kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 18 jul 2008 08:09

Lastig Pol. Het hangt natuurlijk ook nog van het weer af. Als het nu 30 graden is...
En wat betreft een hoed. Ik ben gewend om naar de kerk een hoed te dragen. Toen WP zn oma was overleden was ik van de familie de enige met een hoed. Ik heb nog zitten twijfelen om het niet te doen maar toch besloten het wel te doen. Mn schoonma die naar de kerk ook altijd een hoed op heeft had het er met de fam over gehad en aan opa gevraagd. En die zeiden dat het niet perse hoefde maar ik begrijp het niet zo dat als je naar de kerk wel altijd een hoed op zet je dat dan niet doet naar een rouwdienst. Hmz, misschien ben ik ook wat antiekerig.

8)

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 18 jul 2008 08:12

Gisteren twee mooie shirtjes en een lief blauw met wit truitje gekocht in de uitverkoop. Van merken als G-star en Esprit wat ik dus nooit zou kopen anders. Ik was nu €36,00 euro kwijt, toch leuk :D

En bij de Hema ook nog twee shirtjes voor de helft.

I love sale :mrgreen:

NB, de shirtjes waren wel heel maar de prijs was gehalveerd 8)

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 18 jul 2008 08:19

Moet je 's in Staphorst naar een begrafenis moeten, daar zijn de regels geloof ik nog weer heel wat strenger...5 jaar geleden is m'n oma overleden, ze is op 5 mei begraven geloof ik... En we móésten lange mouwen aan, een lange rok en een panty, en je mocht geen sieraden dragen, een simpel zilveren kettinkje mocht nog net, je had keus uit een paar kleuren; zwart, grijs, donkerblauw of wit...Het liefst zo donker mogelijk, ik stond versteld! M'n moeder is niet zo streng in zulke dingen maar 'om de lieve vrede wil' moesten wij dat ook maar, uiteindelijk hebben wij het toen nog voor elkaar gekregen om geen panty aan te hoeven, als we een lange rok aan deden...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 18 jul 2008 08:20

Yeah, SALE! Zondag even wezen shoppen in Rotterdam. Bij de Steps zag een hele gave lieve roze bolero-achtige mouwengeval. Ik MOEST het ding hebben, want de kleur past bij alles in mijn kledingkast! Maar ook al was het sale, het ding kostte nog steeds 30 euro. Maar toen ontdekte manlief een rek met B-keuze kledingstukken en daar hing het ding voor een tientje: er zat namelijk een ieniemieniegaatje op de naad bij de schouder. Nou, dat is inmiddels gerepareerd, niks meer van te zien. Weer een aanwinst voor in de collectie 8)

I love sale :yahoooo:

En natuurlijk nog wat andere kledingstukken, waaronder een fantastische Zara-roze broek, bij de Zara, voor 2 tientjes. En lang genoeg :yahoooo:

En nu ga ik voor zometeen een outfit uitzoeken uit mijn kast: mijn zus krijgt haar manager-in-de-zorg diploma dus ik ga zo naar het ziekenhuis en er komen een paar hele knappen McDreamy's naar de uitreiking 8) :wink:

Even shoppen in mijn kast :yahoooo:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 18 jul 2008 08:41

Gelukkig ga ik morgen shoppen. Normaal ga ik altijd in mei mijn zomercollectie bijvullen, maar daar is dit jaar niet van gekomen. Morgen dus even alles kopen in de sale, dat is nu leuk shoppen. :D

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 18 jul 2008 09:36

kben gisteren ook nog de opruiming ingeweest en ook goed geslaagd, 2 rokken, 2 shirts en een kettinkje.
was iets van 45 euro kwijt :) .
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 18 jul 2008 09:42

pol schreef:Ik zag vanavond nog wel bloesjes met roesjes enzo, maar ja dat staat zeker te frivool!

Ja, dat kan echt niet! :mrgreen:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 18 jul 2008 09:44

Ik zag gisteren in de stad een super schattig pakje voor Michael, een lange linnen/katoenmix broek, met een colbertje en een giletje, die je ook als losse onderdelen kunt kopen. Ik vond die broek en colbertje superlief, maar m'n man vond er niets aan en steigerde toen hij de prijs zag. Voor broek en colbertje zou ik omgerekend rond de 50 euro kwijt zijn. Vinden jullie dit veel? Ik zou het dan wel in een grotere maat kopen, dus van 6 maanden tot 1 jaar...

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 18 jul 2008 09:47

Persoonlijk vind ik het wel meevallen. Nadeel is alleen dat hij het waarschijnlijk maar kort draagt, omdat die kleintjes zo hard groeien.
Als je er helemaal weg van ben zou ik het gewoon kopen, straks krijg je spijt :mrgreen:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 18 jul 2008 09:54

LauraC schreef:Ik zag gisteren in de stad een super schattig pakje voor Michael, een lange linnen/katoenmix broek, met een colbertje en een giletje, die je ook als losse onderdelen kunt kopen. Ik vond die broek en colbertje superlief, maar m'n man vond er niets aan en steigerde toen hij de prijs zag. Voor broek en colbertje zou ik omgerekend rond de 50 euro kwijt zijn. Vinden jullie dit veel? Ik zou het dan wel in een grotere maat kopen, dus van 6 maanden tot 1 jaar...

Een pak voor zo'n wurmpie? Dat vind ik altijd zo zielig!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 18 jul 2008 10:06

Galateia schreef:
LauraC schreef:Ik zag gisteren in de stad een super schattig pakje voor Michael, een lange linnen/katoenmix broek, met een colbertje en een giletje, die je ook als losse onderdelen kunt kopen. Ik vond die broek en colbertje superlief, maar m'n man vond er niets aan en steigerde toen hij de prijs zag. Voor broek en colbertje zou ik omgerekend rond de 50 euro kwijt zijn. Vinden jullie dit veel? Ik zou het dan wel in een grotere maat kopen, dus van 6 maanden tot 1 jaar...

Hihihi, ja maar het is voor z'n dopen dat als alles goed gaat rond zijn 1e verjaardag gaat gebeuren...is dat geen verzachtende omstandigheid?

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 18 jul 2008 10:10

LauraC schreef:
Galateia schreef:

Hihihi, ja maar het is voor z'n dopen dat als alles goed gaat rond zijn 1e verjaardag gaat gebeuren...is dat geen verzachtende omstandigheid?

Haha, nee, ik zou een kind nooit in een pak hijsen :mrgreen:
Maar ieder zijn/haar ding 8)

:yahoooo:

P.S.: maar hoe weet je nou hoe groot hij is wanneer hij 1 jaar is?!

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 18 jul 2008 10:11

opzich valt de prijs wel mee, voor wat sjieke kleding, maar een pak?????
brr, niet mijn smaak
duurste buiten een een warme jas om is denk ik een jottum tuinbroek, in de uitverkoop, maar die heb ik ook veel gedragen, en daarna is die na mn zus, en toen weer bij mij en nu is tie bij mijn schoonzus :mrgreen:
dus die heeft zn geld wel opgebracht

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 18 jul 2008 11:00

Over lange mouwen en begrafenissen... tja... Je komt dan al snel bij aanstootgevend enzo.
Ik heb daarover best wel nagedacht. GB, mijn as man preekt in verschillende kerken in de PKN. Ik ga meestal mee. Er zijn gemeenten waar kleding en hoeden niet uitmaakt, gemeenten waar ze geen hoed dragen, maar ook geen broeken, en gemeenten waar ze én een hoed én een rok dragen. (De vrouwen dan 8) ).
In mijn eigen gemeente ben ik gewend zonder hoed en met nette kleren naar de kerk te gaan. Dus jurkje/rok of nette broek.
Wat zouden jullie doen?

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 18 jul 2008 11:55

Aanpassen aan de gemeente waar je heen gaat.
Ik probeer dat ook zoveel mogelijk te doen. Op moment kerk ik vooral in kerken waar geen hoedjes worden gedragen en de vrouwen meer broeken dan rokken dragen.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Terug naar “Archief”