het kleinste meningsverschil al tegen elkaar gaan schelden als we allebei moe zijn... Ach, een nachtje slapen en de volgende dag gaat het weer perfect. We zijn nog steeds dol op elkaar en houden veel van elkaar, dus we weten ook wel dat we van dat 'ruziën' weinig menen... 8)
Afbeelding

esra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor esra » 11 aug 2008 21:21

javaca en ik kenden elkaar 4 maanden toen we verkering kregen. 9 maanden daarna verloofden we ons. dat is al meer dan 2,5 jaar geleden. nu komt er een einde aan want we trouwen volgende maand. jippie!!!!!

ruzie????? ben er gek op :wink: nee hoor, maar t klaart af en toe de lucht net als onweer.

soms was t moeilijk, maar dat was meer door de omgeving dan onze relatie.

ik ben gewoon gek op m... :oops: :D handkus-smile handkus-smile handkus-smile omhelzing-smile omhelzing-smile zon10 zon10 8>) 8>)
Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 aug 2008 21:59

Mijn man maakt absoluut geen ruzie. Tenminste, niet zoals ik het wel eens wil. Heel irritant. Ik wil soms gewoon lekker tegen elkaar tekeer gaan, maar door mijn opleiding ben ik daar toch echt geremd in geworden (heel erg vervelend!) en hij scheldt gewoon sowieso niet. Hij betrekt sowieso veel op zichzelf en negeert mij dan een tijdje, om zelf alles op een rijtje te zetten. En daar kan ik dan weer niet tegen. Ik wil meteen over alles praten om het op een rijtje te krijgen.
Daardoor hebben we nooit ruzie's, maar ik mis het...Is dat raar? :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Fluitje
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Fluitje » 11 aug 2008 22:04

MissF schreef:Mijn man maakt absoluut geen ruzie. Tenminste, niet zoals ik het wel eens wil. Heel irritant. Ik wil soms gewoon lekker tegen elkaar tekeer gaan, maar door mijn opleiding ben ik daar toch echt geremd in geworden (heel erg vervelend!) en hij scheldt gewoon sowieso niet. Hij betrekt sowieso veel op zichzelf en negeert mij dan een tijdje, om zelf alles op een rijtje te zetten. En daar kan ik dan weer niet tegen. Ik wil meteen over alles praten om het op een rijtje te krijgen.
Daardoor hebben we nooit ruzie's, maar ik mis het...Is dat raar? :D

Hier is het net andersom dus.
Als mijn vrouw boos op me is dan negeert ze mij ook.
Ik ken het gevoel helemaal MissF.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 11 aug 2008 22:11

Heb ik ook een handje van, maar dat doe ik omdat ik anders overga tot een scheldpartij waar je niet goed van wordt. Beter loop ik dus even weg en negeer de ander.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 aug 2008 22:14

Haha, dat zegt mijn man dus ook altijd:' Als ik ga schelden, dan zeg ik dingen waar ik spijt van heb.'
DOE DAT DAN EENS! ;)
Het vervelende is, dat ik mijn woorden vaak heel erg overdenk, dus zomaar in het niks schelden wat me voorkomt, lukt mijzelf ook niet (meer). Soms zou ik het wel eens willen, als ik echt keiboos ben. Dat is tot nu toe 1 keer voorgekomen, dat ik gewoon zat te trillen van boosheid. Maar dan nog moet ik netjes zeggen van mezelf wat me dwars zit, en wat ik niet leuk vind.
Stomme opleiding :D
Maar ach, misschien redden we het daar wel het langst mee. In plaats van zomaar schelden. Maar soms mis ik bijna de bekvecht ruzie''s met mijn broertje ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 12 aug 2008 06:19

MissF: herkenbaar hoor, ik wil het ook altijd meteen uitpraten, maar dat is helemaal niet handig als je allebei boos bent. Meestal komt het erop neer dat hij dan wegloopt. Soms maken we het weer goed, soms is het gewoon zand erover en klaar.

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 12 aug 2008 07:40

Ik ben/was ook een binnenvetter. Daardoor hadden we het eerste jaar dus ook geen ruzie. Bij ons was het juist goed dat ik leerde om zo snel mogelijk te zeggen wat er aan de hand was. Als je eerst een halve dag iets kleins op loop te kroppen heb je als het er toch uitkomt gelijk een soort van ernstig probleem. Ruzies zijn dus wat mij betreft wel handig!
Al knallen wij niet keihard tegen elkaar het gaat wel aardig bedaard :)

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 12 aug 2008 08:50

MissF schreef:Haha, dat zegt mijn man dus ook altijd:' Als ik ga schelden, dan zeg ik dingen waar ik spijt van heb.'
DOE DAT DAN EENS!

Hmm..alsof ik mij en mijn vriend hoor! ;)
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 15 aug 2008 15:48

Nou die van mij scheldt soms wel lekker! Maar hij heeft ook momenten dat hij heel erg sjaggie is en niks wil en als ik dan vraag wat er is weet 'ie 't niet. Tsjaa...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 15 aug 2008 17:57

wij schelden nooit eigenlijk! Ja wel eens voor de gein dat we er hartelijk om moeten lachen ofzo..
En als we boos op elkaar zijn wil ik het altijd meteen goedmaken en gelukkig wil hij dat ook (meestal :wink: ) wel. En we praten er dan ook wel goed over gelukkig!
Verder maken we ook bar weing ruzie... opleiding tot VIG he, dan leer je je beheersen en te praten :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

linde
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor linde » 15 aug 2008 18:47

dan doe ik met mn verpleegkundige opleiding toch echt wat verkeerd :shock: :roll:
PaSaP Hoogh!!

sjefdevries
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor sjefdevries » 15 aug 2008 18:56

wat doet iedereen hier moeilijk; je krijgt verkering, je trouwt en dat is het; niet te moeilijk maken!!
vrijdenker

Terug naar “Archief”