Vandaag weer mijn eerste gewone dagdienst. En het was helemaal heerlijk! Ik werkte alleen, het is opvangweek. Er waren maar drie jongeren, die zichzelfprima konden vermaken.
Het bijkletsen met collega's is echt heerlijk. En aan alle regelzaken was al weken niks gedaan. Daarom ben ik maar aan de slag gegaan en iets van 40 mailtjes weggewerkt, allemaal formulieren aangevuld, alles netjes gemaakt. heerlijk! Ik kan er gewoon weer tegenaan.
Op de groep naast ons is de bezetting nog meer ramp dan bij ons, daar hebben ze door ziekte, 1 vacature en 1 collega die op vakantie is, nog maar 3 mensen over. En daar is niet eens 1 dag mee in te vullen. Pfff,wat een ramp. We hebben 3 teamleiders, 1 van 2 groepen, nog 1 van de 2 andere groepen en 1 van de polikliniek. Die weet niks van onze jongeren enzo. Maar alleen die laatste was aanwezig, en die wist het ook niet op te lossen. Dus wordt lekker vervelend.
Op onze groep gaat het ook niet lukken volgende week. Nouja, ik ga iig niet alleen werken als de hele groep er is. (liefst nu al niet, je weet maar nooit). Ik vind het te onveilig. Dus ze zoeken het maar uit, ik heb besloten me er niet druk om te maken en gewoon mijn diensten te draaien, geen diensten meer aan te nemen, en gewoon vrolijk de groep draaien. Dan komt het wel goed

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...