Gezin en financiën (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 jul 2008 19:02

volgens mij is de ah goedkoper als de c1000

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 17 jul 2008 19:05

Ik ga echt alleen maar naar de c1000 hier (nou ja dorp verderop, want hier hebben we geen winkels :wink: ). Bevalt echt prima, nou is die ook goedkoper als de c1000 bij mijn ouders. en ook eigen merk producten vind ik prima. Tis een enorme, alles onder 1 dak. Haal er ook mijn shampoo etc en luiers (ook huismerk trouwens).
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 17 jul 2008 21:47

paprikameisje2 schreef:volgens mij is de ah goedkoper als de c1000
ik dacht altijd van niet!! VOlgens mij was ik in de vakantie met boodschappen goedkoper uit dan bij ons bij AH... ligt er denk ik aan wat je koopt. Ik vind eigenmerk producten prima te eten / te versnaperen. Ik hoef niet perse het allerduurste.
Verder gaan wij altijd voor de meeste dingen naar de Lidl (zoals frisdrank, koek, sommige chips, vlees, groente (sommige), macaroni, saucijzenbroodjes, boter, koffiepads, diepvriesspullen zoals frietjes, frikandellen etc. Melk vind ik vies van de lidl dus die koop ik bij Dirk, en paella, tortilla's, etc bij Dirk.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 18 jul 2008 08:51

Ik hoef ook niet per se van alles het beste, maar qua eten enzo vind ik het wel belangrijk dat het fatsoenlijk smaakt, en sommige dingen van C1000 huismerk vond ik écht een stuk minder lekker. Nou dan betaal ik wel 10 cent extra voor m'n mix hoor :)
Verder vond ik de C1000 een prima winkel. Wat ik wél echt smerig vond was de kip. Daar zat zoveel bloed en troep aan, ieuw :?
pobody's nerfect

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 18 jul 2008 12:40

*Annet* schreef:Albert Hein heeft deel van C1000 winkels overgenomen

ze zouden de C1000 prijzen aanhouden, wie gelooft het?
In Sommelsdijk is de C1000 afgelopen week omgebouwd tot AH en overal hadden ze bordjes hangen van 'bij C1000 kostte dit € x,x, nu kost het nog steeds € x,x'. Zal voor dit moment wel kloppen, maar of ze later de prijzen niet omhoog doen? Dat is sowieso lastig te controleren, want ook bij C1000 fluctueren de prijzen natuurlijk.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 18 jul 2008 12:46

Hoorde van iemand die zaterdag dus in Sommelsdijk bij AH was geweest, hij was zijn eigen rot geschrokken wat hij moest betalen.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 19 jul 2008 14:03

De C1000 die AH is geworden in Ede is ook duurder. Er hangt bij sommige producten een kaartje 'dit product voor de vertrouwde prijs'. Dan weet je wel hoe het zit met de rest van de producten... :roll:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 20 jul 2008 12:55

Acire schreef:De C1000 die AH is geworden in Ede is ook duurder. Er hangt bij sommige producten een kaartje 'dit product voor de vertrouwde prijs'. Dan weet je wel hoe het zit met de rest van de producten... :roll:
:mrgreen: ik ga alleen als ik geen zin heb om ver te lopen naar de AH, die zit aan de overkant.. dirk zit ietsjes verder in het winkelcentrum, ben eigenlijk nog wel gek ook :mrgreen: als ik bijv. groente ben vergeten loop ik even naar AH maar als ik meerdere dingen moet hebben, dan ga ik toch echt naar Dirk, of ik fiets even naar de Aldi. Daar ben ik ook binnen 15min. Dus zo erg is het ook weer niet....

Mijn zus geeft 80 euro aan boodschappen uit elke week met z'n tweetjes. persoonlijk vind ik het duur, omdat wij ongeveer 30 euro per week kwijt zijn. Fruit, melk, sommige vleessoorten en drank (frisdrank etc) niet meegerekend. Ligt er aan wat je lekker vind, waar je voorkeur aan uit gaat denk ik... wij zijn niet zo moeilijk maar m'n zwager wil alleen maar bepaalde merken!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 jul 2008 13:01

wij zijn gemiddeld zo'n 50 euro per week kwijt aan al onze boodschappen.
Ik ben best wel een kieskeur qua eten. Ik hou van goed eten etc. Afgelopen week heb ik iets van conimex gekocht en alles wat erom heen bij hoort. Heerlijk was dat weer. En dan proef je wel het verschil tussen aldi spul en die van conimex.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 21 jul 2008 09:28

Ik heb een beetje het idee dat als mensen ook maar dénken dat er iets verandert, ze ook meteen denken dat het duurder is en daar dan uitgebreid over kunnen mekkeren.
En dat gevoel heb ik ook met dat C1000-AH verhaal.
Natuurlijk, er zullen altijd prijzen veranderen. Maar het idee dat de AH zo duur is, is gewoon achterhaald.
Mijn huisgenootje riep ook al dat ze duurder uit was.
Toen vonden we een oud bonnetje, met ongeveer dezelfde boodschappen. Nou, mooi niet dus, het scheelde geloof ik 20 cent.
pobody's nerfect

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 jul 2008 09:32

mee eens! Ik ga niet graag naar de AH hier op dorp gewoon omdat ze heel veel dingen niet hebben.
Ik ga veel naar de c1000 in een dorp waar ik werk die is erg groot. Maar over paar weken komt daar ook de AH in maar gelukkig gaat de c1000 naar een ander pand.
Maar de AH heeft vaak goede reclames en ze hebben ook heel veel goedkopere producten

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 21 jul 2008 09:35

De keren dat ik bij AH ben geweest was ik toch echt wel duurder uit!
ja, dat is mijn mening dan he.....

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 21 jul 2008 09:39

Mijn moeder gaat altijd naar de Hoogvliet en AH.
AH is echt niet meer duur hoor! Maar ja, wij hebben dan ook vaak het huismerk, wat ook erg goed spul is. Hoogvliet is ook fijne winkel bij ons, maar ja, die is ook nog niet zo oud en erg groot! Dus je hebt er genoeg keus!

Met alle respect voor de Aldi, maar veel groente en fruit ziet er daar niet uit! En het brood is er vies en snel oud.
Net als onze C1000 ervaringen: schimmel op koekjes, vlees met veel vet eraan (en dan staat er mager op de verpakking), broodjes over de datum enz.
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 jul 2008 09:41

tsja. je moet ok geen varkensvlees kopen want daar zit altijd vet in en aan. :p

Ik koop zeg maar basis spullen bij de aldi. Melk, rijst, wijn etc... (heel soms vlees). En toetjes. Soep en de tomatensap.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 21 jul 2008 11:30

ik ga liever naar de lidl, en ook naar de ah want die is dichtbij.
lidl haal ik bijn alles wel groente en vlees is daar echt goed, maar brood vind ik niet te eten, dus dat haal ik bij de ah, ook van die pakjes met kruiden en de koffie haal ik bij de ah

Terug naar “Archief”