wanneer mag je bij je man weg???

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 30 jul 2008 10:34

Dapper van je, dwaler!

Heel veel sterkte met alles en we bidden voor je!
Afbeelding

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 30 jul 2008 13:28

Daphne schreef:Dapper van je, dwaler!

Heel veel sterkte met alles en we bidden voor je!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

verwonderde vrouw
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor verwonderde vrouw » 30 jul 2008 13:42

Dwaler,

Ik hoop van harte dat je met deze nieuwe weg die je hebt ingeslagen, je ook rust zult vinden! Kan mij voorstellen dat het moeilijk is om weer naar een kerk te gaan. Hoop dat alles toch redelijk voorspoedig gaan mag. Verder sluit ik me helemaal aan bij de vorige spreeksters!
I amar prestar aen, han mathon ne nen, han mathon ne chae a han noston ned 'wilith
foto's
weblog

dwaler
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor dwaler » 30 jul 2008 21:44

TheKeimpe schreef:Heb je je oude ds nog gebeld?

Nee, ik heb hem nog niet gebeld, hoorde dat hij met vakantie is, maar ben het nog wel van plan.

Scatie Ik weet niet bij wat voor kerkgenootschappen je je thuis zult voelen en waar je in opgegroeid bent of belijdenis hebt gedaan.

Ik ben Christelijk Gereformeerd en heb daar ook belijdenis gedaan, sta daar ook nog steeds ingeschreven, maar omdat ik nu zo'n 100 km verderop woon is dat geen optie meer. Ook verschillen de kerken zo onderling, terwijl ze hetzelfde naampje hebben, dus daarom wil ik graag kijken welke kerk bij me past, maar dat is van latere zorg.
Eerst maar een woning...

nathalie6 maar wat moet je je ook eenzaam voelen zeg!

Ik heb me in de relatie errug eenzaam gevoelt, dat word nu juist beetje bij beetje minder. Heb nu ook mensen om me heen die daadwerkelijk van mij houden.

Denkertje21 Heel veel sterkte en geloof maar dat er veel voor je gebeden wordt!
Race406 En wees ervan overtuigd dat er heel veel voor je gebeden wordt!

Hier kreeg ik een brok van in mijn keel. Heb zelf nog steeds veel moeite om te bidden. Ik doe het wel, maar weet gewoon niet meer wat ik "zeggen" moet...

Liefs,

dwaler
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor dwaler » 30 jul 2008 21:45

TheKeimpe schreef:Heb je je oude ds nog gebeld?

Nee, ik heb hem nog niet gebeld, hoorde dat hij met vakantie is, maar ben het nog wel van plan.

Scatie Ik weet niet bij wat voor kerkgenootschappen je je thuis zult voelen en waar je in opgegroeid bent of belijdenis hebt gedaan.

Ik ben Christelijk Gereformeerd en heb daar ook belijdenis gedaan, sta daar ook nog steeds ingeschreven, maar omdat ik nu zo'n 100 km verderop woon is dat geen optie meer. Ook verschillen de kerken zo onderling, terwijl ze hetzelfde naampje hebben, dus daarom wil ik graag kijken welke kerk bij me past, maar dat is van latere zorg.
Eerst maar een woning...

nathalie6 maar wat moet je je ook eenzaam voelen zeg!

Ik heb me in de relatie errug eenzaam gevoelt, dat word nu juist beetje bij beetje minder. Heb nu ook mensen om me heen die daadwerkelijk van mij houden.

Hier kreeg ik een brok van in mijn keel. Heb zelf nog steeds veel moeite om te bidden. Ik doe het wel, maar weet gewoon niet meer wat ik "zeggen" moet...

Liefs,

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 31 jul 2008 09:39

dwaler schreef:

Liefs,

Dat is nu het fijne van Refoweb, maar meer nog van een kerkelijk gemeente! Er wordt voor je gebeden, OOK (en misschien wel JUIST) als je zelf niet meer kunt bidden! Wees daar dankbaar voor!
Ga niet alleen door 't leven, die last is je te zwaar.
Laat Een je sterkte geven, ga tot je Middelaar!

En weet: Het gebed van de tollenaar in de tempel was heel kort en eenvoudig, omdat de arme man niets meer wist uit te brengen, maar dat gebed werd wel verhoord!
Gods kracht toegebeden!
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

dwaler
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor dwaler » 01 aug 2008 17:22

Whaaa... Nu heb ik mijn ex van messenger verwijderd en geblokkeerd en zelfs een ander mobiel nummer genomen,
belt hij mijn ouders steeds en heeft op de een of andere manier een weg gevonden zodat hij me nog steeds kan mailen.
Weet iemand hoe dat kan? Ik heb hem toch geblokkeerd en verwijderd???

Krijg nu mailtjes dat ie me mist en van me houd en me terug wilt.
Hij heeft echt geen benul hoeveel pijn hij me heeft gedaan.

liefs,

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 01 aug 2008 17:27

Wat vervelend dat hij bezig blijft!! Ook voor je ouders zal dat niet fijn zijn.
Er zijn vast wel wat mensen hier die je daar adviezen in kunnen geven. Anders even bij computer e.d. vragen hoe dat kan
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Riska

Berichtdoor Riska » 01 aug 2008 17:44

Als je Outlook hebt, staat onder "Bericht" een mogelijkheid tot "afzender blokkeren". Dan zie je de mails tenminste niet meer, ze gaan dan rechtstreeks naar de map 'verwijderen'.

dwaler
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor dwaler » 01 aug 2008 19:32

Riska schreef:Als je Outlook hebt, staat onder "Bericht" een mogelijkheid tot "afzender blokkeren". Dan zie je de mails tenminste niet meer, ze gaan dan rechtstreeks naar de map 'verwijderen'.

Volgens mij is dat ook wel mogelijk hierzo. Het is geen outlook, maar van msn messenger.
Verder ben ik een gigaleek wat computers betreft en snap er ff niks meer van, maar goed dit is denk ik hier ook wel een optie.
Ik ga het meteen ff proberen.

Gerdien B. : Ik durf mijn ouders niet eens meer te vertellen dat hij me nog steeds mailt, zouden ze alleen maar meer zorgen hebben.
Ja, de telefoontjes zijn vervelend, maar gelukkig hebben we nummerweergave en nemen we dus gewoon niet op, maar het blijft irritant.

liefs,

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 01 aug 2008 19:35

Beste Dwaler,

Zou het een idee zijn om hier professionele hulp voor in te roepen? Je probleem is erg heftig en het is geen schande om hier met een deskundige over te spreken.

Heel veel sterkte.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

dwaler
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor dwaler » 01 aug 2008 19:58

Optimatus schreef:Beste Dwaler,

Zou het een idee zijn om hier professionele hulp voor in te roepen? Je probleem is erg heftig en het is geen schande om hier met een deskundige over te spreken.

Heel veel sterkte.

Ja, ben ik ook van plan. Maandag is de persoon die mij begeleid, laat ik het zo maar even zeggen, van vakantie terug en ik heb al gevraagd of ze mij zo spoedig mogelijk zou willen bellen.

Ik moet de confrontatie nog één keer met hem aangaan waarschijnlijk, want we moeten de spullen nog verdelen en dat wil ik alleen als zij er dan ook bij is.
Nog steeds, vraag me niet waarom, ben ik heel gevoelig voor zijn woorden en ergens hou ik nog steeds van hem, al weet ik dat ik niet meer verder met hem kan en wil.

Daarom ga ik er alleen heen als zij met me meegaat. Ik ben namelijk al eerder bij hem weggeweest en ook weer terug gegaan na zijn beloftes en huilbuien voor waar te hebben aangenomen.

Ik weet nu dus dat dat mijn zwakke punt is, hij wist dat al, en laat het me niet weer gebeuren.

Nu zegt hij bijvoorbeeld dit: Alsjeblieft, dit is zo pijnlijk voor me ik moet de hele tijd huilen.Echt ik wil jou en de kinderen niet kwijt, daar heb ik veel voorover en zal doen wat er van mijn kant voor nodig is.

Hoe graag ik dit ook wil geloven, ik weet dat het loze woorden zijn, maar het raakt me wel in mijn hart....

liefs,

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 01 aug 2008 20:20

Morgen en zondag wil ik wel een kaarsje opsteken voor je.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 01 aug 2008 20:25

Het is logisch dat het je raakt. Je houdt toch nog wel van hem en dat kan je ook niet zomaar aan de kant wetten.
Lijkt mij heel goed dat je nu jezelf beschermd door iemand mee te nemen als de spullen verdeeld gaan worden.

Heel veel sterkte met alles!!
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Fluitje
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Fluitje » 01 aug 2008 20:58

dwaler schreef: Heb zelf nog steeds veel moeite om te bidden. Ik doe het wel, maar weet gewoon niet meer wat ik "zeggen" moet...

Liefs,

Hoi,
allereerst van mijn kant heel veel sterkte en ik hoop en bid dat je vooral rust mag vinden.

Ik herhaal even een zin van je hierboven.
Weet dat ook in deze tijd de Here met Zijn Geest bij je is, zelf als je niet weet hoe te bidden en de woorden er niet uitkomen.

Hij belooft het zelf in Zijn woord;
En desgelijks komt ook de Geest onze zwakheden mede te hulp; want wij weten niet, wat wij bidden zullen, gelijk het behoort, maar de Geest Zelf bidt voor ons met onuitsprekelijke zuchtingen.

En de Geest doet het niet alleen voor je zorgen maar ook voor je schulden voor Hem.

Ik wens en bid je Gods zegen toe.

Terug naar “Archief”