kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 jul 2008 17:17

Ik fietste nooit met een rok aan.
En nu ik steeds over de brug rij weet ik weer waarom: de ene kant fietsen de meiden van het Ichthus in hun lange broeken. Niks aan de hand. Aan de overkant gaan de meiden van het Lodenstein, ik als meisje vind het soms al t‚. Ik kan me goed voorstellen dat veel mannen zich ongemakkelijk voelen, al die opwaaiende rokjes, hup, de brug over, lekker tegen de wind in. Ik vind het om eerlijk te zijn niet echt zedelijk. Maargoed, als je nu ‚‚nmaal echt geen broek aan wilt, moet je wel, maar fiets dan in een lange rok ofzo. Als ik al fiets, en dan ook nog met rok, doe ik wel een extra lange aan, dan heb ik nergens last van.

Heerlijk trouwens, die uitverkoop. Bij de Esprit een erg leuk jurkje, met dat strakke onder de boezem en dan wijd uitlopend. Normaal gesproken koop ik het niet, maar met die pens is het onwijs mooi :)
En een Benneton rokje, allemaal merken die ik anders niet koop, maar met die prijzen wel erg leuk.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 jul 2008 20:24

sjonge zeg. Als je gewoon fatsoenlijke rok aan heb... heb je geen last van opwaaiende rok. Ik fietste ook altijd een brug op met een rok. En had ook best wel korte rokjes aan (in de winter met een dikke panty).

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 29 jul 2008 06:42

Evelien schreef:sjonge zeg. Als je gewoon fatsoenlijke rok aan heb... heb je geen last van opwaaiende rok. Ik fietste ook altijd een brug op met een rok. En had ook best wel korte rokjes aan (in de winter met een dikke panty).

ik draag als ik een rok draag, altijd een fatsoenlijke rok, maar ik heb er ook last van hoor, liugt gewoon aan het model rok en aan de voeringrok of die erin zit en die moet dan het liefst een beetje nauw zijn.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 30 jul 2008 21:45

Nou, kvind et echt lastig, ik draag nooit rokjes boven de knie, maar bij wijdere rokken zit je met het opwaai-probleem en bij strakkere kruipen ze zodanig op dat j met een minirokje fiets, ook niet echt netjes..
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 31 jul 2008 08:22

Ik heb een verwante vraag aan kleding: Waar koop je hoedendozen (buiten een hoedenwinkel om dan)?

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 31 jul 2008 08:26

kirsten schreef:Ik heb een verwante vraag aan kleding: Waar koop je hoedendozen (buiten een hoedenwinkel om dan)?

kheb ze een keer bij de kwantum gezien en dat is volgens mij nog geen jaar geleden. Voor de rest zou je ook een ander soort doos kunnen kopen, waar een hoed in past en die als hoedendoos gebruiken.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 31 jul 2008 19:13

kirsten schreef:Ik heb een verwante vraag aan kleding: Waar koop je hoedendozen (buiten een hoedenwinkel om dan)?

Ik heb laatst een heel leuke doos gekocht bij V&D officieel is 't geen hoedendoos, maar m'n hoed (en das 'n vrij grote) past er met gemak in! En ze waren er ook nog kleiner, maar het was in de uitverkoop, dus weet niet of ze er nu nog zijn!
En 'k weet van m'n zus dat ze ze bij Babypark ook verkopen (1 van de onderdelen van...)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 31 jul 2008 19:33

Ik heb mijn hoedendozen van zo'n 'wij verkopen alles' winkel. Ze hadden een flink aantal verschillende maten dus nu heb ik een torentje van hoedendozen in mijn kast staan. Daar heb jij natuurlijk niets aan, sorry.
Maar wij hebben ook twee hoedendozen staan als decoratie en die komen van de Ikea. Ze zijn niet mega-groot, ik denk dat je alleen de grootste van de set van 2 kunt gebruiken eventueel. Maar die kleine is leuk voor baretten enzo.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 31 jul 2008 19:51

Dragen jullie weleens rokken of broeken zonder zakken? Ik vind dat zo irritant... maar als ik in de winkel sta dan let ik er eigenlijk nooit op.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 31 jul 2008 19:54

Ik had altijd zakken in broeken en rokken idd. Zonder vind ik irritant, vooral op mijn werk, omdat ik dan mijn sleutel om mijn nek moet hangen en dat vind ik lastig.
Maar nu met al die extra stofkleding zeg maar, missen die zakken vaak. Ik vind het onhandig.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 31 jul 2008 20:45

Bedankt voor de tips. Ik ga maar eens zoeken :D

Ik draag eigenlijk bijna alleen maar rokken zonder zakken. Broeken eigenlijk altijd met zakken. Ach, ik ben het gewend. Ik selecteer mijn rokken nooit op zakken. Ik mis ze in ieder geval niet.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 31 jul 2008 21:57

Met kopen let ik er eigenlijk ook niet op, daar kom ik dan thuis weer achter. Op zich mis ik het niet zo, behalve als ik verkouden ben, waar laat je dan je zakdoek???

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 01 aug 2008 06:48

Of als je ongesteld bent...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 aug 2008 07:09

pol schreef:Met kopen let ik er eigenlijk ook niet op, daar kom ik dan thuis weer achter. Op zich mis ik het niet zo, behalve als ik verkouden ben, waar laat je dan je zakdoek???

ik heb altijd een tas bij me.

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 01 aug 2008 08:20

Ja heb ook altijd een tas bij me en die zit dan ook propvol :mrgreen:
Maar het is soms wel handig als er zakken in zitten, hoewel ik het nooit zo mooi vind staan op de een of andere manier. Hangt er soms vanaf...
En ik raak altijd dingetjes kwijt die in mijn zakken achter blijven en dan moet ik ze allemaal langslopen...

Terug naar “Archief”