zweet(voeten)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 29 jul 2008 10:46

MissF schreef:Ik had ook altijd veel last van zweten.
Zweetvoeten hielden bij mij op als ik dure echt leren schoenen kocht. Maar dat vond ik nooit zo leuk, dan kon ik amper meer schoenen kopen. Omdat ik ook steunzolen had (officieel nog steeds, maar ik gebruik ze niet meer, omdat ik dan alleen bijna dichte schoenen aan kan), moest ik dichte schoenen aan, en dat is sowieso niet goed voor zweetvoeten.
Ik liep thuis sowieso altijd op blote voeten, en veel op slippers en nog langer geleden altijd op houten klompen (dan zijn steunzolen sowieso niet nodig).
Tegen het gewone zweten heb ik alles geprobeerd, tot ik Syneo5 tegenkwam. bijna 20 euro per flesje, maar dat werkt perfect. En als het niet werkt krijg je je geld terug.
Mijn zusje gebruikt het nu ook en idd, het helpt echt. MOet je eens in de 5 dagen gebruiken, ook tegen zweetvoeten. Heel af en toe gebruik ik het nog steeds. Het is wel duur, maar ik vind het het zeker waard! Het helpt absoluut perfect!
Waar kan je het kopen ?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 jul 2008 12:38

Bij de drogist. Hier is dat de DA of de Etos. Bij allebei hebben ze het wel. En anders even vragen.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

verwonderde vrouw
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor verwonderde vrouw » 29 jul 2008 13:02

Bij mij was het altijd verschrikkelijk. Nu loop ik veel zonder schoenen en elke dag een ander paar schoenen (dus minimaal twee paar in de kast). Zelfs bij slippers kreeg ik zweetvoeten en als ik nu een keer een hele dag (een uur of 14) met laarzen aangelopen heb, heb ik alsnog nergens last van!

Dus voor mij gaan ook op kantoor altijd mijn schoenen uit (tenzij er een klant komt natuurlijk), collega's lachen er soms om, maar heb bevalt prima!
I amar prestar aen, han mathon ne nen, han mathon ne chae a han noston ned 'wilith
foto's
weblog

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 31 jul 2008 21:41

Ik werk zelf in een schoenenzaak, maar leer helpt niet echt tegen zweetvoeten, en steunzolen zijn een drama voor zweetvoeten (ervaringsdeskundige). Pedicare helpt opzich wel, maar dan moet je wel daarna in nieuwe schoenen, als de oude al doorzweet zijn helpt het niet echt ;)
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 25 aug 2008 11:54

Dreamster schreef:Ik werk zelf in een schoenenzaak, maar leer helpt niet echt tegen zweetvoeten, en steunzolen zijn een drama voor zweetvoeten (ervaringsdeskundige). Pedicare helpt opzich wel, maar dan moet je wel daarna in nieuwe schoenen, als de oude al doorzweet zijn helpt het niet echt ;)
dus dan blijf je bezig....... :? ach ja..... ik zal altijd wel een beetje meer blijven zweten dan een ander. Jammer!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 25 aug 2008 15:07

Ik heb ook heel erg last gehad van zweethanden, oksels, voeten.
Paar jaar geleden begonnen met het gebruik van Syneo 5 en nu heb ik het al zo´n twee jaar niet meer nodig. Ik zweet nog maar zelden. Terwijl het eerder letterlijk van m´n handen en voeten afdroop.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 25 aug 2008 15:27

bloempie schreef:Ik heb ook heel erg last gehad van zweethanden, oksels, voeten.
Paar jaar geleden begonnen met het gebruik van Syneo 5 en nu heb ik het al zo´n twee jaar niet meer nodig. Ik zweet nog maar zelden. Terwijl het eerder letterlijk van m´n handen en voeten afdroop.
handig :shock: gewoon bij de drogist te halen ?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 25 aug 2008 21:53

Ik snap nooit hoe je zou kunnen stoppen met zweten door het gebruk van één of ander (uitwendig) middel. Dat zweten heeft toch gewoon met je hormoonhuishouding e.d. te maken? Misschien is die gewoon tegelijkertijd met het gebruik van dat middeltje veranderd (bijv. door zwangerschap ofzo) en ben je daardoor meer of minder gaan zweten?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 26 aug 2008 10:29

Sinds ik heel regelmatig sport, zweet ik meer en sneller. Bij een kleine inspanning (kwartiertje fietsen bijv.) kan het al over mijn lijf gutsen. Ik vermoed dat dat komt door het sporten, en dat mijn lijf gewend is geraakt om enkele malen per week zware inspanning te verrichten. Hebben andere sporters hier dat ook?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 aug 2008 11:01

Hee, nog iemand van de Syneo 5 ;) Het werkt dus echt :D

Voor mijn zwangerschap was mijn zweten bijna over, nu met zwangerschap is het teruggekomen. Dus ik ga het flesje toch maar weer aanschaffen

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 26 aug 2008 16:27

Helpt dat alleen tegen het zweten? Of ook tegen de lucht?

Ik merk dat als ik panty's draag ik ook van die stinkende voeten krijg.
Maar sinds ik gewoon van die katoenen soks draag en ze elke dag verschoon is dat eigenlijk weg.
Maar ik moet zeggen dat het niet zo erg is als ik hier lees, druipende handen......lijkt me erg lastig.

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 27 aug 2008 18:06

Ook ik heb veel last van zweten. Als ik na het fietsen op mijn werk aankom, vekleed ik me altijd eerst en dan vaak tussen de middag nog een keer. (Eerst wassen, deo en dan schoon shirt) Maar wat een tafereel, ik baal er wel van, maar voel me prettiger als ik een droog shirt aan heb.

Verder draag ik altijd katoen en tegenwoordig Real Cool Cotton shirtjes van de HEMA, vind ik ook echt prettig.
Gebruik alleen een deodorant en geen 'anti-transpirant', heb wel eens gehoord dat dat niet goed is omdat je dan je zweetklieren afsluit en het toch een 'uitlaatklep' voor afvalstoffen is.
Maar ik vraag me nog altijd af of dat echt zo is of dat ik gewoon te neurotisch ben met dat soort dingen.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 27 aug 2008 19:32

Gaat ook maar eens een flesje syneo5 kopen, alhoewel ik me dan afvraag als je minder daar van gaat zweten waar blijft je zweet dan? Of is dat nu een gekke vraag?

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 27 aug 2008 19:34

Dat bedoel ik idd, dan 'schroei' je het toch een soort van dicht?
Overigens kun je je zweetklieren ook dicht laten spuiten met botox :lol:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 aug 2008 22:14

Tja, op een gegeven moment kon me dat niet meer schelen eigenlijk.
Ik koop nog altijd geen felgekleurde shirtjes, of alleen met iets eroverheen. Anders alleen wit of zwart, Het deed als puber toch meer met me dan ik dacht. Dan maakt het dichtstoppen je allemaal niks meer uit, dan gaat erom dat niemand het ziet.
Nu scheelt het me minder, en nu sinds mijn zwangerschap dat ik er weer meer last van heb, tja, ik kan het niet helpen hoor. Af en toe Syneo is dan wel fijn, maar geen must meer.

Terug naar “Archief”