Daphne schreef:Dat gaat lekker bij jou op het werk, Kwebbel!
Ik zou toch proberen wat andere instellingen te bellen of zo om te vragen of ze een plekje voor je hebben. Wie weet, krijg je op die manier toch wat anders... Dit is toch niet vol te houden?

Eh nee niet echt moet ik eerlijk bekennen..... het is af en toe vreselijk. Ik zie er vreselijk tegenop om te gaan werken, zeker doordeweeks als ik dat mens weer tegen moet komen.. In het weekend is het altijd wel gezellig, altijd een gezellige ploeg dus dan fleur ik wel een beetje op.
Het is zelfs zo erg geweest afgelopen jaar (voordat ik op vakantie ging) dat ik avond na avond na het eten in slaap viel op de bank tot een uur of 11 gewoon omdat ik moe was van al dat gebekvecht waar ik iedere keer weer aan het kortste eind trok. Ze overrompelen mij met dingen waar ik niet tegenop kan boksen. Ik heb zitten janken op het toilet van onmacht. Ik heb bij haar op kantoor zitten huilen huilen en nog eens huilen en het enige wat zij deed was haar woord nog hoger opvoeren zodat ik met zware koppijn het kantoor verliet om vervolgens het ergens op het toilet uit te gaan huilen.
Ik heb mij 1x ziek gemeld toen ik ECHT ziek was, alle collega's zijn overspannen (geweest) en wie krijgt er een gesprek ?? IK!! Omdat ik mij 1 dag ziek heb gemeld. Ik kreeg een gesprek dat ik geen reden had om mij ziek te melden....
Ik mag geen mailtjes meer sturen naar het hoofdbureau over mijn salaris, want al het contact loopt via de leidinggevende. En dat na een onschuldige vraag over het salaris...
Ik mag alleen maar observeren omdat ik 1x zo bijdehand was geweest om te melden dat een vrouw een flinke neut nam van een fles met 35% alchohol. En dat in combinatie met haar antidepressiva medicatie. Het enige wat ik te horen kreeg was: "Annemieke, dit is jouw taak niet."
Oja, een keer 1kwartier eerder weggegaan tijdens avonddienst. Goedgekeurd door hoofdverantwoordelijke. Volgende dag op kantoor geweest (moest weer....) en ik kreeg een uitbrander dat als ik geen verantwoordelijkheidsgevoel kon opbrengen dat ik dan maar een andere baan moest gaan zoeken...
Ik heb 1 collega van alles verteld en zij zei: "Je zou haast gaan solliciteren!" Ik heb inmiddels 1 sollicitatie de deur uit gedaan, via e-mail. Ik moet nog even wachten op reactie aangezien het weekend is.
Maar ik word er onderhand wel depri van moet ik zeggen, ik ga iig wel een gesprek aan, want ik heb alles in m'n hoofd zitten van wat zij ooit tegen mij gezegd hebben. He he.....