Maar ik kan me heel wat keren herinneren dat ik rottigheid had uitgehaald, samen met nog een paar anderen, zij moesten dan nablijven en ik mocht naar huis omdat ik met het busje mee moest

Een goede / leuke chauffeur op een schoolbusje is goud waard!
Moderator: Moderafo's
Mijn gedachten: alleereerst de identiteit, en op de 2eGalateia schreef:...
De al dan niet religieuze inslag van een school boeit me dus echt geen fluit. ...
LeChat schreef:Hmm.. dat vind ik een lastige: als je de keuze zou hebben uit een net-net voldoende presterende christelijke/reformatorische school (iig van je eigen identiteit) en een openbare/zeer-licht-christelijke school die heel hoog scoort qua onderwijs? Ik geloof dat ik dan toch voor die laatste school zou kiezen. Vorming doe je ook thuis, in clubs e.d. van de kerk, goed onderwijs geven kunnen ze alleen op school... en om je kind met een leerachterstand op te zadelen is ook heel wat.
LeChat schreef:Hmm.. dat vind ik een lastige: als je de keuze zou hebben uit een net-net voldoende presterende christelijke/reformatorische school (iig van je eigen identiteit) en een openbare/zeer-licht-christelijke school die heel hoog scoort qua onderwijs? Ik geloof dat ik dan toch voor die laatste school zou kiezen. Vorming doe je ook thuis, in clubs e.d. van de kerk, goed onderwijs geven kunnen ze alleen op school... en om je kind met een leerachterstand op te zadelen is ook heel wat.
gempa schreef:LeChat schreef:Hmm.. dat vind ik een lastige: als je de keuze zou hebben uit een net-net voldoende presterende christelijke/reformatorische school (iig van je eigen identiteit) en een openbare/zeer-licht-christelijke school die heel hoog scoort qua onderwijs? Ik geloof dat ik dan toch voor die laatste school zou kiezen. Vorming doe je ook thuis, in clubs e.d. van de kerk, goed onderwijs geven kunnen ze alleen op school... en om je kind met een leerachterstand op te zadelen is ook heel wat.
ligt er aan welk oordeel je hoort, ik heb het idee, dat schoolinspecteurs, altijd wat negatief uitvallen over christelijk onderwijs.
ik zou eerder op ervaringen van ouders afgaan en ook wat voor gevoel je er hebt als er bezoek bent, we waren ook bij de refo school geweest, en ik knapte daar eigenlijk al af toen ik de deur binnenstapte, en helamaal toen ik zon vreselijk formulier onder mn neus geduwt kreeg, over hoe wij dachten over tv de sgp, eo , jongerendagen en de broek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten