Ik begrijp de reacties van Daphne en andere eigenlijk niet zo. Een aantal dagen voor dat missF 'uit de kast kwam' met haar zwangerschap had ik al het gevoel dat ze zwanger was. Nu heb ik persoonlijk de rare gave om dat aan te voelen en wellicht omdat ik missF een ietsjepietsje persoonlijk ken (

) had ik al zo'n vermoeden voordat ze het postte.
Maar ik begreep ook niet zo dat missF tussen de regels door zei dat ze er wellicht nog niet aan toe was.. zéker niet omdat ik een vermoeden had dat ze al zwanger wàs.
De enige conclusie die ik toen kon trekken voor mezelf was: o, missF denkt dat ze zich per ongeluk misschien wel verraden heeft en gooit er zo'n opmerking tussendoor omdat ze het toch eerst wel aan haar fam wil bekend maken. Het zou toch vervelend zijn als Corine Bakker het al aan heel Blesgraaf had verteld
Maargoed, al laatste Daphne en anderen: als je nu zulke persoonlijk vragen/ twijfels oid hebt gebruik dan gewoon je pb knop. Ik vind het niet zo netjes om haar hier op een open forum zo te ondervragen. En als je er dan ook nog achteraan roept dat je blij bent het gepost te hebben dan vraag ik me helemaal af van hallo je bent een volwassen vrouw, een peebeetje was voldoende geweest.
Als laatste wil ik nog even kwijt om weer ontopic te gaan: Sabra, word je er niet moe van om steeds weer te proberen duidelijk te maken dat je absoluut gelukkig bent zo zonder kinderen? Het komt namelijk onderhand eerder gefrusteerd over. Het is niet de eerste keer nlk dat je je zo fanatiek meld in soortgelijke discussies.