liefie schreef:pfff de naam marilyn enz is ineens weer helemaal in ik zat een kerkblaadje te kijken en kwam die naam al 4 keer tegen! En dat in 2 weken tijd dat er kindjes geboren zijn
Doet me denken aan Marilyn Manson en Monroe.

Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Wordt Marilyn dan op z'n Engels uitgesproken? Ik vind het vaak zo lelijk klinken als Nederlandse ouders hun kind een Engelse naam geven en het dan met een zwaar Nederlands accent uitspreken.
Levi is een leuke naam, maar doet me vaak denken aan gebakken lever en dat heeft zo'n vieze smaak.
haha dat heb ik ook met sommige namen: Wat dacht je van Katootje???? Moet ze weer naar de botermarkt?? hahaliefie schreef:Lalage schreef:Wordt Marilyn dan op z'n Engels uitgesproken? Ik vind het vaak zo lelijk klinken als Nederlandse ouders hun kind een Engelse naam geven en het dan met een zwaar Nederlands accent uitspreken.
Levi is een leuke naam, maar doet me vaak denken aan gebakken lever en dat heeft zo'n vieze smaak.
nee gewoon op zijn nederlandsklinkt niet super mooi vind ik. En die naam is nu echt helemaal in en dat vind ik zelf ook niet echt leuk. Ik heb liever beetje orginele naam.
Ik vind Levi helemaal niks moest ook gelijk aan lever denken haha
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten