Trouwen ed. TIPS!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 01 aug 2008 10:19

Ja, maar als je dan een proefexemplaar opvraagt blijken ze toch heel anders te zijn dan je gedacht had.. da's althans onze ervaring. Bovendien kregen we ook nog 'ns een verkeerde kaart toegestuurd. Daarom zijn we toch maar weer overgestapt op de ouderwetse kaartenboeken. :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 aug 2008 10:21

Wij kochten de kaarten bij een vriend die bij een drukker werkt. Dus we kregen sowieso korting. En drukkers hebben nog boeken :)
En ik zie idd op internet slecht hoe de kaart echt is, in een boek konden wij er meer aan zien.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 01 aug 2008 10:48

Ik kwam gisteren zelfs tot de ontdekking dat kaarten die ik 's avonds (bij lamplicht) niet zo mooi vond, er bij daglicht ineens wél leuk uitzagen. Kaarten uitzoeken bij daglicht dus. :wink:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 01 aug 2008 11:00

Wij hebben onze trouwkaart bij De Hoop grafisch centrum besteld. Daar werkt een vriendin. Steun je meteen een goed doel. En mn vriendin sjouwde de boeken mee naar huis, net als de kaarten toen ze klaar waren.

De geboortekaartjes hebben we ook weer daar laten drukken.

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 01 aug 2008 11:01

Mijn zwager maakt onze trouwkaarten...dus we kunnen zelf zeggen wat we leuk vinden en dan gaat hij allemaal ontwerpen voor ons maken.

Via internet uitzoeken is wel lastig hoor, je ziet soms niet of iets een klap of schuifkaart is! Ik heb er pas 3 als proef opgevraagd, en ze waren allemaal anders dan gedacht!
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 01 aug 2008 12:30

Oh, bij ons was het in 1 keer goed :)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 01 aug 2008 13:07

88alries88 schreef:Ik heb er pas 3 als proef opgevraagd, en ze waren allemaal anders dan gedacht!
3 was zeker het maximum dat je aan kon vragen? Was bij de site die wij gebruikten iig wel zo... 8)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 aug 2008 12:16

Wij zitten met een dilemma. Nu we een lijst hebben gemaakt voor de genodigden vor onze bruiloft kom ik toch tot een conclusie dat ik met veel mensen eigenlijk niks (meer) heb en toch staan ze (tussen haakjes) op de lijst. Wat moet ik hier mee? Moeten wij mensen gaan uitnodigen voor goed fatsoen? of gewoon mensen uitnodigen die je gewoon echt wat mee heb? Dit vindt ik erg lastig. Wij hebben geen daggasten (dat zijn alleen onze familie) en hebben daarom ook alleen een dienst en receptie.

Iemand tips?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 aug 2008 12:28

Wij hebben onze lijst die we een jaar van tevoren opstelden net voor we de kaarten bestelden nog eens doorgekeken. Toen hebben we een rijtje namen weer geschrapt, waar we op dat moment toch minder mee hadden, en er een paar mensen weer bijgevoegd.
Wij hebben echt gekozen voor de mensen die we minimaal eens per half jaar zagen. Zaten er mensen bij die we de driekwart jaar ervoor eigenlijk niet meer hadden gezien, dan werden ze geschrapt. Anders werd het echt te erg.
En nu heb ik dat nog, als ik dan een kaart krijg van iemand, die ik nooit meer zie, dan heb ik er niet eens zo'n zin in om te gaan eigenlijk, ik ken hen amper meer, en verder ook niemand.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 03 aug 2008 15:32

Evelien: die mensen zou ik dan een uitnodiging sturen per e-mail.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 03 aug 2008 16:15

Als je het idee hebt, dat je er niets meer mee hebt, dan kun je beter mensen die nog niet op de lijst staan en waar je wel iets mee hebt, uitnodigen.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 aug 2008 12:43

woeihhh gisteren wezen shoppen met een vriendin... liep tegen een heel leuk jurkje aan voor de 1e (trouw)dag. Echt super mooi.

Zaterdag ga ik voor een bruidsjurk kijken.... bbrr best spannend. :mrgreen:

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 13 aug 2008 13:17

Leuk Evelien! Weet je al een beetje wat je wilt voor trouwjurk? Waar ga je heen?

Ik weet totaal nog niet wat ik wil, maar vroeg me af of het gek is als je naar een winkel gaat om jurken te passen terwijl je weet dat je daar geen jurk gaat kopen?!?!?
Wil mn jurk denk ik bij Anastasi in Nieuwegein gaan kopen, maar dan wil ik wel weten hoe het ongeveer moet worden en dan kijk ik liever eerst in een 'echte' bruidswinkel!

Hoe deden jullie dat met een trouwjurk kopen??
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 13 aug 2008 13:22

Tuurlijk kan dat, maar dan hoef je dat niet te zeggen, dat je er toch niks koopt. Je wilt gewoon verder kijken...

Ik was nogal simpel daarin. Ik wist wat ik wilde, nam een plaatje mee. Die mevrouw haalde er 4 uit, ik wees meteen 1 aan die ik wilde. Maar eerst toch anderen gepast. Maar die ik al meteen aanwees was het ook gewoon.
Achteraf jammer, want ik had misschien wel meer willen passen, allerlei kleuren enzo. Maarja, daar dacht ik amper aan. Zo super belangrijk was die jurk sowieso niet voor mij.
Maar als ik het over mocht doen, ging ik lekker veel passen, allerlei soorten! Gewoon doen hoor!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 aug 2008 13:32

ik wil een jurk zonder pareltjes en glinster dingetjes...... En ik hou absoluut niet van kant dus gewoon glad (niet te glad). Ik ben erg benieuwd wat ze voor mij inpetto heeft.

Terug naar “Archief”