waarom wil ik altijd meer???

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 29 dec 2003 21:12

nou als je weer BOT wilt... kheb er veel over nagedacht... kheb ontdekt dat dit ook wel te maken heeft met hoe ik me de laatste tijd voel(de)... op t moment gaat et wel goed...
maarre, ik vind et niet zo'n probleem dat jullie iets anders bepraten... das ook heeeeeel belangrijk...
essie, ik bid voor je!!!!
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Petertje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Petertje » 12 jan 2004 19:25

parkiet schreef:nou als je weer BOT wilt... kheb er veel over nagedacht... kheb ontdekt dat dit ook wel te maken heeft met hoe ik me de laatste tijd voel(de)... op t moment gaat et wel goed...
maarre, ik vind et niet zo'n probleem dat jullie iets anders bepraten... das ook heeeeeel belangrijk...

Maar over het steeds meer willen.... heb ik gelijk als ik proef dat je je beperkt/geremd voelt door kerkelijke/wettische regels???? Of mis je wat in je persoonlijke geestelijke groei??

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 13 jan 2004 17:10

Petertje schreef:
parkiet schreef:nou als je weer BOT wilt... kheb er veel over nagedacht... kheb ontdekt dat dit ook wel te maken heeft met hoe ik me de laatste tijd voel(de)... op t moment gaat et wel goed...

Maar over het steeds meer willen.... heb ik gelijk als ik proef dat je je beperkt/geremd voelt door kerkelijke/wettische regels???? Of mis je wat in je persoonlijke geestelijke groei??

uh nee... het was een gevoel dat ik niet genoeg nam met Gods genade, dat ik meer wilde dan dat... dat ik graag een mooi leven wilde, mensen om me heen die ik kon vertrouwen.
wat dat betreft gaat et nu een stuk beter trouwens, ik postte deze topic toen ik een beetje in de put zat over iets wat ik heb meegemaakt... en daardoor ben ik vertrouwen kwijtgeraakt en ik hunkerde ernaar dat weer te hebben... en ik heb dat nu een stuk meer hoewel het nog wel eens heel moeiljk is.

Petertje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Petertje » 13 jan 2004 23:31

parkiet schreef:
Petertje schreef:

uh nee... het was een gevoel dat ik niet genoeg nam met Gods genade, dat ik meer wilde dan dat... dat ik graag een mooi leven wilde, mensen om me heen die ik kon vertrouwen.
wat dat betreft gaat et nu een stuk beter trouwens, ik postte deze topic toen ik een beetje in de put zat over iets wat ik heb meegemaakt... en daardoor ben ik vertrouwen kwijtgeraakt en ik hunkerde ernaar dat weer te hebben... en ik heb dat nu een stuk meer hoewel het nog wel eens heel moeiljk is.

Tja, dat is iets waar we allemaal mee vechten. Het ene moment meer dan het andere. Een raad die ik een keer kreeg deed me erg goed: bij alles wat je meemaakt, was jij erzelf bij, jij, een zondaar, net zoals de zondaar waar je nu erg in teleurgesteld bent.
Hoe is het ook al weer: Turn your eyes unto Jesus.....

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 15 jan 2004 15:27

Dat laatste blijf ik zeker doen!!! Ik heb nu in ieder geval al een heel stuk rust gekregen hierin, en hoewel ik nog steeds niet weer een beetje normaal contact heb met diegene gaat het wel weer de goeie kant op :D

Terug naar “Archief”