kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 jul 2008 13:42

tuurlijk.

Als je elkaar maar respecteerd daarin. Als we dat nou doen, dan is er niks aan de hand! Maar zodra er maar iemand met het vingertje naar mij toe wijst dat ik niet de geschikte kleding (qua merk blabal) draag dan doet die persoon er niet echt iets goeds aan bij mij.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 21 jul 2008 13:43

:roll: Lekker nuttige toevoeging Sabra. Je doet alsof iemand een wetsvoorstel voor kleding indient....

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 21 jul 2008 15:35

Met kleding laat je zien wie je bent en wat je belangrijk vind. Ik vind het wél belangrijk om er netjes en verzorgd uit te zien, dus ik let op mijn kleding. Daarbij probeer ik origineel te zijn en er vrolijk uit te zien omdat dit bij mij past :D

Ik vind eigenlijk dat iedereen de moeite zou moeten nemen om er verzorgd uit te zien. Dit heeft niets te maken met merken en kleuren of om wel/niet modieuze kleding. Gewoon geen gaten, vieze vlekken, té bloot en té strak.

Dat iedereen verschillend is en zich verschillend kleedt, vind ik juist leuk. Als de hele wereld modieus gekleed gaat, is het niet meer opvallend modieus en niet meer leuk.
Dus, dat.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 jul 2008 16:25

Kate Spade schreef:Ik vind eigenlijk dat iedereen de moeite zou moeten nemen om er verzorgd uit te zien. Dit heeft niets te maken met merken en kleuren of om wel/niet modieuze kleding. Gewoon geen gaten, vieze vlekken, té bloot en té strak.

Dat laatste vind ik ook niet overdreven hoor ;) Ondergoed met gaatjes erin gaat hier ook de prullenbak in, want dan heb je het echt wel opgedragen. Vanochtend hebben we wel wat kleding naar de kringloopwinkel gebracht, omdat ik het toch niet meer draag, maar het is nog wel goed. Kleding met vlekken die er niet meer uit gaan breng ik daar ook niet heen.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 21 jul 2008 16:32

Dat doe ik eigenlijk ook altijd. Als ik nog kleding heb die mooi eruit ziet, maar het is te klein/ik trek het nooit meer aan, dan gaat het altijd naar de rest van de familie of naar de kringloop. Het is soms zo zonde om het weg te gooien als het nog mooi is.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 21 jul 2008 16:56

Of naar het goede doel :)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 jul 2008 17:02

voor mijn werk ga ik me er niet tip top kleden. Ik draag t shirt was een vet vlek(je) in zit. En heel vaak zijn het wel oude t shirts. Maar niet dat er gaten in zitten etc.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 21 jul 2008 17:05

Ik heb altijd gaten in m'n panty's. Ik hoop dat dat ooit eens mode wordt... :roll:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 jul 2008 17:10

:mrgreen:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 21 jul 2008 17:27

Vandaag onze kledingkast opgeruimd. 2 grote tassen vol nog goede kleding voor Roemenië (zonder gaatjes, vlekken e.d.) Een paar tassen vol kleding die gewoon geel was van het hangen, dus die zijn de kliko ingegaan. Heerlijk, weer een opgeruimde kast! Ik vind het altijd lastig om dingen weg te gooien, nu heb ik het toch maar eens gedaan. Ik had er rokken hangen, die ik al in geen jaren meer aan had gehad. En elke keer maar bewaren, want wie weet, trek je ze nog eens aan. Niet dus... 8)
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 21 jul 2008 17:32

pol schreef:
ajl schreef:was eigenlijk wel blij met dit weer. Ik heb het op dit ogenblik al zo heet! Nadeel van een zwangerschap is dat je toch meer bedekt bent. Van mij mag het heet worden als ik dan ook maar kan bevallen :mrgreen:

Er zijn ook leuke zwangerschapshempies hoor, ik weet niet of je van korte broeken houdt, maar er zijn zelfs positie-kortebroeken. Die had ik ook en ideaal!

quote="LeChat"]Dat wordt dan weer een kantoor-kleding-dilemma :wink:

hoezo?[/quote]

Korte broeken draag ik echt niet, heb daar niet echt de benen voor. Zomers draag ik liever heel veelrokken of wijde linnen broeken, zit luchtiger! En je hebt inderdaad zwangerschapshemdjes, maar door de exra lagen van je broek en onderbroek is dat ook nog wel warm.

Enne met kleding vind ik het toch wel belangrijk dat het er verzorgd uitziet. Het valt mij regelmatig op dat veel mensen er onverzorgd bijlopen. Een suf voorbeeld daarvan is bv ongepoetste schoenen.

Het interesseert mij niet of mensen wel/geen merkkleding kopen of wel/niet modieus erbij lopen. Zelf koop ik meestal merkkleding.Ik vind die kleding vaak mooier en ik heb een gruwelijke hekel aan winkels als de H&M. Ik vind het daar veel te onoverzichtelijk. Vaak ga ik naar 1 winkel. Daar hebben ze verschillende merken.Ok ik ben dan heel veel kwijt, maar ik bespaar mijzelf de ergenis van het zoeken.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 21 jul 2008 20:25

ajl schreef:Ik vind die kleding vaak mooier en ik heb een gruwelijke hekel aan winkels als de H&M. Ik vind het daar veel te onoverzichtelijk. Vaak ga ik naar 1 winkel. Daar hebben ze verschillende merken.Ok ik ben dan heel veel kwijt, maar ik bespaar mijzelf de ergenis van het zoeken.
Bij H&M is het altijd zo gruwelijk druk. Daarom ging ik er regelmatig op maandag naartoe. In R'dam (Koopgoot) is het helemaal een ramp, met de pashokjes in de kelder, ook 's winters is het daar bloedheet. Maar vaak hebben ze wel leuke kleding, je moet alleen even zoeken...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 21 jul 2008 20:41

Daphne schreef:Vandaag onze kledingkast opgeruimd. 2 grote tassen vol nog goede kleding voor Roemenië (zonder gaatjes, vlekken e.d.) Een paar tassen vol kleding die gewoon geel was van het hangen, dus die zijn de kliko ingegaan. Heerlijk, weer een opgeruimde kast! Ik vind het altijd lastig om dingen weg te gooien, nu heb ik het toch maar eens gedaan. Ik had er rokken hangen, die ik al in geen jaren meer aan had gehad. En elke keer maar bewaren, want wie weet, trek je ze nog eens aan. Niet dus... 8)
haha ik ken het :roll: ik had nu ook een rok weggedaan waar ik achteraf ook gewoon ZOOOO'N spijt van had!! Maar ik kon er gewoon niet meer in :cry: heupjes gekregen enz.... :o maar ja.. dan had ie nu wss in het stof gehangen :wink:
ik heb ook een tas vol kleding weggedaan en het voelt wel lekker hoor een nette kledingkast 8) nu m'n man z'n kleding nog.. hij heeft iets van meer dan 15 t-shirts :shock: en hij draagt de helft ofzo :roll: alleen nog even overhalen :mrgreen: (slechte weggooier net zoals ik)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 21 jul 2008 20:46

Mijn man heeft 17 nette shirts en een stuk of 20 werkshirts... 8) Echt niet normaal eigenlijk... Vooral die nette, die heeft ie amper aan, alleen 's avonds en in het weekend.
Afbeelding

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 21 jul 2008 20:47

Daphne schreef:Mijn man heeft 17 nette shirts en een stuk of 20 werkshirts... 8) Echt niet normaal eigenlijk... Vooral die nette, die heeft ie amper aan, alleen 's avonds en in het weekend.
kijk, dat bedoel ik. Best zonde toch???? Mijn man werkt ook 5dagen in de week (altijd weekend vrij alleen uit nood werken) en zelfs 's avonds heeft ie nog z'n werkbroek aan..... hoe bedoel je broeken zijn stoffig? 8)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Terug naar “Archief”